Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo, de gaskwaliteit is 90% in Seraing. Heb je hetzelfde op andere tankstations met H-gas? Voordat het 100% werd genoteerd. Ik merkte dat ik ook minder afstand deed.

bedankt voor je antwoorden.

Geplaatst:

Volgens de DATS website is de gaskwaliteit H-gas met een calorische waarde van 11,4256 "vorige" maand.

Dit zou zeker 100% moeten opleveren als gemeten qualiteit.

Het zou kunnen dat men om één of andere reden tijdelijk L-gas op de leiding heeft gezet (andersom heb ik al wel gezien, H-gas op een L-gas net).

Geplaatst:

Ofwel een storing van de meetsensor wat me sterk zou lijken. Normaal gesproken wordt er niet gewisseld tussen H-gas en L-gas, de kwaliteit kan wel een heel klein beetje wisselen, maar niet in die mate dat er plots L-gas door de leidingen komt.
Ik let niet echt meer op de gaskwaliteit, ik weet waar H-gas kan getankt worden.

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

In de afgelopen weken is er veel wegwerk gedaan aan gasleidingen in Seraing. Het kan gerelateerd zijn aan deze werken? Ik heb DATS24 per e-mail op de hoogte gebracht.

Geplaatst:

Ik vergat te zeggen dat ik vorige week minder afstand reisde met mijn laatste volledige GNV. Dus voor mij was het probleem al eerder. Ik doe meestal 315 km met 15,5 kg en ik ging onlangs 295 km.

Geplaatst:

Bij Q8 op de Bredabaan in Schoten ook reeds voorgehad dat boordcomputer 80 % en andere keer 90% aangaf voor L gas. 

H gas kwaliteit. In Sint Niklaas is voortreffelijk. Ik ga binnenkort eens in de Vosseschijnstraat tanken se. 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:

Laatste paar keren gaan tanken bij DATS (Brecht en Geel ) en geeft inderdaad 80% aan.

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...