Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
DeNbEiRe_84

CNG rijder gespot 3.0

Recommended Posts

4 uren geleden, Jan Robert zei:

Deze morgen 10/05 06.45u een licht grijze VW Touran CNG gespot Q8 Zedelgem. De persoon was aan het tanken in de gietende regen; het liet mij denken aan het feit dat een CNG pomp wel eens apart staat en niet altijd onder een afdak.

Ja, blijkbaar heeft men in Zedelgem gekozen voor een andere CNG-installatie. De CNG-installaties van Q8 in Houthalen en in onder andere Turnhout zijn kant-en-klare installaties die wel een afdak hebben aan de pomp zelf.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 261.500 km and counting...

Q8 in Turnhout  in de gietende regen (als het regent) want er is daar geen afdak aan de CNG pomp ?

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

12.55 uur, E34/E313 richting Turnhout, ter hoogte van tankstation in Ranst : zwarte Seat Leon Break (Combi / Variant / SW / hoe je het ook wil noemen  : ik vergeet het altijd ? )

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

daarstraks rond 11.30u een rode caddy  geparkeerd aan de dobbelhoeve in oelegem.

Golf TGI Highline (2015)

Deze Golf Variant TGI Maasmechelen M2 op de parking van JBC vandaag om 12u15.

Point Blur_May112019_173844.jpg

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

Vandaag, zaterdag 11 mei 2019, om 11:20 uur aan de Dats 24 in Tongeren, stond er een donkergrijs-beige Audi A5 G-Tron toen ik er aankwam. Ik kon nog net op tijd de chauffeur duidelijk maken dat hij vergeten was de tankklep van zijn Audi dicht te doen. Er was geen CNG-sticker op zijn auto.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 261.500 km and counting...

Woensdag:

caddy .

Mortsel

mortsel woensdag.jpeg

• Vind ik leuk 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

In de werkweek:

Geel Ring

Van de stad geel 

Fiat

geel.jpeg

• Vind ik leuk 1

E313 riching Hasselt.

Olen

Vw Golf Variant.

cng 1.jpeg

• Vind ik leuk 1

zondagavond 12/05 rond 18.00u een fiat bestelwagen doblo CNG gespot geparkeerd in de Wijnendalestraat te Torhout (Wijnendale); een bestelwagen van de Technische Dienst stad Torhout (op de zijkant "ik rijd op aardgas"). Deze morgen om 06.20 u was hij al weg (vroege shift?). Volgens mijn buurman, die werkt bij de technische dienst), hebben ze 5 zulke bestelwagens. Vroeger gingen ze CNG tanken bij Dats Torhout, nu hebben ze al een tijdje een eigen CNG vulstation op hun terrein.

• Vind ik leuk 1

@Jan Robert Ik kan het goed zien op mijn eigen site. Ik heb een paar jaar geleden (in 2016) willen tanken bij Dats in Torhout maar ze waren toen aan het werken aan de weg, dacht ik. Ik had ook het exacte adres niet. Het was ook kort nadat CNG daar te krijgen was. Het ligt slechts op 3 km van de autostrade, zo te zien.

https://cng.muscleboykanan.com/vlaanderen/west-vlaanderen/torhout/

Ligging-Dats24-Torhout-Wijnendale.png

• Vind ik leuk 1

Deze ochtend omstreeks 7u45 in Neeroeteren bij cafe den Tip spotte ik de Volvo V90 die ik een jaar geleden ook eens ben tegengekomen. Deze telt niet mee, maar om 17u35 spotte ik in kinrooi een VW Caddy moave beige mettalic met  Belgische sticker.

610395160_BewijsjeVolvoV90opCNG.thumb.jpg.c9a3916dd4c27f9f6da182a6c219fafc.jpg

• Vind ik leuk 2

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb
Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km
(wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiewagen :$)

gisteren namiddag 13/05 17.00u een zwarte Audi A3 CNG zien tanken Q8 Zedelgem, het "Tavernier effect" is hier wel te zien.?

• Vind ik leuk 1

vandaag 14/05 om 15.00u een bruine skoda octavia combi g-tec met kleine CNG sticker, te Zeebrugge Marine basis 

en te 17.00u op torhoutse steenweg thv expresweg brugge een diepblauwe caddy maxi, met officiële CNG sticker op de achterruit

20190514_145826-800x600.jpg

• Vind ik leuk 1

16.05 uur, geparkeerd bij een firma in de Berkenlaan te 1831 Diegem : blauwe-grijze Skoda Octavia Combi.

16.35 uur, E19 richting A'pen, ter hoogte van afrit Mechelen-Noord : blauwe VW Golf Variant.

16.46 uur, E19 richting A'pen, ter hoogte van de Craeybeckxtunnel : witte VW Caddy 5-zit.

Een speciale :

16.55 uur, E34 / E313 richting Turnhout / Luik, ter hoogte van parking Ranst : donkerblauwe Seat Ateca met een (amper leesbare) zwarte sticker van Antargaz : telt dat ook ? ?   (geen idee dus of het een CNG'er was)

• Vind ik leuk 1

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas / 100 km   -  5.7 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Deze morgen rond 9.00 u een grijze octavia combi G-tec achtervolgd op de turnhoutsebaan tot in het centrum van retie.

• Hahaha 1

Golf TGI Highline (2015)

2 uren geleden, Jan Robert zei:

vandaag 14/05 om 15.00u een bruine skoda octavia combi g-tec met kleine CNG sticker, te Zeebrugge Marine basis.

Zo klein is die sticker toch niet want dat is de Duitse CNG-sticker, die Gibgas verkoopt. In de smalle straat (Weyerstraat) in Alken woont er namelijk ook iemand met een VW Golf Variant die dezelfde Gibgas-sticker naast zijn nummerplaat geplakt heeft. Ik heb die hier al gemeld maar nog geen foto van genomen.