hendrik.verreydt Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Allen, Kan men slecht gas tanken ? Sommige pompen goedkoper? Sinds ik de laatste keer getankt heb, met mijn Korando van SsangYong stottert de motor en valt hij stil bij stilstand. Je kan gewoon niet op gas blijven staan zo schokken. Op benzine heb ik het niet. Ik heb morgen afspraak bij vanmeenen in eeklo. Wagen is 4 maanden kan toch niet stuk zijn? Ben benieuwd Hendrik, 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aardgasrijder Geplaatst: 1 maart 2021 Delen Geplaatst: 1 maart 2021 Neen normaal gezien niet, je tankt doorgaans gas van het aardgasnetwerk waar je ook op verwarmt. De gassamenstelling kan licht wijzigen, maar dit mag geen probleem vormen. Ik vermoed dat dit eerder aan je wagen ligt. Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI Citroën C4 Grand Picasso Exlusive 1.6 e-HDI (7pl) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Populair bericht hendrik.verreydt Geplaatst: 2 maart 2021 Auteur Populair bericht Delen Geplaatst: 2 maart 2021 allen, Net terug van vanmeenen en wagen is hersteld. Het was de druksensor regelaar die stuk was. 30 min binnen en klaar, uiteraard Garantie. Hendrik, 4 2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 24 december 2021 Delen Geplaatst: 24 december 2021 't Zal nog ni zijn dat dat bestaat: gewoon gaan tanken bij de DATS CNG installatie aan de Vosseschijnstraat in A'pen. De geafficheerde calorische waarde is minstens de helft gelogen! 1 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Taaner Geplaatst: 25 december 2021 Delen Geplaatst: 25 december 2021 Het gas bij quasi alle CNG-pompen in Belgie komt van het gasnet (buiten enkele die LNG omzetten of een enkele eigen bio-gas installatie). De calorische waarde hangt dus puur af van wat er op dat moment op dat net zit, en is voor alle pompen (en huisaansluitingen) op dat subnet hetzelfde. Die waardes schommelen sowieso maar moeten volgens mij binnen bepaalde waardes blijven (voor het grootste deel van ons land waardes voor H-gas, en momenteel nog een deel L-gas). 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
JoBé Geplaatst: 28 december 2021 Delen Geplaatst: 28 december 2021 Op 25/12/2021 om 12:20, Taaner zei: Het gas bij quasi alle CNG-pompen in Belgie komt van het gasnet (buiten enkele die LNG omzetten of een enkele eigen bio-gas installatie). De calorische waarde hangt dus puur af van wat er op dat moment op dat net zit, en is voor alle pompen (en huisaansluitingen) op dat subnet hetzelfde. Die waardes schommelen sowieso maar moeten volgens mij binnen bepaalde waardes blijven (voor het grootste deel van ons land waardes voor H-gas, en momenteel nog een deel L-gas). @Taaner : da's idd de uitleg die ze er aan geven. En ik snap óók niet hoe het komt maar het is gewoonweg het slechtste gas dat je kan tanken: mijn gereden km's bewijzen dat, meer dan één keer en gedurende meerdere jaren. Véél slechter dan de andere L-stations in 't Antwerpse (sommige dan ook nog goedkoper). Wat me vooral stoort is dat ze die FOUTE calorische waarde blijven publiceren. Zodat er zelfs nu nog steeds mensen denken dat ze daar H-gas tanken! (Zie Google-review van het station door Jouni Airplane Video's ... een goedgelovige ollander ) 1,70 = L-gas bij DATS, H-gas = 1,95 Maar bon, wie daar wil blijven tanken: een gewaarschuwd persoon enz. 2016 Audi A3 g-tron S-line S-tronic 2013 Opel Meriva 1.4 Turbo (140 Pk) Cosmo (2de wagen) 2019 NIU NGT ( E-scooter ) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
grijpgraag Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 (aangepast) 15 uren geleden, JoBé zei: @Taaner : da's idd de uitleg die ze er aan geven. En ik snap óók niet hoe het komt maar het is gewoonweg het slechtste gas dat je kan tanken: mijn gereden km's bewijzen dat, meer dan één keer en gedurende meerdere jaren. Véél slechter dan de andere L-stations in 't Antwerpse (sommige dan ook nog goedkoper). Wat me vooral stoort is dat ze die FOUTE calorische waarde blijven publiceren. Zodat er zelfs nu nog steeds mensen denken dat ze daar H-gas tanken! (Zie Google-review van het station door Jouni Airplane Video's ... een goedgelovige ollander ) 1,70 = L-gas bij DATS, H-gas = 1,95 Maar bon, wie daar wil blijven tanken: een gewaarschuwd persoon enz. Tot overmaat van ramp is er dan ook nog een zeer slechte vuldruk in DATS Vosseschijn. 29 december 2021 aangepast door grijpgraag Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Brembos Geplaatst: 29 december 2021 Delen Geplaatst: 29 december 2021 Dat station is inderdaad af re raden. Heb dit ook zo vermeld in mijn Google review van dit station. De waarde die ze reeds jaren op hun website vermelden is bedrieglijk. Ik kreeg meestal zelfs de vermelding 80% op mijn boordcomputer. 1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen