Jan Robert Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 1 uur terug, Celen zei: de Seat Arona die ik binnen een paar weken heb mag ook geen trekhaak. Ik dacht dat dit te maken had met de cng-tanks die in de weg zitten voor de versteviging. Koop een Arona zonder CNG en een trekhaak is geen probleem. info Tavernier, afhankelijk auto, kan het zijn dat de bevestigingspunten van de trekhaak samenvallen met de ophanging van het frame van de cng tanks; het is dus aangeraden om de trekhaak bij een officiële verdeler te laten plaatsen die ook een erkend cng keurder is; alles moet namelijk heel conform de vereisten gedaan worden.
Celen Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 1 uur terug, Jan Robert zei: info Tavernier, afhankelijk auto, kan het zijn dat de bevestigingspunten van de trekhaak samenvallen met de ophanging van het frame van de cng tanks; het is dus aangeraden om de trekhaak bij een officiële verdeler te laten plaatsen die ook een erkend cng keurder is; alles moet namelijk heel conform de vereisten gedaan worden. mijn auto ga ik daar halen, heb toen het gelijkvormigheidsattest gezien, mag effectief geen trekhaak onder. Ik heb vroeger ook al eens een auto gehad waar 10 jaar een trekhaak had onder gehangen. Plots moeten ze dit ook mee nakijken op de keuring en werd die afgekeurd. Gaat over een Opel Tigra (niet de nieuwe cabrio). De trekhaak had zelfs een keurplaatje dat die specifiek voor die wagen was. Maar volgens het gelijkvormigheidsattest mocht die dat niet hebben. Ze kijken dat op de keuring nog maar 6-8 jaar na of zo. De reden waarom dat die dat niet mocht hebben was gewoon 'omdat dit nooit getest is in de fabriek'. Ik heb die er effectief elke keer voor de keuring afgehaald en daarna terug gehangen voor fietsendrager. Nooit meer problemen gehad toen.
Koen C Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 10 uren geleden, muscles zei: Amai dat zijn zware fietsen : die auto is gewoon door zijn veren gezakt ! ? Of daar zit veel te veel volk in die auto : zie de aangedampte ruiten ? 2 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
pluxy Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 die zijn virtueel aan het hijgen? 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
MrFingers Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 (aangepast) 18 uren geleden, muscles zei: Kijk es, dat zit er toch cool uit, niet? ⛄️ ? <snip> 10 juli 2019 aangepast door MrFingers 1
muscles Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 9 uren geleden, Koen C zei: Amai dat zijn zware fietsen : die auto is gewoon door zijn veren gezakt ! ? Of daar zit veel te veel volk in die auto : zie de aangedampte ruiten ? Dat is een foto van de Instagram van Rub-A-Dub Media. Dus die auto is al lager gelegd. @MrFingers En je hebt altijd van die kemels, die blijkbaar met hun hoofd in de wolken leven, en snel vergeten dat er nog iets op hun dak gemonteerd staat. Je hebt trouwens ook van die vrachtwagenchauffeurs die de exacte hoogte van hunne camion niet kennen, onder een brug door rijden die te laag is voor hen, en dan komen vast te zitten. Dat is dus eigenlijk een gat in de markt: maak draadloze sensoren die bvb. op een fiets op je dak op het hoogste punt vastgemaakt kunnen worden en die met bluetooth werken. En eveneens geschikt zijn om op een lading bovenop een vrachtwagen aan te brengen. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Mylan1999 Geplaatst: 10 juli 2019 Geplaatst: 10 juli 2019 15 uren geleden, Jan Robert zei: wel, je koopt een auto met trekhaak (je wilt perse een trekhaak), en je krijgt een auto waarbij de trekhaak wordt afgekeurd, dan ga ik daar zeker over discuteren (een auto is veel geld, dus ik wil krijgen wat er overeengekomen is, ja toch). daarbij, ik heb het net vermeld op het forum, je moet kijken naar het gelijkvormigheidsattest, en onafhankelijk of die trekhaak af fabriek of nadien is gemonteerd maakt geen verschil. Ja dat wel uiteraard.
GiovanniB Geplaatst: 7 augustus 2019 Geplaatst: 7 augustus 2019 Op 10/7/2019 om 08:59, Celen zei: de Seat Arona die ik binnen een paar weken heb mag ook geen trekhaak. Ik dacht dat dit te maken had met de cng-tanks die in de weg zitten voor de versteviging. Koop een Arona zonder CNG en een trekhaak is geen probleem. Volgens wat ik te horen heb gekregen zou dit te maken hebben dat de WLTP dit nog niet heeft goedgekeurd. De auto mag maar een bepaalde uitstootnorm hebben en dus gaan ze er van uit dat je uitstoot de norm zal overschrijden wanneer je een last trekt. Zo is het toch gezegd tegen mij, of het ook klopt weet ik niet. Of dit ooit nog versoepeld wordt en dus in de toekomst een trekhaak ooit mag. Ik hoop het.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen