Cyberbob Geplaatst: 22 april 2018 Geplaatst: 22 april 2018 Ik heb hier al veel gelezen. En meestal niet echt goed nieuws. Ikzelf heb eind januari ook een a4 g-tron besteld met levering op 10 mei. Begin deze maand had ik nog gevraagd als deze nog altijd op dezelfde datum stonden. En ze zeiden dat dit nog altijd als oorspronkelijk ingepland stond. Nu kreeg ik gisteren een mail dat dit verplaatst was naar 16 juni. Maar als ik dit hier allemaal lees zou het wel veel later kunnen worden. En ik ben niet alleen. Nog iemand van mijn werk die ook een cng-polo heeft besteld is al opgeschoven naar juli. Natuurlijk, als dit zo verschuift zal ik toch moeten kijken voor een compensatie aangezien ik al mijn wagen verkocht heb. Maar hopelijk loopt het zo geen vaart en leveren ze in juni. Dat verwacht ik toch van een Premium merk. Want ik heb dit al eerder bij een ander merk meegemaakt. En toen werd er een domme beslissing genomen waardoor het volledig misliep. Door dat merk wel te verstaan.
Paudi Geplaatst: 25 april 2018 Geplaatst: 25 april 2018 Ik heb mijn A4-gtron besteld begin december, levering voorzien eind februari. Ik heb sinds begin april een vervangwagen (a4 berline) gekregen tot de mijne geleverd wordt. Kan ik wel mee leven.
muscles Geplaatst: 25 april 2018 Geplaatst: 25 april 2018 16 minuten geleden, Paudi zei: Ik heb mijn A4-gtron besteld begin december, levering voorzien eind februari. Ik heb sinds begin april een vervangwagen (a4 berline) gekregen tot de mijne geleverd wordt. Kan ik wel mee leven. Welkom op het forum, Paudi. Is die vervangwagen een TDI ? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Populair bericht wout Geplaatst: 25 april 2018 Auteur Populair bericht Geplaatst: 25 april 2018 Vandaag bericht van de garage gekregen dat mijn Audi A5 gtron is toegekomen en ze hebben mij het roze inschrijvingsformulier vanavond doorgemaild. Ik kijk er naar uit om hem op te halen na 2,5 maand vertraging. (Auto was besteld eind oktober met als voorziene leverdatum 15 februari.) Ik heb de eerste maand een A3 benzine gekregen als vervangwagen en de laatste maand een A4 avant gtron S tronic (wagen ingeschreven door garage). Ik heb dus al een maandje kunnen proeven van de gtron en moet zeggen dat die super rijdt! Ben er de eerste week van april mee naar Oostenrijk gereden en was geen probleem om onderweg CNG te tanken. Verbruik ligt wel wat hoger dan de aangegeven 4,0 kg/100km maar kan aan de rijstijl liggen 4
pieloot Geplaatst: 25 april 2018 Geplaatst: 25 april 2018 2 uren geleden, wout zei: Vandaag bericht van de garage gekregen dat mijn Audi A5 gtron is toegekomen en ze hebben mij het roze inschrijvingsformulier vanavond doorgemaild. Ik kijk er naar uit om hem op te halen na 2,5 maand vertraging. (Auto was besteld eind oktober met als voorziene leverdatum 15 februari.) Ik heb de eerste maand een A3 benzine gekregen als vervangwagen en de laatste maand een A4 avant gtron S tronic (wagen ingeschreven door garage). Ik heb dus al een maandje kunnen proeven van de gtron en moet zeggen dat die super rijdt! Ben er de eerste week van april mee naar Oostenrijk gereden en was geen probleem om onderweg CNG te tanken. Verbruik ligt wel wat hoger dan de aangegeven 4,0 kg/100km maar kan aan de rijstijl liggen Ah, dat is goed nieuws, ik heb die van mij besteld begin november....duimen maar!!
CNGOrigiled Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Ook meer nieuws van de garage gekregen dat mijn bestelde wagen 08/01 begin mei in productie gaat en half juni zal geleverd worden. Voorlopig hebben ze mij wel een nagelnieuwe A4 avant gegeven dus naar service toe vindt ik dat wel dik ok . 1
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Op 22/4/2018 om 21:18, Cyberbob zei: Natuurlijk, als dit zo verschuift zal ik toch moeten kijken voor een compensatie aangezien ik al mijn wagen verkocht heb. Ik heb mijn Golf Variant TDI eveneens al verkocht (begin maart) omdat ik toen wel een heel goede particuliere prijs kreeg. Bijgevolg rijden we nu met mijn vrouw haar Polo rond omdat de geschatte levertermijn half mei is, dus redelijk overbrugbaar. Maar als die termijn zou uitlopen (voorlopig zeggen ze van niet én dat hij deze week zou geproduceerd worden) heb ik wel een probleem en verwacht ik ook een mobiliteitsoplossing. Een gezin van 4 en hier en daar een uitstapje met een Polo is niet echt praktisch. Plus dat die 1.0 zich verloren "zuipt" qua brandstof aangezien die normaal enkel "rond de kerk" reed. We hebben nu bijna anderhalf keer zoveel brandstofkosten als toen de Polo en de Golf gelijktijdig rondreden ? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Lange_666 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 2 uren geleden, DeNbEiRe_84 zei: Maar als die termijn zou uitlopen (voorlopig zeggen ze van niet én dat hij deze week zou geproduceerd worden) Wat zegt My Volkswagen over de status uw wagen (inloggen of account creëren met hetzelfde mail adres dat gebruikt is voor uw offerte)?
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 (aangepast) 3 minuten geleden, Lange_666 zei: Wat zegt My Volkswagen over de status uw wagen (inloggen of account creëren met hetzelfde mail adres dat gebruikt is voor uw offerte)? Voorlopig staat er enkel "besteld". Het luik "in productie" staat nog niet actief. Ik vind het wel raar dat er als bestellingsdatum 8/2 staat, terwijl ik op 30/1 getekend heb. Mogelijk is de order dan pas verzonden door de dealer? 26 april 2018 aangepast door DeNbEiRe_84 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Lange_666 Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 Besteldatum zal vermoedelijk de datum zijn waarop hij in het produktiesysteem is ingedragen. 1
Populair bericht pieloot Geplaatst: 26 april 2018 Populair bericht Geplaatst: 26 april 2018 Mijn a5 g-tron is onderweg vanuit duitsland ? levering binnen 2 weken 4
Paudi Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 21 uren geleden, muscles zei: Welkom op het forum, Paudi. Is die vervangwagen een TDI ? Ja, is TDI 2
Koen C Geplaatst: 26 april 2018 Geplaatst: 26 april 2018 1 uur terug, DeNbEiRe_84 zei: Ik vind het wel raar dat er als bestellingsdatum 8/2 staat, terwijl ik op 30/1 getekend heb. Mogelijk is de order dan pas verzonden door de dealer? Ik denk het wel dat je dat zo moet interpreteren. Mogelijk had de verkoper al voldoende verkocht voor zijn "targets" van de maand januari ? 1 Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Paudi Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Zonet bericht gekregen van de garage. Mijn audi A4 G-tron zou moeten geleverd worden op 18/05 in Brussel. Ben eens benieuwd....
muscles Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 8 minuten geleden, Paudi zei: Zonet bericht gekregen van de garage. Mijn audi A4 G-tron zou moeten geleverd worden op 18/05 in Brussel. Ben eens benieuwd.... Ik ook ? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Cyberbob Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Op 26/4/2018 om 15:38, pieloot zei: Mijn a5 g-tron is onderweg vanuit duitsland ? levering binnen 2 weken Proficiat
Cyberbob Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 Proficiat 10 uren geleden, muscles zei: Ik ook ?
muscles Geplaatst: 27 april 2018 Geplaatst: 27 april 2018 35 minuten geleden, Cyberbob zei: Proficiat Met "ik ook" bedoelde ik dat ik eveneens benieuwd ben of de Audi A5 G-Tron van @Paudi effectief op 18 mei 2018 zal geleverd worden (aan hem). Ik kan mij namelijk geen splinternieuwe Audi A4 of A5 G-Tron veroorloven. Was dat maar waar ! ? 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Ichwilleshaben Geplaatst: 30 april 2018 Geplaatst: 30 april 2018 Op 27/4/2018 om 11:20, Paudi zei: Hab gerade eine Nachricht von der Garage bekommen. Mein Audi A4 G-tron soll am 18/05 in Brüssel ausgeliefert werden. Bin neugierig .... Hallo, wenn die ersten g-trons ausgeliefert werden, könnt ihr dann so nett sein und einmal den Fahrzeugschein (ohne eure persönlichen Daten) hier einstellen? Mich interessiert brennend, welche Abgasnorm die Fahrzeuge dann haben! DANKE dafür. DIRK ________________________ (google translate, verbessert durch muscles) Hallo, wanneer de eerste g-trons worden afgeleverd, kan je dan zo aardig zijn om hier een foto van de voertuiglicentie (zonder je persoonlijke gegevens) te plaatsen? Ik ben zeer geïnteresseerd in welke uitlaatgasnorm de voertuigen dan zullen hebben! DANK U daarvoor. 1
FabianD Geplaatst: 7 mei 2018 Geplaatst: 7 mei 2018 Update gekregen van mijn concessiehouder inzake de levering van mijn Audi A5 Sportback G-tron. Normaliter wordt de wagen geleverd bij Audi Import eind Juni, met benzinetank van 25 liter. Levering hierop bij de concessie begin Juli .... Blijkbaar is de productie terug opgestart ... Mvg 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen