Goran Geplaatst: 25 januari 2020 Geplaatst: 25 januari 2020 Hallo, wij hebben interesse om ons een caddy maxi cng aan te kopen. Ieder jaar gaan we immers wel naar het zuiden op vakantie. Dit jaar gaan we naar Spanje. Ik heb er eerlijk gezegd wat twijfels over of er wel genoeg tankstations zijn en of ik vooral tijdens de nacht kan tanken. Ik rij namelijk in de nacht naar onze vakantiebestemming.
dirk Geplaatst: 25 januari 2020 Geplaatst: 25 januari 2020 (aangepast) Als je het plant op voorhand en voor Frankrijk een romac-kaart aanschaft moet dit zeker lukken. 25 januari 2020 aangepast door dirk
Goran Geplaatst: 25 januari 2020 Auteur Geplaatst: 25 januari 2020 Wat bedoel je met een romac kaart? Kun je er dan overal met een kredietkaart tanken?
muscles Geplaatst: 25 januari 2020 Geplaatst: 25 januari 2020 @Goran Alle vragen, die je hebt over de Romac-kaart, worden beantwoord op hun site http://romacfuels.com/nl/klantworden.php Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aardgasrijder Geplaatst: 25 januari 2020 Geplaatst: 25 januari 2020 1 uur terug, Goran zei: Wat bedoel je met een romac kaart? Kun je er dan overal met een kredietkaart tanken? @Goran het voordeel aan deze kaart is dat je hiermee kan tanken bij tankstations die soms geen Maestro accepteren. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
pieterdc Geplaatst: 25 januari 2020 Geplaatst: 25 januari 2020 7 uren geleden, Goran zei: Hallo, wij hebben interesse om ons een caddy maxi cng aan te kopen. Ieder jaar gaan we immers wel naar het zuiden op vakantie. Dit jaar gaan we naar Spanje. Ik heb er eerlijk gezegd wat twijfels over of er wel genoeg tankstations zijn en of ik vooral tijdens de nacht kan tanken. Ik rij namelijk in de nacht naar onze vakantiebestemming. Met de caddy maxi zal het gemakkelijk zijn om naar Spanje te rijden. Ik heb met de helft km range (330km) dit gedaan. Ideaal voor tussenstops en pauzes. Jezelf tijd en rust gunnen is belangrijk. Met de pitpoint app en gibgas kan je voor jezelf de opties uitstippelen. Afhankelijk van je vermoeidheid. Gebruik dit ook. 1
wannes Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Hier een Caddy Maxi rijder.In december gaan skien in Frankrijk en sindsdien geen range anxiety meer. Ik zou er zo mee naar Girona of Baskenland rijden.
gie Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 Ik vertrek volgend weekend met een gewone Caddy. Volgens NGVA Europe is het station in Annecy 'under maintenance'. In Chambéry is het oude station gesloten en het nieuwe nog niet open. Nog geen reactie gekregen van Gaz-mobilte.fr of een van beide volgende week zal open zijn. Vind het toch wat spannend voor mijn eerste CNG skireis. De alpen liggen zowat in een woestijn.
kitobeer Geplaatst: 26 januari 2020 Geplaatst: 26 januari 2020 net terug uit normandie. Ik had maar 3 tankstations waar ik kon tanken. Bij eentje stond dat ik contact moest opnemen met de beheerder maar dat ik wel met alle kaarten kon betalen. Ik heb de gok gewaagd en kon er gewoon tanken hoor. Was wel een industrieel tankstation voor vrachtwagens maar dat ging gewoon perfect. Echter zit daar dan niemand. Maar knopjes indrukken en een pomp kiezen dat lukt me wel alleen. Hier In turnhout ben ik genoodzaakt om L gas te tanken. Ik rij hier met mijn rijstijl altijd max 475 km. Inclusief snelweg. In het terugkomen heb ik H gas getankt. Hij zal nu bijna op zijn maar ik ben in 1 trek naar huis gereden en rij heb nog over. Ik moet wel zeggen ik heb in Frankrijk zelf wel rustiger aan gereden dan hier bij ons vanwege de beperkte tankmogelijkheden. En dat is goed ook want je verbruik daalt gigantisch en je doet met gemak meer km's.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen