Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

21 maart 2019: de lente is begonnen. Allez zeg, het gaat rap, hè? ?

Dat wil zeggen winterbanden op stock en zomerbanden met prachtige velgen terug op mijn Octavia deze morgen.

Mijn twee voorste winterbanden waren zo goed als volledig op. Ik heb dit keer Michelin Alpin 6 gekozen (205/55 R16).

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
9 uren geleden, muscles zei:

Mijn twee voorste winterbanden waren zo goed als volledig op.

Wil dat zeggen dat je al nieuwe winterbanden hebt gekocht voor de voorste velgen ?

En ze direct op stock legt ?

Je hebt dan toch een mooie korting gekregen ?  Bij sommige bandenbedrijven krijg je serieuze korting als je NU winterbanden koopt.

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Ik rij al jaren met all season banden van Good year . 89 euro geplaatst per band. Nog nooit geslipt. En ik heb met mijn laatste paar 80 000 km gereden. Die waren dan ook helemaal kaal op het laatst.

Voor mij niks anders meer. 

Geplaatst:
3 uren geleden, kitobeer zei:

Ik rij al jaren met all season banden van Good year . 89 euro geplaatst per band. Nog nooit geslipt. En ik heb met mijn laatste paar 80 000 km gereden. Die waren dan ook helemaal kaal op het laatst.

Voor mij niks anders meer. 

Maar misschien nog nooit in Oostenrijk geweest in de maanden december en januari?

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

Ik was ook aan het kijken wat er qua banden te krijgen is.

Op volgende website vind je een overzicht van alle bandentests: http://www.tyrereviews.co.uk/

Ik heb 2 sets alu velgen en wissel zelf. Ik heb 2 jaar geleden een set originele Volvo velgen met bijna nieuwe winterbanden (7,5mm / Michelin) gekocht voor 625 Euro op 2dehands.be .

Velgen zijn 2dehands relatief goedkoop als je een beetje zoekt.

Geplaatst:
Op ‎25‎/‎03‎/‎2019 om 20:40, muscles zei:

Maar misschien nog nooit in Oostenrijk geweest in de maanden december en januari?

Tuurlijk wel.

Ik ben in januari mijn auto gaan ophalen en mijn nieuwe all season banden gaan laten wisselen . En 4 dagen later naar oostenrijk gereden.

Staan 3 sneeuwvlokjes op dus je mag er gewoon mee rijden. En we hadden 20 cm sneeuw met naar huis te komen de gps stuurde mij lekker de kleine weggetjes op ik dacht nog shit. 

Maar ik reed overal vlotjes door.

• Bedankt 1
Geplaatst:
8 uren geleden, kitobeer zei:

Tuurlijk wel.

Ik ben in januari mijn auto gaan ophalen en mijn nieuwe all season banden gaan laten wisselen . En 4 dagen later naar oostenrijk gereden.

Staan 3 sneeuwvlokjes op dus je mag er gewoon mee rijden. En we hadden 20 cm sneeuw met naar huis te komen de gps stuurde mij lekker de kleine weggetjes op ik dacht nog shit. 

Maar ik reed overal vlotjes door.

Kan ook zijn doordat er een Beer achter het stuur zit.(met fluwelen voet)

• Hahaha 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:

Vrijdag eens naar wat velgen en banden gaan kijken. 225/45 R17 is toch ne brede band zenne. Gaat stroef draaien vrees ik. Terwijl deze toch overal aangeprezen word. Maar is dan weer een stuk goedkoper dan een 205/50 R17.

Geplaatst:
4 uren geleden, pluxy zei:

Vrijdag eens naar wat velgen en banden gaan kijken. 225/45 R17 is toch ne brede band zenne. Gaat stroef draaien vrees ik. Terwijl deze toch overal aangeprezen word. Maar is dan weer een stuk goedkoper dan een 205/50 R17.

Ik weet niet. Het ziet er toch goed uit op onderstaande foto's, afkomstig van Drive2.

Vertaald met www.DeepL.com/Translator

Hoe lang heb ik er al op gewacht, de Vossen CVT R17 VW Caddy en toch staan ze op mijn auto, mooi, prachtig, geweldig, ongelooflijk, goed, heel goed. Ik kijk er al heel lang naar uit en ik heb me afgevraagd welke velgen ik voor de zomer moet kopen, zoals de gladde velgen, hier zijn ze of erger, maar Vossen niet. Maar toch koos ik ze, en in de maat 17. Je zal zeggen dat dit veel is, je zal zeggen dat het kan en meer, maar de gulden middenweg is altijd goed, met de bijhorende banden, nam ik de gemiddelde Bridgestone Potenzza 225/45 R17 91W. Als we het vergelijken met de winterse radius, dan kan het eerst een beetje hard zijn, maar op de baan is het een genot.
Ik sprak met de man die zomer R19s in het algemeen heeft, en hij zegt dat het heel normaal is. De belangrijkste put om rond te gaan, want ik wil zeggen: "Wat je niet kunt doen omwille van de schoonheid, zal schoonheid het kwaad verslaan."

(Ik weet niet goed wat hij met die laatste zin wil zeggen, want ik heb hier en daar proberen te verbeteren.)

vw-caddy-225-45-R17-a.jpg

vw-caddy-225-45-R17-b.jpg

vw-caddy-225-45-R17-c.jpg

vw-caddy-225-45-R17-d.jpg

Geplaatst:

Als je van R19 komt dan zal R17 wel comfortabeler aanvoelen , maar ik kom van R15 naar R17 of R16.

Ik heb de zomers R16 205 van schoonvader geprobeerd en dat was toch al een groot verschil.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...