GiovanniB Geplaatst: 2 maart 2022 Auteur Geplaatst: 2 maart 2022 Die kan je hier vinden. Het is de site die ik ook gebruik om de grafiekjes te delen van de prijs.Ik vraag of DATS24 over LT contracten beschikt via FB Messenger, maar nadat het werd gelezen, kreeg ik er geen antwoord op. [emoji2955]Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Brembos Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 Ze zullen nog een excuus aan het bedenken zijn , de dieven ! 1
Gietje57 Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 1 uur terug, JacquesV zei: Vandaag 2/3/22 getankt bij Imog Harelbeke: 2,11€ wel 0,12 gestegen t.o.v. gisteren maar niet zoals bij DATS24 1
GiovanniB Geplaatst: 2 maart 2022 Auteur Geplaatst: 2 maart 2022 Ze zullen nog een excuus aan het bedenken zijn , de dieven !De repliek was zoals te verwachten nogal flauwtjes (ontwijkend):De situatie in Oekraïne zorgt voor een uitzonderlijke en onvoorspelbare bewegingen op de internationale gasmarkten, wat ook een effect heeft op de prijs van CNG. Die nieuwe, snel veranderende context en prijzen op de internationale gasmarkten stellen ook ons voor grote uitdagingen. We onderzoeken hoe we in de toekomst opnieuw een stabielere CNG-prijs kunnen aanbieden. Onze intentie is en blijft om jou als klant het beste aanbod te bieden, zowel op vlak van budget als duurzaamheid. 'CNG is aardgas voor voertuigen en volgt de tendensen van de internationale gasmarkt. Als de prijs van aardgas stijgt (en in deze uitzonderlijke tijden stijgt die bijzonder hoog), dan volgt de prijs van CNG uiteindelijk ook."Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
EricG Geplaatst: 2 maart 2022 Geplaatst: 2 maart 2022 2 uren geleden, GiovanniB zei: Correctie: 2,990 EUR/kg Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Dat is voor H gas, voor l gas is het 2.58 1
pluxy Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Bij dats gaan ze mij alleen nog in noodgevallen zien.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Het gaat van kwaad naar erger, DATS24 vraagt hier 3.61 EUR / KG! https://customer.dats24.be/wps/portal/datscustomer/nl/b2c/locator#!/7094 De sancties tegen EURopa beginnen zeer te doen, de Britten zijn optijd vertrokken.. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Kris81 Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Ik ben benieuwd wat onze Europese leiders van plan zijn om onze energie behoeften betaalbaar te houden. Rusland is toch niet de enige natie met aardgas zeker…
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 1 uur terug, Kris81 zei: Ik ben benieuwd wat onze Europese leiders van plan zijn om onze energie behoeften betaalbaar te houden. Rusland is toch niet de enige natie met aardgas zeker… Blijkbaar voeren we toch wel veel aardgas in vanuit Rusland, die 4% die Tinne Van der Straeten aangeeft is een leugen. Dit kan je vrij snel vinden op google: 41 procent van het aardgas in de Europese Unie komt uit Rusland. 1 VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
EricG Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 23 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Blijkbaar voeren we toch wel veel aardgas in vanuit Rusland, die 4% die Tinne Van der Straeten aangeeft is een leugen. Dit kan je vrij snel vinden op google: 41 procent van het aardgas in de Europese Unie komt uit Rusland. Dat is voor Europa, België heeft maar enkele procenten. Maar zelfs al hadden we 0%, de prijzen worden bepaald op de internationale markt en gelden voor gas eender vanwaar het komt en naar toe gaat.
Tralec Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Ik zit nu aan 12 a 13 kg/100 × 3.14€/ kg... En zie ik aan een bedrag van + 2000€/mnd. Dees is om te bleiten....
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 Dats24 zijn een bende mongolen, mij zien ze sowieso niet meer. Wat voor een beleid is dat nu
Populair bericht deverhelst Geplaatst: 3 maart 2022 Populair bericht Geplaatst: 3 maart 2022 (aangepast) nog niet overwogen om jouw pseudoniem te wijzigen ? 3 maart 2022 aangepast door deverhelst iets te snel willen zijn 3
CNGLEKKERGOEDKOOP Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 11 minuten geleden, deverhelst zei: nog niet overwogen om jouw pseudoniem te wijzigen ? Heb het al lang overwogen maar ik weet niet hoe
GiovanniB Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Geplaatst: 3 maart 2022 Heb het al lang overwogen maar ik weet niet hoeNiet veranderen, zou ik zeggen. Ik kan een cynische insteek van tijd tot tijd wel smaken. [emoji6]Geef het nog wat tijd. Dit is hét momentum waar de concurrentie op zat te wachten. Ik hoop dat de aardgasrijders dit beseffen.Beter een korte pijn, dan een zeurend pijn die blijft aanslepen.Ik ben dan ook verzoekende partij aan DATS24 en Jef Colruyt om hun prijzen morgen opnieuw te verhogen naar boven de €4/kg zodat ze eigenhandig korte metten maken met hun marktaandeel.Het worden gloriedagen voor de concurrentie om te bewijzen dat ze een groter deel van de koek willen in België. Als je er even bij stilstaat, is het dus nog niet zo slecht dat DATS24 een roekeloos prijzenbeleid hanteert."In the middle of difficulty lies opportunity." – Albert EinsteinIk ga niet ontkennen dat het onaangenaam is voor de consument.Moest het er ooit van komen? Ja natuurlijk, het werd tijd dat de CNG-monopolie doorbroken wordt.Maar een evenwicht zal altijd worden gezocht én gevonden, als die er niet is: ofwel door de klant ofwel door de andere bedrijven. Toy toy, DATS24 jullie zullen het nodig hebben, ook al hebben jullie 87 CNG-tankstations dat zegt op een gegeven moment weinig tot helemaal niets meer. [emoji4]Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 5 uren geleden, EricG zei: Dat is voor Europa, België heeft maar enkele procenten. Maar zelfs al hadden we 0%, de prijzen worden bepaald op de internationale markt en gelden voor gas eender vanwaar het komt en naar toe gaat. Ja, ons gas komt niet van Rusland rechtstreeks maar via Duitsland die het op zijn beurt aankoopt in Rusland. Die vorm van werken is typisch politiek en velen blijven er steeds intrappen. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
GiovanniB Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Geplaatst: 3 maart 2022 De repliek was zoals te verwachten nogal flauwtjes (ontwijkend):De situatie in Oekraïne zorgt voor een uitzonderlijke en onvoorspelbare bewegingen op de internationale gasmarkten, wat ook een effect heeft op de prijs van CNG. Die nieuwe, snel veranderende context en prijzen op de internationale gasmarkten stellen ook ons voor grote uitdagingen. We onderzoeken hoe we in de toekomst opnieuw een stabielere CNG-prijs kunnen aanbieden. Onze intentie is en blijft om jou als klant het beste aanbod te bieden, zowel op vlak van budget als duurzaamheid. 'CNG is aardgas voor voertuigen en volgt de tendensen van de internationale gasmarkt. Als de prijs van aardgas stijgt (en in deze uitzonderlijke tijden stijgt die bijzonder hoog), dan volgt de prijs van CNG uiteindelijk ook."Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met TapatalkIk heb nogmaals mijn vraag gesteld. Het antwoord blijft deze keer uit.Zwijgen zegt soms meer dan spreken. Een uitspraak die ik al jaren gebruik. [emoji57]Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk 1
GiovanniB Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Geplaatst: 3 maart 2022 Ja, ons gas komt niet van Rusland rechtstreeks maar via Duitsland die het op zijn beurt aankoopt in Rusland. Die vorm van werken is typisch politiek en velen blijven er steeds intrappen.Er wordt momenteel niet veel ingevoerd uit Duitsland naar België hoor.Momenteel stroomt een grote hoeveelheid aan kubieke meters gas afkomstig uit Noorwegen, Nederland, ... via Belgische pijpleiding richting Duitsland omdat het land (DE) een acuut tekort heeft.Er wordt dus momenteel helemaal niets ingevoerd uit Duitsland, wel integendeel we exporteren massaal gas richting DE.Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Lage Emissie Zone Geplaatst: 3 maart 2022 Geplaatst: 3 maart 2022 5 minuten geleden, GiovanniB zei: Er wordt momenteel niet veel ingevoerd uit Duitsland naar België hoor. Momenteel stroomt een grote hoeveelheid aantal kubieke meters gas die momenteel in omgekeerd richting stromen van Noorwegen, Nederland, ... via Belgische pijpleiding richting Duitsland omdat het land (DE) een acuut tekort heeft. Er wordt dus momenteel helemaal niets ingevoerd uit Duitsland, wel integendeel we exporteren massaal gas richting DE. Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk Heb jij een bronvermelding want ik ( wij ) wil(len) weten hoe de vork aan de steel zit. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Populair bericht GiovanniB Geplaatst: 3 maart 2022 Auteur Populair bericht Geplaatst: 3 maart 2022 Heb jij een bronvermelding want ik ( wij ) wil(len) weten hoe de vork aan de steel zit.Ik sla jammer genoeg niet ieder artikel op dat ik lees. Het enige dat ik kan meegeven is dat dit ergens vermeld stond in een betalend artikel van Het Nieuwsblad, als ik me niet vergis.Het kleine stukje tekst dat ik kon lezen in Google gaf dit stukje vrij, want ik heb geen abonnement op die krant.Ik probeer in de loop van de dag het desbetreffende artikel terug te vinden, logischerwijs kan ik het niet delen want ik heb geen abbo.Normaal maak ik mijn uitspraken altijd sterk met een achterliggende bron, maar momenteel kan ik je/jullie die niet aanbrengen.Maak dan ook geen voorbarige conclusies dat ik hier zogezegd zever zit te verkopen, want dat is een zeer typische Vlaamse mentaliteit. De gewone burger neemt elkaar soms onderling sterker op de korrel dan dat ze zich kritisch durven opstellen naar sommige bedrijven en de Belgische overheden. Reken me daar dus nu momenteel niet op af. [emoji6]Als en ik zeg wel als ik het artikel terugvind, post ik hier de link. [emoji6]Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen