muscles Geplaatst: 9 januari 2018 Geplaatst: 9 januari 2018 11 uren geleden, JoBé zei: Da's laag, zelfs voor L-gas! Dit geeft anders toch wel sterk de indruk dat het om L-gas gaat. Ik heb mijn opmerking gemaakt om toch zeker verwarring te vermijden. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
JoBé Geplaatst: 9 januari 2018 Geplaatst: 9 januari 2018 3 minuten geleden, muscles zei: Dit geeft anders toch wel sterk de indruk dat het om L-gas gaat. Ik heb mijn opmerking gemaakt om toch zeker verwarring te vermijden. Dat kan je idd zo interpreteren. Maar eigenlijk heb ik de opmerking geschreven omdat ik twijfelde aan de prijs an sich. Vandaar de toevoeging "zelfs voor L-gas". 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
Danny268 Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 gisternacht nog even cng getankt .. de prijs is blijkbaar weer omhoog gegaan 0.94€ / kg voor L calorisch ! Fiat 500L =>
JoBé Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 2 uren geleden, Danny268 zei: gisternacht nog even cng getankt .. de prijs is blijkbaar weer omhoog gegaan 0.94€ / kg voor L calorisch ! Waar? 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
muscles Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 3 uren geleden, Danny268 zei: gisternacht nog even cng getankt .. de prijs is blijkbaar weer omhoog gegaan 0.94€ / kg voor L calorisch ! Ik vraag mij ook af waar? Ik zie dat de prijs van L-gas bij DATS 24 in Lier nog altijd €0,92/kg is. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht Danny268 Geplaatst: 4 maart 2018 Populair bericht Geplaatst: 4 maart 2018 Pitpoint in Turnhout ( esso ) vandaag bij de Q8 gaan zien, deze stond nog op 0.92 € , volgende keer rijd ik terug 100 meter verder 1 2 Fiat 500L =>
muscles Geplaatst: 4 maart 2018 Geplaatst: 4 maart 2018 4 uren geleden, Bjorn ecofuel zei: Vanmmiddag nog gelukkig 92ct in Brecht Er zijn geen prijswijzigingen bij DATS24. De prijs van CNG nu na middernacht (maandag 5 maart 2018 dus) in Brecht is nog steeds €0,920/kg. Het gaat hier dan ook duidelijk over een eenzijdige prijsverhoging die Maes Oil heeft doorgevoerd voor al de Maes- en Esso-tankstations waarvan zij de eigenaar zijn, die in de provincie Antwerpen. Of Lukoil gevolgd is, weet ik niet. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 21 uren geleden, muscles zei: Of Lukoil gevolgd is, weet ik niet. Pitpoint bij Lukoil station in Zoersel : 0.94 vandaag 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
muscles Geplaatst: 5 maart 2018 Geplaatst: 5 maart 2018 1 uur terug, Koen C zei: Pitpoint bij Lukoil station in Zoersel : 0.94 vandaag Ik vind dat raar. Het lijkt erop dat Maes Oil en Lukoil elkaars prijzen opvolgen. Zijn dat soms geen prijsafspraken? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 13 uren geleden, muscles zei: Het lijkt erop dat Maes Oil en Lukoil elkaars prijzen opvolgen Hoe besluit je dat Maes en Pitpoint elkaars prijzen volgen ? De meldingen zijn telkens over Pitpoint CNG stations bij Lukoil en Esso geplaatst. Wie heeft een melding gemaakt van Maes ? Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
muscles Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 25 minuten geleden, Koen C zei: Hoe besluit je dat Maes en Pitpoint elkaars prijzen volgen ? De meldingen zijn telkens over Pitpoint CNG stations bij Lukoil en Esso geplaatst. Wie heeft een melding gemaakt van Maes ? Maes Oil is de eigenaar van die Esso-tankstations. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Koen C Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 (aangepast) 6 uren geleden, muscles zei: Maes Oil is de eigenaar van die Esso-tankstations. Dat weet jij van buiten... de meesten weten dat niet (ik was het ook vergeten, je had het ergens wel eens gepost, dacht ik). Vandaar mijn vraag / verwarring wat Maes Oil hier mee te maken had. Bedankt om het (nog eens) duidelijk te maken / ons attent te maken op het feit dat zogenaamde "merkstations" niet zijn wat ze lijken.... "Ceci n'est pas une pipe" 6 maart 2018 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Aardgasrijder Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 Bruno heeft bv. in Limburg ook een aantal Esso-stations die tot de keten van Bruno behoren 1 Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Dr Nick Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 9 minuten geleden, Aardgasrijder zei: Bruno heeft bv. in Limburg ook een aantal Esso-stations die tot de keten van Bruno behoren ik dacht zelfs opgevangen te hebben dat ALLE Esso-stations onder Bruno's vallen. Ik kan mis zijn natuurlijk, maar Esso wou er mee stoppen autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
muscles Geplaatst: 6 maart 2018 Geplaatst: 6 maart 2018 2 uren geleden, Dr Nick zei: ik dacht zelfs opgevangen te hebben dat ALLE Esso-stations onder Bruno's vallen. Ik kan mis zijn natuurlijk, maar Esso wou er mee stoppen Neen, dat klopt niet. Enkel de Esso-tankstations en tot nu toe het enigste Shell-tankstation die op hun website staan, zijn eigendom van Bruno (het is Bruno in het enkelvoud. Ja, just is just ): As, Bilzen, Bocholt, Bree, Brustem, Genk (Hasseltweg), Genk-Noord (CNG), Hasselt, Heppen, Houthalen, Kortessem, Maasmechelen, Peer, Sint-Truiden, Tessenderlo, Tongeren, Zonhoven, Zutendaal (Shell). Group Bruno, het bedrijf achter de toonaangevende Bruno Service Stations in Limburg, heeft het tankstation De Daal in Zutendaal overgenomen. Opvallend: na 17 Esso vestigingen behoudt deze in Zutendaal zijn Shell-embleem. De totale investering van de overname en de renovatie van Bruno Service Station te Zutendaal bedraagt 1 miljoen euro. Group Bruno heeft het Bruno’s Foodcorner-gedeelte uitgebreid naar een totaaloppervlakte van ongeveer 185 m². Ook in deze vestiging kan de klant genieten van verse broodjes en pizza’s die ter plaatse klaargemaakt worden. Met een 15-tal zitplaatsen en 20-tal staanplaatsen kan de consument deze ook in het servicestation nuttigen. In totaal stelt Bruno Service Station Zutendaal momenteel 2 medewerkers (1 voltijdse, 1 halftijdse) te werk. Vanaf april dit jaar zal de personeelsbezetting uitbreiden naar 10 medewerkers. Dat maakt dat er over alle Bruno vestigingen zo’n 400 medewerkers actief zijn. De komende jaren voorzien Angelo en Giuliano Bruno een grondige renovatie van de andere vestigingen in Limburg en zijn er plannen nieuwe vestigingen te openen binnen en buiten Limburg. Met een netwerk van 18 vestigingen in Limburg is Group Bruno een veelzijdig Genks bedrijf met heel wat diensten in het aanbod. Buiten het verdelen van kwaliteitsbrandstoffen, dragen ze het one-stop-shop-principe hoog in het vaandel. Naast het tanken van benzine kunnen chauffeurs ook een heerlijke maaltijd krijgen, hun auto een wasbeurt geven en zelfs een wagen huren. Bron: Service Station Magazine Maar dat is nog niet alles want er komt inderdaad binnenkort al een totaal nieuw Bruno-tankstation in Tessenderlo: Grondige facelift voor site Group Bruno Tessenderlo Aan de Hyundailaan in Tessenderlo opent eind dit jaar (2018) een totaal vernieuwde Group Bruno site, met naast het tankstation eveneens een foodcorner, carwash, autoverhuur en een beveiligde parking voor vrachtwagens. De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt zo’n 880 m². Naast een ruime shop met verbruikszaal op het gelijkvloers, zullen op de eerste verdieping 11 slaapruimtes voor truckchauffeurs worden ingericht. In totaal zullen 55 chauffeurs er tegelijk terechtkunnen. Het totale kostenplaatje van het megaproject bedraagt 6,5 miljoen euro. 25 voltijdse werknemers zullen er tewerkgesteld worden. Daarmee verschaft Group Bruno aan meer dan 400 mensen werk. Bron: Service Station Magazine Of daar eveneens een CNG-installatie met CNG-pompen komt, is een vraagteken. Hieronder op de kaart de locatie van het huidige Bruno-tankstation in Tessenderlo, en ik denk wel dat je Hyundailaan kan zien op die kaart. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Dr Nick Geplaatst: 7 maart 2018 Geplaatst: 7 maart 2018 9 uren geleden, muscles zei: Neen, dat klopt niet. Enkel de Esso-tankstations en tot nu toe het enigste Shell-tankstation die op hun website staan, zijn eigendom van Bruno (het is Bruno in het enkelvoud. Ja, just is just ): As, Bilzen, Bocholt, Bree, Brustem, Genk (Hasseltweg), Genk-Noord (CNG), Hasselt, Heppen, Houthalen, Kortessem, Maasmechelen, Peer, Sint-Truiden, Tessenderlo, Tongeren, Zonhoven, Zutendaal (Shell). Group Bruno, het bedrijf achter de toonaangevende Bruno Service Stations in Limburg, heeft het tankstation De Daal in Zutendaal overgenomen. Opvallend: na 17 Esso vestigingen behoudt deze in Zutendaal zijn Shell-embleem. De totale investering van de overname en de renovatie van Bruno Service Station te Zutendaal bedraagt 1 miljoen euro. Group Bruno heeft het Bruno’s Foodcorner-gedeelte uitgebreid naar een totaaloppervlakte van ongeveer 185 m². Ook in deze vestiging kan de klant genieten van verse broodjes en pizza’s die ter plaatse klaargemaakt worden. Met een 15-tal zitplaatsen en 20-tal staanplaatsen kan de consument deze ook in het servicestation nuttigen. In totaal stelt Bruno Service Station Zutendaal momenteel 2 medewerkers (1 voltijdse, 1 halftijdse) te werk. Vanaf april dit jaar zal de personeelsbezetting uitbreiden naar 10 medewerkers. Dat maakt dat er over alle Bruno vestigingen zo’n 400 medewerkers actief zijn. De komende jaren voorzien Angelo en Giuliano Bruno een grondige renovatie van de andere vestigingen in Limburg en zijn er plannen nieuwe vestigingen te openen binnen en buiten Limburg. Met een netwerk van 18 vestigingen in Limburg is Group Bruno een veelzijdig Genks bedrijf met heel wat diensten in het aanbod. Buiten het verdelen van kwaliteitsbrandstoffen, dragen ze het one-stop-shop-principe hoog in het vaandel. Naast het tanken van benzine kunnen chauffeurs ook een heerlijke maaltijd krijgen, hun auto een wasbeurt geven en zelfs een wagen huren. Bron: Service Station Magazine Maar dat is nog niet alles want er komt inderdaad binnenkort al een totaal nieuw Bruno-tankstation in Tessenderlo: Grondige facelift voor site Group Bruno Tessenderlo Aan de Hyundailaan in Tessenderlo opent eind dit jaar (2018) een totaal vernieuwde Group Bruno site, met naast het tankstation eveneens een foodcorner, carwash, autoverhuur en een beveiligde parking voor vrachtwagens. De totale oppervlakte van het gebouw bedraagt zo’n 880 m². Naast een ruime shop met verbruikszaal op het gelijkvloers, zullen op de eerste verdieping 11 slaapruimtes voor truckchauffeurs worden ingericht. In totaal zullen 55 chauffeurs er tegelijk terechtkunnen. Het totale kostenplaatje van het megaproject bedraagt 6,5 miljoen euro. 25 voltijdse werknemers zullen er tewerkgesteld worden. Daarmee verschaft Group Bruno aan meer dan 400 mensen werk. Bron: Service Station Magazine Of daar eveneens een CNG-installatie met CNG-pompen komt, is een vraagteken. Hieronder op de kaart de locatie van het huidige Bruno-tankstation in Tessenderlo, en ik denk wel dat je Hyundailaan kan zien op die kaart. Ok, die Shell wist ik nog niet. En ik weet dat het Bruno in enkelvoud is, maar omdat het over meerdere stations ging heb ik het meervoud gebruikt, wat na opnieuw lezen fout bleek. Merci voor de muggenzifter te spelen. Volgende keer als ik een fout detecteer in jouw berichten zal ik het ook melden ;-) No hard feelings 2 autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
muscles Geplaatst: 26 maart 2018 Geplaatst: 26 maart 2018 1 uur geleden, GeeJee zei: Tot recent was Q8 in Turnhout de voordeligste met 0,92/kg L-gas. Per vandaag is de prijs naar 0,94/kg opgetrokken, net als bij de buren (Pit point) die al een tijd 0,94 hanteerden. Kan je bij die Q8 in Turnhout Delhaize pluspunten sparen nadat je CNG getankt hebt? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 27 maart 2018 Geplaatst: 27 maart 2018 35 minuten geleden, GeeJee zei: Nee, op alle pompen, behalve Pomp 5 (CNG) Dat is dan blijkbaar alleen mogelijk bij de Q8 in Houthalen want daar gaat dat wel. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aardgasrijder Geplaatst: 8 april 2018 Geplaatst: 8 april 2018 Prijs Enora Ollignies vlakbij autosnelweg E429 bedraagt 0.999 € / kg Dats enkele 100m verderop staat aan 1.04 € / kg geafficheerd. Het betreft hier H-gas. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen