Shortlease Geplaatst: 6 maart 2019 Geplaatst: 6 maart 2019 Volgende vraag: Bij de aankoop van de VW GOLF 7 heb ik onmiddellijk 'app-connect' aangeschaft. Ikzelf werk met Android, android auto zonder enige problemen. Mijn vriendin daarentegen maakt gebruik van iPhone (6s). Wanneer zij de officiële, of onofficiële kabel gebruikt heeft dit geen resultaten.. iPhone laadt wel op. Haar zus heeft een Skoda Octavia van 2017, waar haar iPhone onmiddellijk connecteert en app connect de Apple carplay activeert. Op internet al veel gezocht, maar nog niets gevonden.. aan de instellingen van de gsm kan het niet liggen want op de Skoda van haar zus zijn er geen problemen..
Shortlease Geplaatst: 6 maart 2019 Auteur Geplaatst: 6 maart 2019 Dit is tot op heden het enige dat ik kan terugvinden, wat nog niet met zekerheid kan zeggen of degene in de auto nu niet zou werken http://www.vagshop.nl/products/VW-inbouwset-voor-Multimediabus-Apple-USB-.html
pluxy Geplaatst: 6 maart 2019 Geplaatst: 6 maart 2019 Ik heb de vraag gesteld aan de garage en kreeg volgende uitleg: Hiervoor moeten wij en sleutel/code aankopen en in uw wagen coderen. Bij de ene wagen gaat dat sneller dan bij de andere. Je moet op ongeveer 350 a 400€ rekenen. Dit is wel onder voorwaarde dat je al een Apple USB poort hebt. Je kan dit controleren door een Apple toestel aan te sluiten op de USB en te kijken of je de muziek dan via media kan afspelen.Indien dit niet lukt moet ook de USB-poort van uw wagen vervangen worden. Hiervoor moet ik de prijs via uw chassisnummer gaan opzoeken. 2 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 6 maart 2019 Geplaatst: 6 maart 2019 Ik heb een Golf 7 Variant uit 2018. Bij mij werkt dat meteen als ik mijn iPhone aansluit met de kabel op de USB-poort. Ik weet wel dat op mijn offerte stond dat ik een iPhone had, geen idee of ze dat af-fabriek aanpassen? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Brembos Geplaatst: 7 maart 2019 Geplaatst: 7 maart 2019 Apple usb inbouwen kostte bij mij 50 euro. 350 tot 400 euro voor activatie bij de stealer is wel heel duur..... 1
Lange_666 Geplaatst: 7 maart 2019 Geplaatst: 7 maart 2019 Ik heb vorig jaar geïnformeerd naar de prijs van een licentie: 156€ voor een Skoda. Vond ik veel te veel dus maar gelaten, 350-400€ is er gewoon over. VER erover.
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 7 maart 2019 Geplaatst: 7 maart 2019 2 uren geleden, Brembos zei: bij de stealer ?? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Shortlease Geplaatst: 7 maart 2019 Auteur Geplaatst: 7 maart 2019 Ik heb 296 euro betaald voor activatiesleutel van app connect, maar de prijzen verschillen precies wel héél veel ?. Spijtig dat de USB blijkbaar niet onmiddellijk apple compatibel is.
Lange_666 Geplaatst: 8 maart 2019 Geplaatst: 8 maart 2019 Maar rij jij niet met een vier ringen wagen? In dat geval wordt aangenomen dat er wat meer briefjes in de zweer zitten en dat ze voor hetzelfde werk ze er zich wat meer mogen toe eisen. Wat de USB voor Apple betreft... Mocht Apple een standaard USB gebruiken zou er geen probleem maar ook daar hebben ze last van dezelfde ziekte als hierboven vermeld. Zij geloven echt dat hun niet gestandardiseerde USB stukken beter is dan de standaard... Het is uiteindelijk enkel de consument die opdraait voor dat geloof.
Shortlease Geplaatst: 8 maart 2019 Auteur Geplaatst: 8 maart 2019 12 uren geleden, Lange_666 zei: Maar rij jij niet met een vier ringen wagen? In dat geval wordt aangenomen dat er wat meer briefjes in de zweer zitten en dat ze voor hetzelfde werk ze er zich wat meer mogen toe eisen. Wat de USB voor Apple betreft... Mocht Apple een standaard USB gebruiken zou er geen probleem maar ook daar hebben ze last van dezelfde ziekte als hierboven vermeld. Zij geloven echt dat hun niet gestandardiseerde USB stukken beter is dan de standaard... Het is uiteindelijk enkel de consument die opdraait voor dat geloof. ?? Alleszins, de aanpassing naar die Apple USB is het geld niet waard, voor lange reizen heb ik de android auto en ik vermoed dat de vriendin geen iPhone meer zal kopen.
pluxy Geplaatst: 19 mei 2019 Geplaatst: 19 mei 2019 Apple Carplay is geactiveerd. Bij den Hollander. Ineens die vervelende start-stop er laten uitschrijven. Nu de mogelijkheden nog eens uitvissen. Kerel vroeg waarom ik naar hun kwam. 1. De prijs 2. Start-stop willen ze in de garage niet doen. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen