Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1 uur terug, Lage Emissie Zone zei:

Dag 9 na ontvangst van de wagen: rechter schuifdeur geopend, rechter vloermat deksel geopend en gereedschap ontdekt waaronder een niet verharde kruis schroevendraaier.. een Caddy Maxi lijkt wel de wagen van MacGyver :ph34r:

th?id=OIP.vhzFSxtFNJAClHkmHZ0bFQEsCv&pid=Api

MacGyver zou er trots op zijn. Heb je ook een zakmes gevonden ?

AUDI A3 Sportback g-tron  807461_5.png

Geplaatst:
4 uren geleden, GiGi zei:

MacGyver zou er trots op zijn. Heb je ook een zakmes gevonden ?

Een Swiss Knife ?  neen maar als er een vent uit twee jeeps een tank kan maken.. :)

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:
5 uren geleden, Darmgasrijder zei:

Die had ik dag 2 al ontdekt bij vlug bekijken zag ik de sleepogen, de schroevendraaier niet gezien, wat er onder de linkermat zit is voor mij nog een verrassing ;)

Die had ik van dag 1 of 2 ook geopend, volgens het boekje zit er rechts de trekhaak maar dit klopt enkel als je die optie hebt betaald.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:

Nee die optie heb ik niet, heb een vaste. Een demonteerbare zou er toch meer opzitten dan eraf wegens geen zin om da ding er iedere keer af te halen, plus zo houden ze wat meer afstand achter mij ?

Geplaatst:

Je hebt dan wel de achterbank niet meer, zonder trekhaak heb je 6 passagiersplaatsen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...