GTD Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 (aangepast) Audi A3 Sportback 1.4 TFSI g-tron S-tronic S line Matrix-LED/Navi/+++ Auto wordt verkocht vanuit een vennootschap, dus BTW is verrekenbaar. Maakt het interessant voor zelfstandigen of garage's. Hybride Benzine (650km) en CNG (250km) Automatische versnellingsbak Daytona grijs parelmoereffect & zwarte dakbekleding Eerste registratie: 18.05.2018 opties: S line sportpakket Audi Matrix LED-koplampen met dynamische richtingaanwijzers voor en achter Adaptieve cruisecontrol (Stop&Go) inclusief Audi pre sense Gegoten aluminium wielen in veelspaaks design, gedeeltelijk gepolijst, maat 7,5 J x 18, met banden 225/40 R 18 MMI®-navigatie Parkeer assistent Assistentiepakket inclusief fileassistent en noodassistent Sportzetels vooraan Stoelbekledingen in leder/stof Stoelverwarming voor de voorstoelen 4-voudige lendensteun voor voorstoelen Audi smartphone-interface (Apple Carplay/...) Audi connect navigatie & infotainment mogelijk DAB digitale radio-ontvangst Audi geluidssysteem 3-spaaks multifunctioneel sportstuur, verwarmbaar Pedalen en voetsteun in roestvrij staal Decoratief inlegwerk in mat geborsteld aluminium Dak in zwarte stof Opberg- en bagageruimte pakket Lichtpakket Bochtverlichting Geanodiseerde dakrails Verwarmbare buitenspiegels, inclusief verwarmde ruitensproeiers Koplampreinigingssysteem Bestuurdersinformatiesysteem met kleurendisplay Comfort automatische airconditioning MMI radio plus Midden armleuning Full-size airbags Zijdelingse airbags achter Licht/regensensor ISOFIX-kinderzitjebevestiging voor passagiersstoel LED-achterlichten met dynamische richtingaanwijzers Binnenspiegel, automatisch dimmend Automatische koplampnivellering Navigatiesysteem PRIJS: 23500 INCL BTW https://link.2dehands.be/m1817783586 9 maart 2022 aangepast door GTD Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paulDS Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Foei ! Geen CNG sticker. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTD Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2022 3 minuten geleden, paulDS zei: Foei ! Geen CNG sticker. Voor de foto heb ik hem er af gehaald, hij hangt er met een magneet op 2 Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Bijna identieke 2016-versie staat hier voor de deur, en gaat het nog veel jaartjes doen (want heerlijk wagentje). Ik wens je veel succes, en mocht iemand mijn 'beast' willen overnemen ben ik kandidaat om aan tafel te gaan zitten... 😉 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JEGO Geplaatst: 9 maart 2022 Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Het voordeel verkeersbelasting is wel niet meer waar. Dat was maar tot eind 2020. Bij nieuwe inschrijvingen geld dat niet meer. 1 1989 Honda Shadow 600 (Profielfoto) 2016 Volkswagen Caddy Maxi 1.4 (TGI) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTD Geplaatst: 9 maart 2022 Auteur Delen Geplaatst: 9 maart 2022 Ah wist ik niet 😅 Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 6 juli 2022 Delen Geplaatst: 6 juli 2022 (aangepast) Update ... Die 200 € korting betreft wellicht de gastank die intussen is leeggereden en niet meer aangevuld 25 november 2022 aangepast door JoBé Prijsaanpassing 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 20 november 2022 Delen Geplaatst: 20 november 2022 @GTD Is hij verkocht??? 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTD Geplaatst: 21 november 2022 Auteur Delen Geplaatst: 21 november 2022 @JoBé, heb een tijdje de verkoop moeten afhouden wegens latere levering van mijn nieuwe wagen. Maar is nog steeds te koop (indien de koper kan wachten tot eind december / begin januari) 1 Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 21 november 2022 Delen Geplaatst: 21 november 2022 7 uren geleden, GTD zei: @JoBé indien de koper kan wachten tot eind december / begin januari) Geen enkel probleem voor mij, Beast is ook niet verkocht. Ik had paar weken geleden een akkoord, maar koper geen geld (lening). Gisteren weer iemand geweest: positief, maar weer afwachten... Denk dat de BIV mij steeds 'nekt' 😟 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Vraag je dan zoveel voor je Beast dat de koper er een lening moet voor aan gaan ? 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 28 november 2022 Delen Geplaatst: 28 november 2022 Was een Roemeen, 'gevlucht voor oorlog in Oekraïne'... Rijdt momenteel met Saab 2003 stuur rechterkant... Niet iedere autoliefhebber heeft de luxe om zijn droomwagen cash te betalen. 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTD Geplaatst: 15 juni 2023 Auteur Delen Geplaatst: 15 juni 2023 Oei dat was niet de bedoeling Mijn advertentie is verlopen, maar was nog met iemand bezig :D Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 15 juni 2023 Delen Geplaatst: 15 juni 2023 3 uren geleden, GTD zei: Oei dat was niet de bedoeling Mijn advertentie is verlopen, maar was nog met iemand bezig Tja, da's nochtans wat ik van 2dehands heb gekregen... 😲 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GTD Geplaatst: 5 juli 2023 Auteur Delen Geplaatst: 5 juli 2023 staat terug online sé: https://link.2dehands.be/m1995309889 Instagram | newmoontheband.com | getthingsdone.be | BNI Diamant (Antwerpen) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 4 januari Delen Geplaatst: 4 januari ... en verkocht? 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen