Ga naar inhoud

Frédo

Leden
  • Aantal items

    35
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

  • Dagen in Hall of Fame

    2

Frédo won laatst op Oktober 28 2020

Frédo had de meeste likes voor zijn berichten!

Community reputatie

28 Super

Over Frédo

  • Titel
    Beginnend lid
  • Verjaardag 09-03-1978

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

  1. Onze IKEA-regering zorgt ervoor dat we geen rekening meer kunnen houden met restwaarde van een aangekochte wagen. Ik voorspel een lease tendens bij particulieren in de toekomst. Diesel werd met de grond gelijk gemaakt, benzine volgt, CNG / hybride ook al afgeschreven voor de toekomst. Rest nog elektrische wagens : en wie wil er nu een elektrische wagen van 6 jaar oud kopen, misschien nog wel van een garage met garantie en dan nog. Wij hebben vorig jaar CNG gekocht met de bedoeling deze nu op te rijden (ook aan +- 200.000km) en dan zien we wel maar ik ga al van 0€ restwaarde uit.
  2. En een elektrische wagen is ondergronds heeeel veilig?? Probeer die maar te blussen. Geen cng-sticker en gewoon die parking gebruiken.
  3. Frédo

    Testrit

    2.0 Gtron a4 ik merk eigenlijk geen verschil. Was effe aanpassen als je van een zware diesel komt. Die zijn pas vinniger. Nog geen seconde spijt van aanschaf. Verschil in verbruik. Vrijstelling taxen. Zelf zuid frankrijk was geen probleem
  4. Ik ben 1 van die 200 proximus cng. Al 2 jaar. Heeft me overtuigd om prive een gtron aan te schaffen
  5. Met de A4 (2.0liter 170 pk) verbruik van 3.8 kg gemiddeld naar zuid frankrijk.
  6. Eerste reis met de g-tron een succes. Volgetankt in Waregem. 420 km op gas dan minder dan helft op benzine. Air liquide in dijon en volledige rit op gas naar avignon. Nu 30 km verwijderd van total met cng maar voorlooig op benzine blijven rijden. Bij vertrek vul ik wel op cng. Voor mensen met een 7 liter tank versta ik de stres wel
  7. Dat is durven en avontuurlijk je hebt dus een benzine tank van 7 a 9 liter. Dit mag je eigenlijk enkel maar als noodoplossing zien. Wij vertrekken in augustus naar Avingon (hopelijk toch #Covid19) en ben al nerveus met een Audi A4 25l benzine tank. Verbruik autostrade is natuurlijk gunstiger en ik hoop wel 400km uit CNG te halen. Dijon blijkt een zekerheid te zijn om bij te vullen. Goede reis en good luck. laat hier maar weten hoe het veropen is en hoe toegankelijk Dijon en Valence zijn.
  8. Ik heb mij hier nog geen kl%*@n van aangetrokken en mij overal geparkeerd waar ik nood aan had. Geen sticker achteraan en probleem opgelost.
  9. Frédo

    Stickers

    bedankt met de nieuwe levering van de 2 ( 3 ) resterende stickers!!
  10. 2 meldingen op het werk van overmatig olieverbruik bij de Seat ibiza 1.0 CNG
  11. Zoveel verschil geeft die s stand niet
  12. gaat hem niet over 0 tot 100 tijd of topsnelheid wat wel een verschil maakt is het gevoel bij hernemingen / koppel. tov een diesel is dit veel minder laat staan met een kleinere motor. voor mijn werk rij ik met een Seat Ibiza TGI 1.0. Ben benieuwd hoelang die koppeling het gaat uithouden aangezien ik telkens toeren moet maken om ergens weg te geraken. in 2de naar rood licht rijden dat dan op groen springt. no way zet maar snel in eerste of je valt zo goed als stil. De 2.0 in Gtron valt wel mee maar ik merk heel goed het verschil met een diesel. Er moet wel gezegd zijn dat
  13. Ik heb een 2.0 gtron en vind die al tekort schieten ten opzichte van een 2.0 D4 Volvo (diesel) van nog zelfde pk
  14. Frédo

    Stickers

    3 stickers besteld en betaald. 1 ontvangen!
×
×
  • Nieuwe aanmaken...