Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
KerstKerst

Recommended Posts

Mijn onderhoud wegens allerlei redenen wat uitgesteld.

Nu zijn alle garages dicht. Meeste dingen zal ik wel zelf kunnen, maar wat moet er allemaal gebeuren?

45.000km, VW Caddy Maxi

Ik ben eens op winparts aan het kijken en er is te veel keuze :)

Oliefilter (welke?)

Welke olie? (5W30 LL => 5L?)

Luchtfilter

Interieurfilter (kan nooit kwaad)

Brandstoffilter (lijkt me niet echt nodig?)

Ruitenwissers heb ik zelf al gedaan tijd geleden

Koelvloeistof, servo-olie, .. zal ik niveaus nakijken

Remblokken en schijven nakijken opdat ze nog voldoen

Wat vergeet ik? Buiten kleine leveringen, vijsje hier en vijsje daar dat ze in de garage aansmeren :-)

Die winterbanden wisselen zal voor later zijn, de zomerbanden liggen ergens in een garage opgeslagen

Voor mijn Touran heb ik, op basis van de Zweedse onderhoudsverslagen, een lijst gemaakt.

Veel verschil zal er niet op zitten met de Caddy.

Als je wil stuur ik die als pm.

2 uren geleden, Crombel zei:

Voor mijn Touran heb ik, op basis van de Zweedse onderhoudsverslagen, een lijst gemaakt.

Veel verschil zal er niet op zitten met de Caddy.

Als je wil stuur ik die als pm.

Naar mij mag je dat ook overmaken als je er de tijd voor kan vinden!

Posted (edited)

Aardgasrijder had een app waar je je auto type moest invoeren en dan kwam alle compatibele onderdelen tervoorschijn(dacht ik toch)

@Aardgasrijder Kan je dat bevestigen? Ben er ook naar opzoek. Kan het zijn dat het autodoc is?

Edited by pluxy
  • Vind ik leuk 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Jup Pluxy ik heb autodoc gebruikt de laatste keer.