Gast Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Is al een locatie voorzien voor onderstaande? Om mijn kaart aan te vullen.? Ieper (nieuw + CNG): november 2018 Hechtel-Eksel (nieuw + CNG): november 2018 Sint-Truiden 2 (nieuw + CNG): december 2018 Basècles (CNG): december 2018 Knokke (nieuw + CNG): december 2018 Seraing (CNG): najaar 2018
muscles Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 3 uren geleden, satsurfer zei: Is al een locatie voorzien voor onderstaande? Om mijn kaart aan te vullen.? Ieper (nieuw + CNG): november 2018 Hechtel-Eksel (nieuw + CNG): november 2018 Sint-Truiden 2 (nieuw + CNG): december 2018 Basècles (CNG): december 2018 Knokke (nieuw + CNG): december 2018 Seraing (CNG): najaar 2018 Hechtel-Eksel : Peerderbaan (kortbij De Condé) Sint-Truiden 2 : Luikersteenweg 267 Basècles : Rue de Tournai 157, 7972 Quevaucamps Seraing : Rue Puits-Marie 61 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
G-007 Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Op 5/10/2018 om 21:12, pluxy zei: Vandaag vernomen.? Aan de overzijde van ons "slim" dorp zijn ze een biogas centrale aan het bouwen. Dus ik een mailtje gestuurd met de vraag over er ook iets voor de cng crosser beschikbaar zou zijn. Antwoord: Dit was de bedoeling en stond ook in het ontwerp. Maar de gemeente heeft ons pompke juist achter de hoek door onze neus geboord.Afgekeurd. Waarschijnlijk te slim voor de slimmeriken in dat kot. Dat is nu al de 3de maal dat ik bij deze gemeente geconfronteerd word met de onkunde en kennis van deze. De gemeente heeft wel een omgevingsvergunning verleend aan het bedrijf om een biogascentrale te bouwen. De grootste stap was al gezet. De vraag is of het gaat om een biogas- of een biomethaancentrale. Even verduidelijken: Biogas wordt gebruikt om W.K.K. motoren aan te drijven om groene elektriciteit op te wekken. Zij krijgen steun onder vorm van groenestroomcertificaten. Om biogas om te zetten naar biomethaan of groen gas is een installatie nodig om het biogas op te zuiveren. Daarnaast is een injectiepunt nodig om groen gas bij te mengen op het bestaande aardgasnet. Gans dit proces van biogas naar biomethaan is er niets van ondersteuning van de Vlaamse overheid voorzien. Erger nog, er is bij mijn weten nog geen wetgeving in Vlaanderen om groen gas te injecteren in het aardgasnet. In Wallonië is die er wel al. De productie van biomethaan als transportbrandstof wordt in Wallonië niet ondersteund. Het vergroenen van de gasvraag is dan ook een heikel punt in de huidige discussie rond het energiepact. Momenteel ligt de focus maar al te vaak op de productie van hernieuwbare elektriciteit, terwijl het gasverbruik bijna dubbel zo groot is als het elektriciteitsverbruik. Bovendien zal door het sluiten van kerncentrales en het afstappen van aardolie, het gasverbruik enkel maar stijgen in de toekomst. Naar schatting zal tegen 2030 het gasverbruik toegenomen zijn tot 146 TWh, een stijging van 23% ten opzichte van het huidige gasverbruik. Momenteel zorgt het gebrek aan ondersteuning ervoor dat nog maar één biomethaaninstallatie in Vlaanderen in aanbouw is. Dit in tegenstelling tot onze buurlanden. Uit een recente studie blijkt dat er meer dan één miljard m³ groen gas kan geproduceerd worden. Hierdoor zou 8,75% van onze huidige gasvraag vergroend kunnen worden. Dus kijk naar de vergunning die verleend werd door de gemeente of het gaat om een biogascentrale of is het die ene biomethaancentrale in Vlaanderen die in aanbouw is. Mocht het om die biomethaaninstallatie gaan dan is dat misschien een gemiste kans. Vraag blijft dan echter of je dan bereid was om een hogere prijs te betalen bovenop de hoge aardgasprijs die er nu al is. Er is dus ook nog veel werk voor onze Vlaamse Minister van Energie en dit tussen alle verkiezingen. 1
Lucky Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 Ik was net aan het zoeken hoever de bouw van de nieuwe colruyt met dats24 tankstation in Hechtel-Eksel staat. Kom ik volgende link tegen waar je foto's kan zien van opslagtanks voor de brandstoffen... https://www.ctctankbouw.be/nl/realisaties/colruyt-group-dats24-hechtel/ Ik ga deze week zeker eens een kijkje terplaatse nemen. 1 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km
muscles Geplaatst: 6 oktober 2018 Geplaatst: 6 oktober 2018 2 uren geleden, Lucky zei: Ik was net aan het zoeken hoever de bouw van de nieuwe colruyt met dats24 tankstation in Hechtel-Eksel staat. Kom ik volgende link tegen waar je foto's kan zien van opslagtanks voor de brandstoffen... https://www.ctctankbouw.be/nl/realisaties/colruyt-group-dats24-hechtel/ Ik ga deze week zeker eens een kijkje terplaatse nemen. Is het ook mogelijk om het juiste huisnummer te weten te komen? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lucky Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 20 uren geleden, muscles zei: Is het ook mogelijk om het juiste huisnummer te weten te komen? Ben vandaag langs de in aanbouw zijnde nieuwe colruyt in Hechtel geweest. De werf is gelegen tussen de huisnummers 15 en 25 Welk nummer het uiteindelijk gaat worden kan ik nog nergens vinden. De opslagtanks voor de brandstoffen zitten in de grond. Wapeningsnetten liggen buiten overal op de grond. Is blijkbaar klaar om beton te storten. Ruwbouw van de winkel is blijkbaar ook klaar. Of we dit najaar nog CNG kunnen tanken zoals gepland betwijfel ik toch. Ik heb een foto getrokken, maar kon niet op het terrein zelf. Heb deze tussen de mazen van de omheining door moeten trekken. 1 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km
muscles Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 18 minuten geleden, Lucky zei: Ben vandaag langs de in aanbouw zijnde nieuwe colruyt in Hechtel geweest. De werf is gelegen tussen de huisnummers 15 en 25 Welk nummer het uiteindelijk gaat worden kan ik nog nergens vinden. De opslagtanks voor de brandstoffen zitten in de grond. Wapeningsnetten liggen buiten overal op de grond. Is blijkbaar klaar om beton te storten. Ruwbouw van de winkel is blijkbaar ook klaar. Of we dit najaar nog CNG kunnen tanken zoals gepland betwijfel ik toch. Ik heb een foto getrokken, maar kon niet op het terrein zelf. Heb deze tussen de mazen van de omheining door moeten trekken. Dank je wel, Lucky. Blijkbaar palmen zij de nummers 17, 19, 21 en 23 in. We zullen afwachten. Hetzelfde met de opening van het tankstation en de CNG-installatie. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lucky Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 23 uren geleden, muscles zei: Is het ook mogelijk om het juiste huisnummer te weten te komen? Waarschijnlijk zal het huisnummer van de nieuwe Colruyt in Hechtel-Eksel 17-19 zijn. Plaats tewerkstelling Peerderbaan 17-19 3940 HECHTEL-EKSEL Dit heb ik gevonden op https://www.vdab.be/vindeenjob/vacatures/57320033/kandidaat-rayonverantwoordelijke-colruyt-hechtel-eksel 1 1 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km
muscles Geplaatst: 7 oktober 2018 Geplaatst: 7 oktober 2018 33 minuten geleden, Lucky zei: Waarschijnlijk zal het huisnummer van de nieuwe Colruyt in Hechtel-Eksel 17-19 zijn. Plaats tewerkstelling Peerderbaan 17-19 3940 HECHTEL-EKSEL Dit heb ik gevonden op https://www.vdab.be/vindeenjob/vacatures/57320033/kandidaat-rayonverantwoordelijke-colruyt-hechtel-eksel Jij bent een speurneus eerste klas !!! Proficiat, en merci. Als we nu nog te weten kunnen komen waar het nieuwe Dats24-tankstation in Ieper zal komen, dan zijn we tot nu toe compleet. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
pluxy Geplaatst: 10 oktober 2018 Geplaatst: 10 oktober 2018 Op 6/10/2018 om 12:22, Dr Nick zei: Dan zou ik toch eens even op gesprek gaan bij de burgemeester. Hier in ons kleine dorpje heeft dat toch veel effect Heb vandaag een lang mailke gestuurd naar een andere kandidaat voor de gemeente. Die misschien wel de juiste visie en gedachten heeft. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Lucky Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Ben vandaag nog eens gaan zien in Hechtel hoever het daar staat met de bouw van het nieuwe dats24 station, gezien de opening gepland zou zijn voor 2 november. Zoals je kan zien op de foto zijn de werken goed opgeschoten. Ben benieuwd of deze aanstaande vrijdag zal openen. 2 Skoda Octavia Berline Ambition 1,4 G-TEC 81KW 8PK 101gr/km
muscles Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 6 minuten geleden, Lucky zei: Ben vandaag nog eens gaan zien in Hechtel hoever het daar staat met de bouw van het nieuwe dats24 station, gezien de opening gepland zou zijn voor 2 november. Zoals je kan zien op de foto zijn de werken goed opgeschoten. Ben benieuwd of deze aanstaande vrijdag zal openen. Amai, daar hebben ze inderdaad hard doorgewerkt. Dat zal waarschijnlijk ook te maken hebben met de nieuwe Colruyt-winkel, die daarbij hoort. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht pluxy Geplaatst: 27 oktober 2018 Populair bericht Geplaatst: 27 oktober 2018 Op 10/10/2018 om 18:17, pluxy zei: Heb vandaag een lang mailke gestuurd naar een andere kandidaat voor de gemeente. Die misschien wel de juiste visie en gedachten heeft. Het antwoord was standaard politieker praat. Dus geen stem gekregen van mij. 1 2 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
bartd Geplaatst: 28 oktober 2018 Geplaatst: 28 oktober 2018 Op 8/10/2018 om 00:02, muscles zei: Als we nu nog te weten kunnen komen waar het nieuwe Dats24-tankstation in Ieper zal komen, dan zijn we tot nu toe compleet. Rijselseweg 80, 8900 Ieper https://www.ieper.be/affiche_bekendmaking_beslissing_colimpdf 2
muscles Geplaatst: 28 oktober 2018 Geplaatst: 28 oktober 2018 @Lucky Ik ben daarjuist voorbijgereden aan het splinternieuwe Dats24-tankstation van Hechtel-Eksel (zowel bij de heen- als de terugrit) want ik moest in Balen zijn tegen 17 uur. Ik had gedacht dat dat tankstation rechts zou liggen als je van de Noord-Zuid afrijdt wanneer komende van Houthalen. Maar het ligt links, en dan aan de rechterkant van de weg, mooi tussen de Octa+ en de Lukoil Express. Het is daar goed gelegen. Maar die twee Colruyt-winkels liggen dan niet ver van elkaar, die van Hechtel en die van Helchteren. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 2 november 2018 Geplaatst: 2 november 2018 En hoe zit het ondertussen in Hechtel-Eksel? Het is vandaag immers 2 november 2018. Als ik Hechtel-Eksel ingeef in de stationzoeker, dan staat dit tankstation er nog niet tussen. Ook als je naar Colruyt-winkels zoekt, staat die er nog niet tussen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht Gsa_danny Geplaatst: 3 november 2018 Populair bericht Geplaatst: 3 november 2018 Het tankstation is open maar nog geen CNG, de pomp staat er wel maar is nog niet aangesloten, enkel benzine en diesel. ? ik stond daar gisteren ook voor niks! 1 1 1 VW Caddy maxi (5 zitplaatsen)
Gsa_danny Geplaatst: 3 november 2018 Geplaatst: 3 november 2018 En wat vooral raar is in Hechtel, is dat er op de prijsaanduidingspaal, of hoe noem je da ding, nog geen plaats voorzien is voor CNG. Dus ik hoop dat het daarom niet iets is dat van de lange berg moet komen.... VW Caddy maxi (5 zitplaatsen)
muscles Geplaatst: 3 november 2018 Geplaatst: 3 november 2018 6 uren geleden, Gsa_danny zei: En wat vooral raar is in Hechtel, is dat er op de prijsaanduidingspaal, of hoe noem je da ding, nog geen plaats voorzien is voor CNG. Dus ik hoop dat het daarom niet iets is dat van de lange berg moet komen.... Misschien nog niet verbonden met de aardgasleiding, ofwel is de CNG-installatie nog niet volledig gekeurd. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aardgasrijder Geplaatst: 3 november 2018 Geplaatst: 3 november 2018 De keuring kan inderdaad enkele weken in beslag nemen, zo heb ik ook ooit bij Dats Maasmechelen gestaan, want daar stond toen CNG al geprijsd aan de palen, maar de pomp was verzegeld. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen