Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
deverhelst

tankkaart DATS24

Recommended Posts

Ik ontving bij de aankoop van mijn Skoda een tankkaart dats24 ter waarde van plusminus 365 euro, equivalent van 10000 km.

Hoe kan ik het saldo van deze tankkaart te weten komen ?

• Vind ik leuk 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Dats om de stand van de tankkaart te weten. En ze hebben me doorverwezen naar de importeur d'Ieteren.
Ik heb dus een mailtje naar d'Ieteren gestuurd. En tot nu toe heb ik alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben dus ook aan het wachten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
2 uren geleden, Pieter V zei:

Ik heb gisteren een mail gestuurd naar Dats om de stand van de tankkaart te weten. En ze hebben me doorverwezen naar de importeur d'Ieteren.
Ik heb dus een mailtje naar d'Ieteren gestuurd. En tot nu toe heb ik alleen een ontvangstbevestiging gekregen. Ik ben dus ook aan het wachten.

Ik denk niet dat d'Ieteren u zal kunnen helpen. d'Ieteren verkoopt auto's en geen CNG. Je moet bellen naar Dats 24 op nr. dat aardgasrijder had opgeven, zullen u dan zoals bij deverhelst terugbellen.

Let op dat bij de laatste tankbeurt er nog minimaal 5€ op u gratis tankkaart staat. Zoniet ben je het resterende bedrag kwijt. Ikzelf heb t.w.v. 365,41€ kunnen tanken. Heb dus een zuchtje gas extra gekregen.

• Bedankt 1
  • Hahaha 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen