Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Frédo

Leden
  • Items

    60
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen gewonnen

    5

Frédo won de laatste dag op 9 juni 2023

Frédo had de meest gelikete inhoud!

Over Frédo

  • Verjaardag 09-03-1978

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Frédo's prestaties

Enthousiast lid

Enthousiast lid (4/9)

  • Eerste bericht geplaatst
  • Maakt vaak berichten aan
  • Reageert vaak
  • 1 week lid
  • 1 maand lid

Recente badges

39

Reputatie

  1. update, na eerder herstel van klepsteeldichtingen wagen terug olieverbruik (ong 12000km later) Opnieuw langsgeweest. Nu paar weken later diagnose. alles boven cilinderkop wordt vernieuwd. nokkenassen kleppendeksel kleppen .... en geloof het of niet bij wagen van bijna 5 jaar oud alle kosten nog onder garantie. kost van ong 4500€. en gratis vervangwagen . wat me doet geloven dat er is bovengekomen dat de vorige herstelling niet goed is uitgevoerd. in ieder geval : zalige wagen maar blijkbaar meerdere gevallen gemeld van overmatig olieverbuik bij de 2.0 Gtron A4. Hopelijk nu volledig opgelost
  2. das sterk 3.5 , cruse control op 110. Ik haal wel is 3.8 in ideale omstandigheden. ligt misschien aan de bandenmaat
  3. @Brembos, hoe zet je de melding lege cng tank uit?
  4. wegens toeleveringsproblemen is de wagen sinds vandaag terug bij mij ! 2 maanden mocht ik met een nieuwe Q2 TFSI 35 rondtoeren (gratis) . volledig hersteld en volgens dealer definitief hersteld. Toch wel blij , de Q2 is niet slecht (goed voorzien van opties) maar onze A4 toch comfortabeler , stiller en soepeler rijden. wij blijven wel rijden tot de wagen 10 jaar is en zien dan wel. We zijn in een fase gekomen dat je totaal niet weet wat te kopen nu. We zijn nog altijd gevrijwaard van wegenbelasting (andere wagen BIV , wegenbelasting en even dure brandstof) en vandaag bij imog nog steeds 2.599€ /kg wat goedkoper is dan op benzine rijden is
  5. inderdaad. Mijn frustratie gaat naar VAG groep en niet naar Vergotte. Heb nu een full option Q2 wat best meevalt. Vroeg om de compenstatie voorwaarden nog op mail te zetten en was ook geen probleem. Ik blijf wel klant zolang we de wagen hebben. Dit had ook anders kunnen uitdraaien.
  6. oplossing in de maak! Voertuig is binnen bij dealer. Er zouden vernieuwde klepsteeldichtingen beschikbaar zijn om dit probleem definitief op te lossen. Totaal herstellingskost van 1850€ Onderdelen worden door Audi geleverd, helft van uren worden door dealer gedragen en andere helf wordt gedeeld door mij en Dieteren. vervangvoertuig voor herstelperiode die volgens hen toch wat kan duren door levering problemen en voertuig best niet meer rijd ook aangeboden door Dieteren totale kostprijs 350€ voor mij. Garantie van 1 jaar op de uitgevoerde herstelling had liever niets betaald maar kan er mij wel in vinden , als het maar opgelost raakt en ik nog jaar of 6 kan rijden tot ik overstap naar nieuwe technologie Toch wel goede inzet van dealer Vergotte gezien ik zelf voertuig niet bij hen kocht
  7. Vegotte liet weten dat ze de 3 wegingen op zich nemen en boden ook een gratis vervangwagen aan. Gaven mij de tip om naar customer care van Audi mijn verhaal te doen wat toch iets in beweging heeft gebracht want die namen met Vegotte nu ook contact op en is er bij customer care ook een dossier geopend.
  8. stel mij wel vragen bij de uitstoot wagen die nu met olieverbruik volgens mij niet meer conform is. Misschien kan ik dt ook nog gebruiken als drukkingsmiddel. Dreigen om uitstoot meting te laten uitvoeren om zo mijn voertuig te laten afkeuren?
  9. momenteel aan olieweging nr3 , laatste olieweging net geen 0.5l /1000km. wel blauwe rook bij optrekken. Bij Audi vinden ze dit dus normaal. Vergotte Garage wel heel meegaand. De grens van 0.5l/1000 is anno 2022 dus nog steeds hun actie grens. Zien wel hoe het verloopt met mijn LADA A4 want net zo premium als een lada
  10. ik denk zelf dat gasprijs zal zakken en ruweolie verder zal stijgen
  11. Je kan de vraag stellen aan Renault garage greendivision in Hoboken. Specialisten in lpg en cng inbouw. Vermoed 1500€ voor uitbouw. Dan nog benzine tank . Zou toch wel nieuw dashboard willen en andere vuldop. Software laten aanpassen en herkeuring en misschien zelf herinschrijving voertuig. Gezien momenteel nog steeds rijtax vrij. Zie niet in waarom dit te doen. Prijzen zullen uiteindelijk wel dalen. Ik rij vanaf vandaag op benzine tot het weer iets voorseliger is
  12. Imog Harelbeke waar ik nog terecht kon aan 2.8€ vandaag al aan 3.5€ , heb gelijk aangepast op app Carburogaz . Ik schakel nu over op benzine. 2.85€/kg was voor mij de grens op de Audi A4
  13. ik zocht dit vorige week ook maar niet te vinden op de Audi A4. Ik word dan ook nog naar digste tankstation gestuurd waar dan geen CNG is. Niet echt nuttig
  14. bij mij gaf de dealer aan dat de onderhoudsinterval van de a4 gtron wel degelijk op 30000km ligt 2jaar. op de audi A3 is dit dan 1j 15000km. onderhoud is inderdaad prijzig. dacht dat ik aan 650€ zat , wel incl alle mogelijke filters en vernieuwen remolie
×
×
  • Nieuwe aanmaken...