Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Vandaag inschrijvingsbewijs ontvangen. Behoud van nummerplaat want ik dacht: dan spaar ik die €30 toch weeral uit. Postbode stond daarstraks aan de deur: ‘ ik heb een inschrijving bij van een auto, kan ik die €26 ineens ontvangen?’. Plaat met papieren: €30, envelop met papier in: €26. Gangsters! 

• Hahaha 2
  • Triest 1
Geplaatst:
1 uur terug, Krokodyly zei:

Vandaag inschrijvingsbewijs ontvangen. Behoud van nummerplaat want ik dacht: dan spaar ik die €30 toch weeral uit. Postbode stond daarstraks aan de deur: ‘ ik heb een inschrijving bij van een auto, kan ik die €26 ineens ontvangen?’. Plaat met papieren: €30, envelop met papier in: €26. Gangsters! 

Welkom in België :D

• Hahaha 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

@Krokodylywelke velg diameter heb jij ?

Juist gezien dat uw bestelbon ook van Hermans komt?

Vrijdag was het caddy afhaaldag.meerdere in afhaalgang . (inclusief blauwe strik):Dgeen grap.

CNG tank vol, benzine juist op reserve.

• Vind ik leuk 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:
1 uur terug, pluxy zei:

@Krokodylywelke velg diameter heb jij ?

Juist gezien dat uw bestelbon ook van Hermans komt?

Vrijdag was het caddy afhaaldag.meerdere in afhaalgang . (inclusief blauwe strik):Dgeen grap.

CNG tank vol, benzine juist op reserve.

Velgen zijn gewoon de standaard goeikoopste, met wieldeksels en 15 inch dus. Ik kijk met de tijd wel uit op 2dehands naar een betaalbaar stel velgen zodat de originele kunnen dienen voor winterbanden. 

Hermans inderdaad. De verkoper had tegen mijn vriendin gezegd dat hij de onze bovenaan de stapel heeft gelegd en dus kunnen we hem donderdagavond om 18u afhalen. Al die ‘fontonten’ met strik en bordje erbij hoeft niet voor mij maar daar zullen we niet buiten kunnen denk 

• Vind ik leuk 2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...