muscles Geplaatst: 4 augustus Geplaatst: 4 augustus Je weet wat dat betekent: je auto đ netjes poetsen đ zodat hij blinkt als een spiegel đ Spiegel - nummerplaat - spiegel: moet ik nog meer uitleg geven? Als ze zien dat je nummerplaat een spiegel is, dan heb je sowieso prijs.  Van 3 tot 9 augustus is het immers Speedweek. Geen grote rally met sportwagens đïž of evenement op een racecircuit, wel een grootscheepse controleactie van Roadlpol, een samenwerking tussen verkeerspolitiediensten đ uit heel Europa. Opletten is dus de boodschap! đš  Bron: Autofans.be 2 Beheerder van CNG Tankstations in BelgiĂ« Cars & Wallpapers |Â Ć koda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Brembos Geplaatst: 9 augustus Geplaatst: 9 augustus Met FSD supervised houdt mijn wagen zich perfect aan de maximum toegelaten snelheid.
Herbie Geplaatst: 10 augustus Geplaatst: 10 augustus 2 uren geleden, Brembos zei: Met FSD supervised houdt mijn wagen zich perfect aan de maximum toegelaten snelheid. Je bedoelt dat je altijd 5 km per uur te traag rijd 1 VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020
Brembos Geplaatst: 3 september Geplaatst: 3 september Nee hoor , mijn auto rijdt tegenwoordig zelf en houdt zich aan de snelheidsbeperkingen. Mijn verbruik is bovendien gezakt tot onder de 10 kwh/100 km.
JoBé Geplaatst: 4 september Geplaatst: 4 september (aangepast) Op 3/9/2026 om 15:28, Brembos zei: Nee hoor, mijn auto rijdt tegenwoordig zelf ... Jij gaat dus niet meer mee?  Op 3/9/2026 om 15:28, Brembos zei: Mijn verbruik is bovendien gezakt tot onder de 10 kwh/100 km. Je gelóóft het nog ook!  Tenzij ik ergens gemist heb dat je naar deze bent overgeschakeld ... 4 september aangepast door JoBé Foto 2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic   2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
paulDS Geplaatst: 6 september Geplaatst: 6 september Op 4/9/2026 om 23:31, JoBĂ© zei: Mijn verbruik is bovendien gezakt tot onder de 10 kwh/100 km. Als ik rijd zoals een bompa kan het nog lager
Brembos Geplaatst: woensdag om 12:19 Geplaatst: woensdag om 12:19 Zelfs met een heel defensieve rijstijl kwam ik met mijn Golf TGI nooit onder de 40 kwh/100 km. De dorstige Audi g/tron had minstens 50 kwh/100 km nodig.Â
Populair bericht JEGO Geplaatst: woensdag om 17:37 Populair bericht Geplaatst: woensdag om 17:37 5 uren geleden, Brembos zei: Zelfs met een heel defensieve rijstijl kwam ik met mijn Golf TGI nooit onder de 40 kwh/100 km. De dorstige Audi g/tron had minstens 50 kwh/100 km nodig. Brembos,  We weten dat elektrisch zuiniger is per kwh. (Misschien moeten ze ooit eens met een CNG fuel cell komen :De). Maar dit is en blijft het aardgas rijder forum. Wat het verbruik is maakt voor mij niet uit. Ik tank biogas wat beter is voor het milieu dan 95% van de autos inclusief elektrische (tenzij volledig op zonnestroom). Voor het financiĂ«le plaatje en het ecologische plaatje hebben velen van ons deze autos gekocht. En die van mij is nog niet afgeschreven....  Dus ik blijf het graag hebben over aardgas/CNG autos. (Ook al zou ik graag elektrisch rijden, het zit er financieel gewoon niet in)  Heel fijn dat je tevreden bent over je elektrische auto, maar het is niet echt on topic. Dus misschien kan je daar rekening mee houden?  Ik wil niet voor anderen spreken dus moest ik de enige zijn die zich hier een beetje aan stoort dan mag je het gerust negeren. 2 3 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Â
JoBé Geplaatst: zaterdag om 22:32 Geplaatst: zaterdag om 22:32 Op 6/9/2026 om 21:31, paulDS zei: Als gij rijdt zoals Brombes kan het nóg lager  Mij geen woorden in de mond leggen die ik niet geschreven heb hé Paul  2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic   2019 NIU NGT ( E-scooter ) 2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"
paulDS Geplaatst: 10 uren geleden Geplaatst: 10 uren geleden Op 13/9/2026 om 00:32, JoBĂ© zei: Mij geen woorden in de mond leggen die ik niet geschreven heb hĂ© Paul  Het was helemaal niet persoonlijk bedoeld Â
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen