Brembos Geplaatst: 5 mei 2021 Geplaatst: 5 mei 2021 Heb er dinsdagavond nog gaan tanken. Pomp werkte nog maar wel vrij lage druk. 3 kg minder kunnen tanken dan normaal. Blijkbaar slagen ze er bij Greenpoint niet in om een duurzame oplossing te vinden voor de telkens terugkerende problemen. Een spijtig geval.. Een info nummer op de pomp vermelden dat niet bereikbaar is is ook niet erg klantvriendelijk.....
Maarten EF Geplaatst: 9 mei 2021 Geplaatst: 9 mei 2021 Beste, Ik heb na bericht op dit forum mijn collega laten langsgaan gezien ik in verlof ben. Toen hij daar toekwam stond er een klant te tanken. Hij heeft daarna zelf probleemloos kunnen tanken. mvg Maarten 1
Lupuc Geplaatst: 9 mei 2021 Geplaatst: 9 mei 2021 Maarten, na het lezen van het goede nieuws, ben ikzelf rond 16h hier CNG gaan tanken. Mijn tank was niet helemaal leeg en ik kreeg er bijna 14kg in . (Normaal 15kg) Ik kan ervan uitgaan dat de druk goed was.
Brembos Geplaatst: 12 mei 2021 Geplaatst: 12 mei 2021 Vandaag rond 18u ook nog eens poging gedaan. Ik kreeg 9.81 kg in mijn lege tanks. De helft van wat normaal is. Dit duurde ook wel 10 minuten. Hoog tijd dat ze diene brol eens vervangen door een moderne installatie.... Ik ga tijdens het weekend nog eens proberen. Misschien had ik de pech dat er net voor mij een vuilnisvrachtwagen op CNG was gepasseerd ? Heb al gezien dat die daar ook gaan tanken. Ik heb nog een tweede keer geprobeerd en kreeg er nog 0.01 kg bij en de foutcode E - 71 verscheen op het display.
Brembos Geplaatst: 29 mei 2021 Geplaatst: 29 mei 2021 Verleden week zaterdag gaan tanken en alles werkte zoals het hoort. Zeer goede druk. Vandaag wou ik nog eens gaan tanken. Betaalautomaat werkte normaal , mijn kaart werd aanvaard , maar bij een druk op de knop gebeurde er NIETS ! Wat een kl*** station is me dat daar !
SvenJ. Geplaatst: 30 mei 2021 Geplaatst: 30 mei 2021 Vorige week maandag ben ik daar ook gaan tanken en heb 2keer moeten proberen. 1ste keer ook kaart aanvaard, groene knop ingedrukt en er gebeurde niets, teller van de vorige ging ook niet op 0. Direct dan nog eens geprobeerd en dan werkte alles goed.
Maarten EF Geplaatst: 2 juni 2021 Geplaatst: 2 juni 2021 Beste CNG-rijders We zijn gisteren langsgeweest en het toestel werkte goed, dus we konden niet gericht foutzoeken. We zullen in de loop van de week enkele onderdelen vervangen die mogelijks oorzaak zijn van deze fout. Ik hou jullie op de hoogte Grts Maarten 1
Maarten EF Geplaatst: 3 juni 2021 Geplaatst: 3 juni 2021 (aangepast) Deze voormiddag hebben we enkele zaken aangepast, we hebben veelvuldig getest en hebben alleszins de fout niet meer voorgehad. grts Maarten 3 juni 2021 aangepast door Maarten EF typfout 1
Lupuc Geplaatst: 24 juli 2021 Geplaatst: 24 juli 2021 Afgelopen woensdag 2 keer perfect kunnen voltanken.
SvenJ. Geplaatst: 5 augustus 2021 Geplaatst: 5 augustus 2021 Al enkele keren goed kunnen tanken, maar vandaag kwam er op de betaalterminal, na het insteken van mijn kaart, weer "de pomp is momenteel niet beschikbaar", dus niet kunnen tanken. Ik heb het een paar keer geprobeerd, maar altijd dezelfde melding.
Maarten EF Geplaatst: 6 augustus 2021 Geplaatst: 6 augustus 2021 Beste Het tankstation is terug operationeel Grts Maarten 1
pluxy Geplaatst: 6 augustus 2021 Geplaatst: 6 augustus 2021 Hoi, zonder negatief te over te komen. Dit is precies wel HET station in vlaanderen dat kampt met talloze problemen. Weten ze dan niet wat de kern van het probleem is, dat het maar blijft voorkomen. Je gaat toch niet naar zo'n station rijden terwijl je weet dat er % is dat je er niet kan tanken. Of zie ik dat mis? 1 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
SvenJ. Geplaatst: 6 augustus 2021 Geplaatst: 6 augustus 2021 (aangepast) Dit station ligt het dichtste bij mij thuis en het enige in de buurt met Hgas (ik weet niet van waar het gas komt, want hier in Brasschaat is er nog niet overgeschakeld?), maar voor Lgas heb ik nog wel genoeg opties waar ik op weg naar mijn werk kan gaan tanken. Hier is het altijd spannend, lukt het of lukt het niet Maar als alles in de buurt overgeschakeld is naar Hgas weet ik nie of er nog veel zijn die het risico nemen om weer voor een defecte pomp te staan, of de prijs moet meevallen (wat hier lange tijd wel is geweest, maar nu toch ook al opgeslagen is). 6 augustus 2021 aangepast door SvenJ.
Lupuc Geplaatst: 6 augustus 2021 Geplaatst: 6 augustus 2021 Dag Sven, volgens mijn info heeft Brasschaat sinds 2020 hoog calorisch gas op het net gekregen. De omliggende gemeenten volgen later. In buurgemeente Schoten schakelen ze in 2023 over naar Hgas. Vermoedelijk zullen de beide CNG stations dan ook in 2023 Hgas gaan leveren. Nog even over de pomp in Brasschaat zelf: mogelijk worden sommige franstalige labels op de pomp niet door alle gebruikers begrepen. Dikwijls blijft de pomp enige tijd nadraaien zonder dat er een gram CNG bijkomt . Op de betaalterminal kan je op STOP drukken en komt je bonnetje eruit. Misschien kan men de instructies nog eens evalueren.
koerier Geplaatst: 8 augustus 2021 Geplaatst: 8 augustus 2021 Tja ik moet toegeven reeds meermaals niet kunnen tanken, onlangs nog op een vrijdag, na de vuilkar. Geen gas meer, daarbij moest ik een coolbox met kanker therapie dringend leveren op het UZ in Utrecht. Daarbij werkt mijn tankkaart van Romac niet, nog die van Maes, Total en Xtra. Alleen de bankkaart werkt, daarbij ben ik zelfstandige in bijberoep en heb dus een factuur nodig. E-mail zenden voor factuur en of tankkaart naar opgegeven adres niets helpt, geen antwoord. Bedroevend nietwaar, daarbij doe ik + 80000 km/jaar en heb +32kg tankinhoud gas, en woon ik in Kalmthout.
Brembos Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Heb daar ook ooit eens een tankkaart aangevraagd maar nooit geen antwoord op gekregen. Dit is inderdaad veruit het onbetrouwbaarste station in de buurt. Ongeveer 1 kans op 3 dat het defect is. Franse toestanden zou ik zeggen. 1
SvenJ. Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Zaterdag gaan tanken, op display stond weer dat de pomp niet beschikbaar was, maar ik heb het pistool verwijderd en terug gestoken en dan ging het ineens wel, dit had ik donderdag ook geprobeerd, maar toen hielp het niet. Ik weet dus nie of het nu toeval was of dat het daar aan lag, maar ik heb kunnen tanken. Er kwam na mij iemand tanken, met een Fiat Doblo als ik mij nie vergis, die had nog nooit problemen gehad daar, wij komen altijd op het foute moment denk ik @Lupuc Ik woon in Brasschaat en mijn woning wordt pas in 2023 omgezet naar Hgas. De instructies op de pomp kloppen idd niet volledig, dit heb ik hier ook al eens aangehaald. Ik denk wel dat de nederlandstalige instructies er ook op staan aan de andere kant van de pomp.
Brembos Geplaatst: 10 augustus 2021 Geplaatst: 10 augustus 2021 Een deel van Brasschaat Maria ter Heide is vorig jaar reeds overgegaan naar H gas. Een vriend van mij woont 200 m verderop op de Bredabaan en die heeft ook H gas. 1
Koen C Geplaatst: 11 augustus 2021 Geplaatst: 11 augustus 2021 (aangepast) En toch ga ik het posten, ook al zijn de Olympische Spelen gedaan. (ah ja, +/- 1 week enkel kunnen lezen en niks posten behalve smilies / waarderingen) Podium "CNG-Probleemtankstations" : Goud : Greenpoint Brasschaat (Olympisch- én Wereldrecord) Zilver : Bruno Winterslag (?) Brons : Heverlee snelweg 11 augustus 2021 aangepast door Koen C Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen