Populair bericht Gastanker Geplaatst: 13 oktober 2018 Populair bericht Geplaatst: 13 oktober 2018 (aangepast) Toptanktip voor wie wel eens de E17 berijdt tussen Gent en Kortrijk: Bij Texaco Dejap ( http://www.dejap-bvba.be/ ) in Kruishoutem tank je nog steeds H-gas aan 0,999€! Het tankstation ligt ongeveer 2km van de snelweg. CNG tank je op tankplaats 22, de eerste als je het terrein oprijdt. 27 oktober 2018 aangepast door Aardgasrijder 2 3
G-007 Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 Vandaag gaan tanken bij Texaco Dejap prijs was verhoogd naar 1,10 €.
muscles Geplaatst: 21 oktober 2018 Geplaatst: 21 oktober 2018 55 minuten geleden, G-007 zei: Vandaag gaan tanken bij Texaco Dejap prijs was verhoogd naar 1,10 €. Dat had ik vandaag ook al opgemerkt toen ik Texaco Dejap opzocht op Gibgas. De prijs is blijkbaar reeds verhoogd sinds afgelopen woensdag of donderdag. Nieuwe prijs immers doorgegeven op donderdag 18 okt 2018. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Taaner Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 Gisteren ook gemerkt dat prijs hoger was. 0,99 was een promo-prijs. @muscles titel topic misschien veranderen naar Texaco Dejap Kruishoutem?
muscles Geplaatst: 27 oktober 2018 Geplaatst: 27 oktober 2018 1 uur geleden, Taaner zei: Gisteren ook gemerkt dat prijs hoger was. 0,99 was een promo-prijs. @muscles titel topic misschien veranderen naar Texaco Dejap Kruishoutem? Aardgasrijder heeft het topic al veranderd. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
DerMika Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 Prijs staat nu op 1.14. Ik heb er een jaar lang kunnen tanken aan 0.999, jammer
muscles Geplaatst: 12 november 2018 Geplaatst: 12 november 2018 2 uren geleden, DerMika zei: Prijs staat nu op 1.14. Ik heb er een jaar lang kunnen tanken aan 0.999, jammer Wat ik zeer eigenaardig vind is dat er vanaf de autostrade helemaal niks aangeduid staat van CNG-tankstation. Zelfs in Hongarije staat dit op een groot bord naast de autosnelweg. Men kan net zoals voor LPG eveneens officiële borden maken voor CNG, die trouwens eigenlijk al bestaan. Maar dan moet men ze ook plaatsen. Kruishoutem is dus een plek om gewoon voorbij te rijden ? ⛽. Hoe ver ligt dat tankstation trouwens van de autostrade af? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
wimdc Geplaatst: 13 november 2018 Geplaatst: 13 november 2018 Richting Kortrijk, net voorbij de afrit Kruishoutem, kan je het grote CNG bord zien staan aan je rechterkant. Helaas ben je dan al te ver, want je moet die afrit nemen. 1
G-007 Geplaatst: 13 november 2018 Geplaatst: 13 november 2018 59 minuten geleden, wimdc zei: Richting Kortrijk, net voorbij de afrit Kruishoutem, kan je het grote CNG bord zien staan aan je rechterkant. Helaas ben je dan al te ver, want je moet die afrit nemen. Richting Gent zie je het ook staan als er niet te veel vrachtwagens richting Kortrijk rijden. Als je het toch wilt zien zet dan best je adaptive cruise control en je lane assist op.
muscles Geplaatst: 13 november 2018 Geplaatst: 13 november 2018 1 uur terug, wimdc zei: Richting Kortrijk, net voorbij de afrit Kruishoutem, kan je het grote CNG bord zien staan aan je rechterkant. Helaas ben je dan al te ver, want je moet die afrit nemen. Toen ik afgelopen zaterdag vanuit Gent richting Kortrijk wou rijden, ging dat niet. Kortrijk was doorstreept, en ik ben dan maar doorgereden tot Brugge om dan richting Kortrijk te rijden. Maar het was eigenlijk pas op de terugweg, die ik wel kon rijden vanuit Kortrijk richting Gent, dat ik geen enkel bord van CNG heb zien staan want ik heb er speciaal op gelet. Maar ik vind het niet erg dat ik het station gemist heb. Op die manier heb ik aan de "normale" prijs van € 1,13/kg kunnen tanken bij Lubolux in Eke. Daar was ik namelijk nog niet geweest. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
G-007 Geplaatst: 13 november 2018 Geplaatst: 13 november 2018 Bord staat ongeveer 800 meter van de autosnelweg.
muscles Geplaatst: 15 december 2018 Geplaatst: 15 december 2018 Op 13/11/2018 om 18:00, G-007 zei: Bord staat ongeveer 800 meter van de autosnelweg. Vandaag heb ik het bord inderdaad zien staan als ik richting Kortrijk reed. Op de terugweg (na veel gezoek: ik had de tweede straat naar links gepakt i.p.v. de eerste!) ben ik er gaan tanken. Ik ben eerlijk gezegd niet tevreden van dat CNG van Kruishoutem: 1) duurder dan op een ander. 2) heeft mijn CNG-tanks niet volledig gevuld : slechts gevuld tot het voorlaatste streepje van CNG-meter. 3) hoger verbruik : het leek wel alsof ik L-gas getankt had !!! Af te raden dus. @Pitpoint_BE 'k Heb wel enkele mooie foto's kunnen maken, waarvan twee al verstuurd zijn naar Gibgas. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht Pitpoint_BE Geplaatst: 20 december 2018 Populair bericht Geplaatst: 20 december 2018 Op 15/12/2018 om 23:34, muscles zei: Vandaag heb ik het bord inderdaad zien staan als ik richting Kortrijk reed. Op de terugweg (na veel gezoek: ik had de tweede straat naar links gepakt i.p.v. de eerste!) ben ik er gaan tanken. Ik ben eerlijk gezegd niet tevreden van dat CNG van Kruishoutem: 1) duurder dan op een ander. 2) heeft mijn CNG-tanks niet volledig gevuld : slechts gevuld tot het voorlaatste streepje van CNG-meter. 3) hoger verbruik : het leek wel alsof ik L-gas getankt had !!! Af te raden dus. @Pitpoint_BE 'k Heb wel enkele mooie foto's kunnen maken, waarvan twee al verstuurd zijn naar Gibgas. Dat ga je bij ons station in Kortrijk niet voorhebben https://goo.gl/maps/pY5tVSHyhrE2 1 2 --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be ---
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen