Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nu nog lobbyen bij de minister. Die snapt het nog niet helemaal. Vliegtuigmotoren moeten een tekort aan elektriciteit opvangen maar er moet zeker meer elektrisch gereden worden. Ik ben blij met mijn CNG, overtuigd en de enige auto die ik gezien heb en die zeker milieuvriendelijk(er) was is die van de Flintstones.

• Hahaha 1

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Geplaatst:
2 minuten geleden, MrFingers zei:

Ik wacht intussen nog op de (krieken)vlaai die ik bij aardgasrijder himself bedisseld had voor 1000 leden... ?

Als het dat maar is ! Trouwens, @Aardgasrijder moet niet denken dat daar een pak volk op afkomt. Als er daar vier personen op afkomen, dan is dat al veel, denk ik. Overigens, wat kosten nu vier of vijf vlaaien? € 6,50 voor een kersenvlaai met latjes bij Vangrootloon in Bree. Maal vijf (rijstvlaai € 6,30 - fruitvlaai speciaal € 9 - nougatine € 7,30 - kersenvlaai € 6,50 - smurfenvlaai € 7,30) is € 36,40.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
2 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei:

Die vlaaien mogen ook meegebracht worden op de meet & greet ?? 

+1,

ik mag veel van dessert, dus ben niet kieskeurig?

• Vind ik leuk 2

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...