G-tron Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 hopeloos gewoon hoop gewoon dat we onverwacht goed nieuws krijgen...
muscles Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 9 uren geleden, G-tron zei: hopeloos gewoon hoop gewoon dat we onverwacht goed nieuws krijgen... Ik vind het meest eigenaardige dat er officieel niets wordt meegedeeld door D'Ieteren of Audi Deutschland (VAG). Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Ik wil niet te snel conclusies trekken maar misschien lees je hier de reden van de lange levertermijn. https://www.autoevolution.com/news/audi-a3-made-in-china-11872.html VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Ze zullen je nooit documenten geven waaruit je de fabricage herkomst kan herleiden. http://www.audichina.cn/cn/brand/audi_china_en/model_technology/technology/innovation/g-tron.html VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
muscles Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Ik denk toch dat je een beetje te hard van stapel loopt nu, @Lage Emissie Zone Het zou kunnen dat bepaalde Audi-onderdelen "Made in China" zijn, maar de eerste link (autoevolution) die jij aanhaalt, betreft autoproductie van Audi's die exclusief bestemd zijn voor de Chinese markt en eventueel omliggende landen. Ik weet dat er Audi's geproduceerd worden in Gyór, in Hongarije. Ik weet echter niet welke specifieke modellen van Audi. Onlangs heb ik een artikel gelezen op een Duitstalige site waarin je kon zien welke automodellen in welke niet-Duitse landen gemaakt worden, maar om het terug te vinden heb ik wel wat tijd nodig om in mijn internetgeschiedenis te duiken 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lage Emissie Zone Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Als ze niet in China gemaakt worden bestaat er wel een grote kans dat het bijvoorbeeld wel kan met landen als Polen. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Lange_666 Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 10 uren geleden, muscles zei: Ik weet dat er Audi's geproduceerd worden in Gyór, in Hongarije. Ik weet echter niet welke specifieke modellen van Audi. Hongarije: Györ: Audi TT Coupe, Audi TT Roadster, Audi A3 Sedan, Audi A3 Cabriolet en de Audi Q4 in de nabije toekomst. Bratislava: Audi Q7, Audi SQ7, Audi Q7 e-tron en in de nabije toekomst de Q8 (en naast Audi-modellen ook nog Porsche Cayenne, VW Touareg, VW up, VW e-up, Skoda Citigo en Seat Mii). De Q3 verhuist van Spanje Martorell ook naar Hongarije, de A1 van Brussel naar Spanje. Maar als het moet kan mits wat aanpassingen ieder model op zijn betreffende platform gebouwd worden. Zo maakten ze in Brussel (in het VW-era) op een bepaald moment enkel Seat Toledo en Seat Leon. Om nadien weer over te schakelen op Golf...
muscles Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 @Lange_666 Dank je wel, maar daar zit dus geen enkele Audi G-tron tussen. Voor zover ik weet is de Audi A3 Sedan niet verkrijgbaar als G-tron. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Volgens de Engelstalige Wikipedia wordt de A3 van de derde generatie geproduceerd in Ingolstadt (Duitsland), in Győr, Hongarije, in China en in India. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Robby Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Op 23/04/2017 om 22:10, Smalle-178 zei: Ze hebben mij verteld dat ik een kleine vergoeding zou krijgen voor het lange wachten! Hebben ze ook iets concreet verteld over de tegemoetkoming? Ik zit ook nog steeds te wachten op een levering van volkswagen variant cng. Concreet durven ze niets zeggen over de omvang van de tegemoetkoming...
Robby Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Zelf heb ik ook een volkswagen variant cng gekocht in dec 2016. Beloofde levertermijn volgens bestelbon was feb 2017. Toen kwam bericht dat levertermijn eind maart zou zijn, dan eind april, op heden wordt zelfs niet meer gesproken van levertermijn. Iemand zelfde ervaringen en iemand concrete info over levertermijn?
muscles Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 17 minuten geleden, Robby zei: Zelf heb ik ook een volkswagen variant cng gekocht in dec 2016. Beloofde levertermijn volgens bestelbon was feb 2017. Toen kwam bericht dat levertermijn eind maart zou zijn, dan eind april, op heden wordt zelfs niet meer gesproken van levertermijn. Iemand zelfde ervaringen en iemand concrete info over levertermijn? Robby, heb jij dat bericht via aangetekende brief ontvangen? Ik verwijs naar een vorig antwoord van mij in dit topic (op pagina 5): Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Lage Emissie Zone Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 19 minuten geleden, Robby zei: Zelf heb ik ook een volkswagen variant cng gekocht in dec 2016. Beloofde levertermijn volgens bestelbon was feb 2017. Toen kwam bericht dat levertermijn eind maart zou zijn, dan eind april, op heden wordt zelfs niet meer gesproken van levertermijn. Iemand zelfde ervaringen en iemand concrete info over levertermijn? Heb je al eens een persoonlijk bezoek aan je verkoper geregeld, zonder te telefoneren? Aan de telefoon wimpelen ze je gemakkelijker af. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Robby Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 1 minuut geleden, muscles zei: Robby, heb jij dat bericht via aangetekende brief ontvangen? Ik verwijs naar een vorig antwoord van mij in dit topic (op pagina 5): Ik heb noch van de garage, noch van de invoerder geen enkel aangetekend schrijven ontvangen. Meer nog ik heb de garage zelf een aangetekend schrijven bezorgd met ingebrekestelling. Ik heb hen al enkele keren gevraagd waarom ik geen aangetekend schrijven heb ontvangen, nooit antwoord hierop gekregen. Ik heb wel al een aantal keren contact gehad met garage en invoerder. Zij kunnen of willen geen enkele concrete info geven mbt tegemoetkoming en op het aangetekend schrijven. Zij hebben wel al een aantal keren laten weten dat levertermijn wordt uitgesteld, tot op vandaag telkens achterhaald is gebleken...
Robby Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 6 uren geleden, Lage Emissie Zone zei: Heb je al eens een persoonlijk bezoek aan je verkoper geregeld, zonder te telefoneren? Aan de telefoon wimpelen ze je gemakkelijker af. Ben idd al eens langs geweest. Aan de invoerder nog geen bezoek gebracht (is beetje te ver voor mij...) Ik begrijp wel ergens dat de garage daar ook niet veel kan aan doen zeker? Toch heb je als particulier hier weinig boodschap aan. Ergens blijf je met de rug tegen de muur staan. Ik heb een nieuwe wagen nodig, dus annuleren is misschien niet aan de orde (nieuwe wagen = nieuwe levertermijn), en bij cng zit je ook wel ergens beperkt met de mogelijkheden naar merk-type-uitvoering... Uiteindelijk zegt garage of invoerder wat ze willen zeggen, lijfelijk aanwezig of niet. Ergens blijf je als particulier altijd wel met de frustratie zitten. Vooral de weinige communicatie over concrete levertermijn of problemen maken het gevoel van onmacht alleen maar groter... Hulp of nieuwe inzichten van anderen zijn uiteraard steeds welkom ...
Lage Emissie Zone Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Misschien moet je eens contact opnemen met testaankoop maar eerst even wachten wat andere leden als raad geven. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
Robby Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 10 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Heb je al eens een persoonlijk bezoek aan je verkoper geregeld, zonder te telefoneren? Aan de telefoon wimpelen ze je gemakkelijker af. 8 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Misschien moet je eens contact opnemen met testaankoop maar eerst even wachten wat andere leden als raad geven. Dank je wel voor de insteek. Heb ik ook al aan gedacht. Uiteraard is relevante informatie van andere groepsleden uitermate welkom! 1
MaXX99 Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Mijn Caddy is deze week bij de garage aangekomen en wordt eind volgende week uitgeleverd. Weliswaar met een 2,5 maand vertraging ook ... volhouden er is nog hoop dus .... Van enige compensatie is er weliswaar nooit sprake geweest
Lage Emissie Zone Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 44 minuten geleden, MaXX99 zei: Mijn Caddy is deze week bij de garage aangekomen en wordt eind volgende week uitgeleverd. Weliswaar met een 2,5 maand vertraging ook ... volhouden er is nog hoop dus .... Van enige compensatie is er weliswaar nooit sprake geweest Wanneer had jij hem besteld, dan kunnen we het totaal aantal maanden bekijken. Interessant want van bij mijn bestelling hebben ze 5 maand opgegeven. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
JOHN Geplaatst: 27 april 2017 Geplaatst: 27 april 2017 Iemand, die lid is van Testaankoop, zou de inhoud van deze topic naar hen moeten doorsturen. Deze topic begint stilaan een lijvig dossiertje te worden. Ik heb van het begin al gezegd dat hier een geurtje aan zit. Vooral het feit dat niemand een serieus antwoord krijgt staaft mijn mening. Ikzelf wist al twee weken na het tekenen van de bestelbon dat de levering van mijn Audi met minstens 2 maanden zou verlengd worden. Ik zit nu dus ook al aan 6 maanden.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen