Lange_666 Geplaatst: 16 juli 2019 Geplaatst: 16 juli 2019 Moet ik checken straks, kwam in ieder geval uit een nieuwe Octavia III (die gast wou een volwaardig reservewiel ipv zijn thuiskomer).
pluxy Geplaatst: 16 juli 2019 Geplaatst: 16 juli 2019 Op 15/7/2019 om 12:55, Chris3020 zei: Inmiddels rij ik 4,5 maanden met de Caddy. Over het algemeen ben ik zeer tevreden met mijn aankoop. Pluspunten: De lage prijs van de brandstof en het gemak van de bifuel-motor. De ruimte in de auto. Het rijcomfort. De pechverhelping van VW Assistance. Neutraal: De acceleratie. Het is inderdaad geen sportieve wagen, maar dit stoort me helemaal niet. Negatief: Bij CNG-auto's zit geen reservewiel. Helaas heb ik de afgelopen maand twee keer een lekke band gekregen. VW Assistance kwam snel ter hulp, maar de garagist had tot mijn verbazing de banden niet op voorraad. Mijn auto zal dus twee dagen in de garage staan voor een lekke band. Ook twee nabijgelegen bandencentrales in het Leuvense konden me niet meteen helpen. Blijkbaar rij ik met een stel exotische banden (voor de kenners: Continental EcoContact 6 195/65 R 15 91H)... Dan heb jij veel beter banden gehad dan wij=> nexen, zelfde maat. hier hebben ze die op voorraad. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Pitpoint_BE Geplaatst: 19 juli 2019 Geplaatst: 19 juli 2019 In mijn ervaring is Ceulemans een heel goeie dealer. --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be ---
Chris3020 Geplaatst: 27 december 2019 Auteur Geplaatst: 27 december 2019 Op 16/7/2019 om 16:19, pluxy zei: Dan heb jij veel beter banden gehad dan wij=> nexen, zelfde maat. hier hebben ze die op voorraad. Goed om te weten, misschien vraag ik die type banden als mijn wagen toe is aan nieuwe exemplaren. Op 19/7/2019 om 10:46, Pitpoint_BE zei: In mijn ervaring is Ceulemans een heel goeie dealer. Daar geef ik je geen ongelijk in. Tot nu toe enkel goede ervaringen. Momenteel heb ik mijn wagen negen maanden. Mijn vriendin en ik zijn er nog steeds tevreden over.
paulDS Geplaatst: 27 december 2019 Geplaatst: 27 december 2019 5 uren geleden, Chris3020 zei: Goed om te weten, misschien vraag ik die type banden als mijn wagen toe is aan nieuwe exemplaren. Naar mijn mening blijf je beter bij de Continentals die je nu hebt. Dit zijn toch betere banden dan Nexen ofzo. En de EcoContact 6 zal binnenkort wel meer courant beschikbaar komen. Nu is het een nagelnieuw type, vandaar dat nog weinig bandenboeren deze in stock hebben.
pluxy Geplaatst: 27 december 2019 Geplaatst: 27 december 2019 Nagelnieuw? ik heb deze al in maart april gekocht. Zijn beter dan de standaard nexen. Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Jan Robert Geplaatst: 28 december 2019 Geplaatst: 28 december 2019 Op 16/7/2019 om 16:19, pluxy zei: Dan heb jij veel beter banden gehad dan wij=> nexen, zelfde maat. hier hebben ze die op voorraad. een thuiskomertje zoeken die past op jou auto zelf heb ik een passat cng, daar is officiëel geen thuiskomer voor, maar ik ben ook op zoek gegaan naar een thuiskomer (na een defecte band, en aan die schuimkit heb je niks) tavernier had er nog eentje liggen voor een golf, en na proberen in de garage, blijkt die toch te passen op de passat, ondanks de iets grotere remklauwen. touring heeft (soms) al thuiskomers mee in de assistentiewagen, en als die past, dan kan je die gebruiken; en indien je dat wil ook kopen. zo voorkomt touring dat de wagens zonder reserveband/thuiskomer, steevast opgehaald moeten worden en een vervangwagen nodig is. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen