BH1987 Geplaatst: 25 januari Delen Geplaatst: 25 januari Hallo, Ik verkoop mijn cng wagen wegens bedrijfswagen. bouwjaar 2016 en 105.000 km. Goede staat, altijd onderhouden bij officiele VW garage - inclusief winterbanden op velg. zie zoekertje hier op autoscout24 voor meer info zoekertje autoscout24 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Tanks al gekeurd voor 2024? 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BH1987 Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari Tanks zijn op 12/01/24 inderdaad gekeurd. 2e handskeuring is voor volgende week gepland. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Succes met de verkoop , nog 1 van de gelukkigen met een grote benzinetank. De latere modellen met 9 liter tankje zijn helemaal onverkoopbaar vrees ik. Ik verkocht de mijne , bijna identiek aan de uwe maar dan een Highline , 4 jaar geleden ook voor 12.000 euro. Hij was toen 5 jaar oud en had 80.000 km. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
BH1987 Geplaatst: 26 januari Auteur Delen Geplaatst: 26 januari (aangepast) Bedankt. Daardoor is het inderdaad wel nog een intressante wagen. En met de huidige prijzen van CNG en benzine is het nog steeds voordeliger om op CNG te rijden. 26 januari aangepast door BH1987 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 26 januari Delen Geplaatst: 26 januari Ik heb exact dezelfde en kan alleen maar bevestigen. Fantastische auto op eigenlijk elk gebied, op CNG rijden is duidelijk voordeliger en je hebt altijd nog de volwaardige benzinetank. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 27 april Delen Geplaatst: 27 april Verkocht? Linkje werkt alvast niet meer ... 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen