Aardgasrijder.be wordt gesponsord door Mefirst! Betaal jij ook te veel voor je autoverzekering? Vergelijk nu online de beste autoverzekering via Mefirst.be: de vergelijkingssite voor verzekeringen
Log in om dit te volgen  
Aardgasrijder

Gesloten pompen Duitsland / Luxemburg

Recommended Posts

Vorige week met mijn Caddy enkele dagen in Duitsland geweest en bij sommige tankstations geen CNG kunnen tanken, had attest nodig van constructeur. Ben deze vandaag gaan aanvragen en heb al mijn attest ontvangen. Hopelijk volgende keer geen probleem om te tanken.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

IMG_1081.JPG.2906e7f3e7ea4de4897b5782ce71ab89.thumb.JPG.55ce1aaf0f69cc142d1ea2d6a2e68ac6.JPG

aangepast door Aardgasrijder
Afbeelding gedraaid :-)
  • Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
3 uren geleden, Kris81 zei:

3 uren geleden aangepast door Aardgasrijder
Afbeelding gedraaid :-)

Oh, ik dacht de papiertjes op de (persoons)gegevens gelegd. 9_9

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 uur terug, Koen C zei:

Oh, ik dacht de papiertjes op de (persoons)gegevens gelegd. 9_9

Ja ook ??

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

attest heb ik nog niet ontvangen maar vorige week kon ik x2 tanken bij aral-merl in luxembourg na voorlegging van het inschrijvingsbewijs.Onderweg naar zuid frankrijk en met een volle tank CNG van Merl heb ik 430km kunnen rijden! en dit voor 0,71eur per kgr

• Vind ik leuk 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 10/4/2017 om 19:06, xavier zei:

Vorige week met mijn Caddy enkele dagen in Duitsland geweest en bij sommige tankstations geen CNG kunnen tanken, had attest nodig van constructeur. Ben deze vandaag gaan aanvragen en heb al mijn attest ontvangen. Hopelijk volgende keer geen probleem om te tanken.

Op zich vind ik dat een beetje eigenaardig omdat ik gisteren op de terugweg van Hongarije naar België - en ook op de heenweg - ondervonden heb dat de meeste Duitse tankstationuitbaters en / of hun personeel nog niet eens zien met welke wagen je aan de aardgaspomp staat. Iedere keer vragen ze immers aan welk nummer van pomp je staat! Maar ik neem dan ook altijd mijn Skoda-onderhoudsboekje mee om te tonen in de shop.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

bij Aral in Merl, is de jonge dame eens buiten komen kijken of mijn wagen,merk-model nrplaat, overeen komt met de gegevens op het inschrijvingbewijs.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Op 3 april 2017 heeft het Volkswagen-concern (VAG) een officieel schrijven rondgestuurd naar alle CNG-tankstationuitbaters in Duitsland met de mededeling dat 90% van alle voertuigen van de terugroepactie hun CNG-tanks hebben laten vervangen. En zij roepen dan ook op om de restricties betreffende het CNG-tanken nu op te heffen. Tegelijkertijd staat er ook bij dat ze de uiteindelijke beslissing overlaten aan de tankstationuitbaters zelf.

http://www.gibgas-forum.de/read.php?15,89173,89173#msg-89173

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorige week op terugweg vanuit de Eifel nog getankt bij de Aral in Eschweiler..ligt echt vlak aan de afrit van de A4,

totaal geen probleem..gewoon tanken, betalen en wegwezen..

groetjes

• Bedankt 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
17 minuten geleden, Bjorn ecofuel zei:

Vorige week op terugweg vanuit de Eifel nog getankt bij de Aral in Eschweiler..ligt echt vlak aan de afrit van de A4,

totaal geen probleem..gewoon tanken, betalen en wegwezen..

groetjes

http://www.gibgas.de/Tankstellen/Detail D_52249_Eschweiler_Rue de Wattrelos_11

Ja, d'er staat ook niks extra meer vermeld op bovenstaande pagina voor dit ARAL-station. Het is daar H-gas maar da's wel nen dure vogel : € 1,119 /kg ! Allez, dat was toch de prijs op 3 mei jongstleden.

Het is ergens wel spijtig dat op hun eigen webpagina niks van Erdgas of CNG vermeld staat:

http://tankstelle.aral.de/tankstelle/eschweiler/rue-de-wattrelos-11/28641700/

Jo

ARAL-Eschweiler.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja prijstechnisch ist wa een duurdere met 1,119€ maar is H gas gelukkig

maar tank was totaal leeg en kreeg er nog geen 20kg in maar t was wel heet afgelopen maandag he

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja, donderdag was het hier bijna 35 graden Celsius. Bij dats24 in Tongeren kon ik bij die warmere temperaturen ook zogezegd minder tanken. Allez, ik bedoel dat ik bij gewone temperaturen daar ongeveer 17 kg kan tanken en met die hitte maar een 15 kg of 14 kg en een beetje. En dat is eigenlijk maar goed ook want door de hete zon die op de auto schijnt zou die overtollige aardgas toch via het overdrukventiel naar buiten verdwijnen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maandag getankt bij Innsbruck Duitsland, geen papieren tonen ,aral. Op woensdag getankt in Waren Duitsland en daar eerst papieren voorleggen, in een station niet verbonden aan een gekend merk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Beste, iemand die weet of je bij Aral Merl nog papieren moet voorleggen? Anders moeten wij de onze nog aanvragen voor we op vakantie vertrekken. Bedankt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Op 25-6-2017 om 15:03, julius zei:

Maandag getankt bij Innsbruck Duitsland, geen papieren tonen ,aral. Op woensdag getankt in Waren Duitsland en daar eerst papieren voorleggen, in een station niet verbonden aan een gekend merk.

NEEN NEEN NEEN, niet bij Insbruck, maar wel bij Osnabruck getankt !

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Vorige week retourtje Berlijn gedaan met onze Ecofuel Passat maar nergens problemen gehad om te tanken..

Al had k nergens een Aral-station gehad maar wel H gas overal

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@Sertitude

Hoe? Ik kan niet goed volgen. Gaat dit over een huidige situatie of over de gevolgen van dat ongeval van een jaar geleden?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Log in om dit te volgen