Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ah en als je in Montpellier wilt gaan tanken dan moet je de vent autosnelweg nemen. En niet op de hoofdsnelweg blijven. De GPS kaart in de octavia (thans de laatste nieuwe) wist dit niet. En omkeren op de autosnelweg is niet echt aan te raden. Dus dan maar door op benzine naar Spanje. Vraagje welk tankstation zou ik benzine tanken in Spanje? Hier is niet echt schell of Total. 

Geplaatst:

Ja dat heb je met die ingebouwde gps systemen. Waze had hier geen probleem mee.  :D Waarom zoek je shell of Total ? Tank gewoon waar het goedkoopst is of denk je dat het slechte benzine zou zijn ?

Geplaatst:

Deze ochtend vertrokken in tournon sur Rhône en makkelijk kunnen rijden tot het CNG station in Dijon. Goed bereikbaar vanaf de autosnelweg , plaats genoeg om met caravan in en uit te rijden. Voor me stond een vuilkar te tanken. Heb wel twee maal aangehangen om wat extra in mijn gastank te krijgen. Morgenochtend rijden we naar huis met een stop in schifflange. 

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:

Goede terugreis !

En in België regent het... :D

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:
39 minuten geleden, Koen C zei:

Goede terugreis !

En in België regent het... :D

Ja, hoera ! ;)

Als je van een zwoel klimaat komt, dan is dat wel aangenaam, die verkoeling.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Kris, dank je wel voor je super samenvatting. Hoeveel km reed je met de caddy op 1 volle tank?

Jij kan veel CNG aan boord hebben, ik weet dat ik met mijn Octavia maar 15-17 kg kan tanken en dus na 250 Km weer dien te tanken met een caravan, dit gaat mij dus niet op de zelfde manier lukken.

Het wil wel zeggen dat iemand die zonder caravan naar Frankrijk zal rijden, doorgaans vlot tot een andere pomp zou moeten kunnen geraken, indien die op de route  te vinden zijn.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Toen ik getankt had in Luxemburg had ik de indruk dat ik wel 400km kon halen met mijn hele combinatie. In Frankrijk lag dit tussen 300 en 350km. Hing er echt vanaf hoeveel druk er geleverd werd aan het tankstation. Want meestal kreeg ik de tank van de caddy maar net iets meer dan  3/4de vol. Beste druk had ik in Montpellier , Valence en Dijon na een tweede keer extra bij te pompen. 

• Bedankt 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...