gie Geplaatst: 25 februari 2023 Delen Geplaatst: 25 februari 2023 Inderdaad Maes in Londerzeel blijft de goedkoopste, gisterenavond getankt. Maar de druk blijft een probleem. Ik kreeg 22.36 kg in mijn tank volledig lege tank van 25 kg (Caddy). Zal dus wat vlugger moeten rondrijden naar Londerzeel. In het dichtst bijzijnde station blijft Dats volharden met prijzen boven de 2 euro. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
gie Geplaatst: 17 maart 2023 Delen Geplaatst: 17 maart 2023 Met deze tank maar 375km kunnen rijden ( volgens autoscherm nog 40 km te gaan). Normaal kan ik 500 tot 550 km rijden. Gisteren gaan tanken Enora (Zaventem) en er kon (met nog 40km te gaan) 26.78kg in de tank van 25 kg. Misschien gaat het prijsvoordeel verloren door het minder rendement. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 17 maart 2023 Delen Geplaatst: 17 maart 2023 Je moet vooral geluk hebben met de druk. Echt verliezen doe je natuurlijk niet, want je betaalt ook maar wat hij erin krijgt. Vandaag moest ik nog een tweede keer beginnen toen hij nogal vroeg stopte naar mijn zin, maar uiteindelijk er wel een goede hoeveelheid in gekregen (ongeveer 16 kg in tanks die er gemiddeld 15 kg aankunnen) en in combinatie met bijna enkel snelwegverkeer juist extra veel bereik. Wellicht tegen de 400 km, waar het gewoonlijk niet al te veel boven de 300 km gaat. De erg lage prijs maakt in ieder geval veel goed, inclusief Romac-korting betaal je maar zo'n 1,28 per kilo. 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
deverhelst Geplaatst: 21 maart 2023 Delen Geplaatst: 21 maart 2023 ik heb er zaterdagavond getankt, de druk is inderdaad laag maar de prijs maakt veel goed ! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 21 maart 2023 Delen Geplaatst: 21 maart 2023 Ik ben er dit weekend ook gepasseerd en ik heb de indruk dat er wel heel hoogcalorisch gas was. Ik moest zoals vaker twee keer na elkaar tanken om de tanks echt goed te vullen, maar daarmee had ik een autonomie van naar schatting 400-450 km waar ik gewoonlijk niet meer dan 350 eruit haal - ook in Londerzeel trouwens. Benieuwd hoeveel het uiteindelijk zal zijn als de tank echt leeg is, maar met nog de helft op de meter had ik toch al 230 km afgelegd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Sejatlejoneffeir Geplaatst: 29 maart 2023 Delen Geplaatst: 29 maart 2023 Afgelopen weekend heb ik rond 2u 's nachts getankt, ik was er toevallig in de buurt en hoopte dat de druk goed zou zijn vermits het dan wellicht een pak rustiger geweest was. Geen verschil, kreeg er bij de eerste beurt slechts 16.2kg in (tank van 17.5kg). Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 (aangepast) Laatste keer proefondervindelijk gemerkt dat het helpt om de eerste tankbeurt al iets vroeger zelf te stoppen en dan een tweede keer te tanken. Als je hem laat doen tot hij zelf stopt, is de druk vaak te hoog opgelopen en krijgt hij er zelfs bij een nieuwe poging niets meer bij. Concreet gestopt net iets boven de 13 kg (ongeveer 170 bar toen) en de tweede keer er nog een goede 2 kg ingekregen, waardoor ik in totaal aan zo'n 15,5 kg kwam. Een stukje beter dan de 14,5 kg die ik meestal krijg in één keer, maar natuurlijk nog niet de 16-17 kg die pompen met echt goede druk erin krijgen. 27 augustus 2023 aangepast door Bremel 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 (aangepast) 5 uren geleden, Bremel zei: Laatste keer proefondervindelijk gemerkt dat het helpt om de eerste tankbeurt al iets vroeger zelf te stoppen en dan een tweede keer te tanken. Als je hem laat doen tot hij zelf stopt, is de druk vaak te hoog opgelopen en krijgt hij er zelfs bij een nieuwe poging niets meer bij. Concreet gestopt net iets boven de 13 kg (ongeveer 170 bar toen) en de tweede keer er nog een goede 2 kg ingekregen, waardoor ik in totaal aan zo'n 15,5 kg kwam. Een stukje beter dan de 14,5 kg die ik meestal krijg in één keer, maar natuurlijk nog niet de 16-17 kg die pompen met echt goede druk erin krijgen. Hoi,Bremel. Hoe zie jij hoeveel druk dat em geeft? Zie nergens een metertje staan aan de pomp. 27 augustus 2023 aangepast door Martco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tobo Geplaatst: 27 augustus 2023 Delen Geplaatst: 27 augustus 2023 Beste, manometer bevindt zich een 30-tal cm onder het tankpistool Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 28 augustus 2023 Delen Geplaatst: 28 augustus 2023 Londerzeel is wel een van de weinige stations waar je de druk kunt zien op een manometer, in het grote merendeel (en zeker de Datsen en Enora's) zie je het niet. Maar daar heb je meestal wel een goede druk, dus veel maakt het dan niet uit. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tobo Geplaatst: 28 augustus 2023 Delen Geplaatst: 28 augustus 2023 Vandaag bij Romac in Veurne getankt en daar ook manometer aanwezig. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 28 augustus 2023 Delen Geplaatst: 28 augustus 2023 (aangepast) Op 27/8/2023 om 17:42, tobo zei: Beste, manometer bevindt zich een 30-tal cm onder het tankpistool Ga eens erg in hebben. Heb daar al een paar keer getankt maar niets gezien. 28 augustus 2023 aangepast door Martco Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 29 augustus 2023 Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 Op 27/8/2023 om 17:42, tobo zei: Beste, manometer bevindt zich een 30-tal cm onder het tankpistool Misschien eens een foto van uploaden, ik weet wat een manometer is en durf wedden dat het voor veel forumbezoekers Chinees is. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 29 augustus 2023 Delen Geplaatst: 29 augustus 2023 Zo moeilijk is het nu ook niet als je weet dat hij er is, hierbij een voorbeeld van hoe het er ongeveer uitziet aan de pomp. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dirk789 Geplaatst: 30 augustus 2023 Delen Geplaatst: 30 augustus 2023 zie links onderaan Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 3 september 2023 Delen Geplaatst: 3 september 2023 Op 28/8/2023 om 18:56, Martco zei: Ga eens erg in hebben. Heb daar al een paar keer getankt maar niets gezien. Vandemorgen getankt en heb de drukmeter gezien. Was ong 200 bar. In 2 keer getankt.totaal 15,8 kg. Was nie volledig leeg , kon nog 20km rijden. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Bremel Geplaatst: 3 september 2023 Delen Geplaatst: 3 september 2023 Stopt inderdaad bij ongeveer 200 bar. Bij de weinige andere stations met manometer heb ik al zo'n 220 bar gezien, dus dat maakt wellicht het verschil tussen bijna vol en echt goed vol. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tobo Geplaatst: 3 september 2023 Delen Geplaatst: 3 september 2023 klopt, druk in Londerzeel is aan de lage kant. Vandaag getankt en de compressor van het tankstation draaide. Daardoor was de druk zelfs lager dan 200 Bar. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Martco Geplaatst: 17 januari Delen Geplaatst: 17 januari Zondag getankt aan 1,15 euro/kg. Kreeg in 2 keer wel 18,5kg in. Dus goede druk deze keer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen