Ga naar inhoud

CNG sticker

Recommended Posts

Vandaag mijn G-Tron in ontvangst genomen en kreeg er nog een cng sticker bij voor aan voorruit.  staat spiegelbeeld en moeilijk te lezen. 

is dit ook verplicht? volgens verkoper wel voor keuring? en wat staat hier op?

cng.jpg

a4.jpg

• Vind ik leuk 1

Audi A4 G-Tron 

Gemiddeld verbruik 5.3

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Frédo zei:

Vandaag mijn G-Tron in ontvangst genomen en kreeg er nog een cng sticker bij voor aan voorruit.  staat spiegelbeeld en moeilijk te lezen. 

is dit ook verplicht? volgens verkoper wel voor keuring? en wat staat hier op?

Je moet die inderdaad op je voorruit plakken aan de binnenkant. Ik heb de mijne aan de passagierskant geplakt. Daar staat op wanneer je wagen naar de keuring moet. En nog een paar ander zaken. Je kan die sticker zolang ie niet geplakt is toch tegen het licht houden (buiten of binnen). Dan kan je alles lezen wat er op staat.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites

Audi select wagen met 10000km. Dus is geschouwd voor verkoop en met de Europese achtersticker. Hang blijkbaar af waar je keurt. Plakker achter plakker voor. What next. Bij mij plakkers in handschoenkastje

Audi A4 G-Tron 

Gemiddeld verbruik 5.3

Link naar bericht
Delen op andere sites
19 minuten geleden, Frédo zei:

Audi select wagen met 10000km. Dus is geschouwd voor verkoop en met de Europese achtersticker. Hang blijkbaar af waar je keurt. Plakker achter plakker voor. What next. Bij mij plakkers in handschoenkastje

Ja, een CNG-auto moet volledig worden volgeplakt met stickers... van allerlei soort: doorschijnende, niet-doorschijnende. Wij moeten dan ook opvallen tussen al die gewone, die nog altijd weigeren op gas of elektriek te rijden ?

(Je kan emoji's kopiëren van de Emojipedia en hier plakken. Dus niet alleen stickers plakken).

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • 1 jaar later...

@Alec deze krijg je enkel bij de autokeuring. Dus enkel daar kan je het krijgen tegen betaling. 

De sticker wordt niet gecontroleerd zover ik weet als je naar de keuring moet gaan. Op zich lijkt het me dus geen probleem als je het niet meer hebt.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Link naar bericht
Delen op andere sites

Discussieer mee

Je kan nu reageren en later registreren Als je een account hebt, login met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Je hebt inhoud geplakt welke opmaak bevat.   Verwijder opmaak

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Nieuwe aanmaken...