tuftuf Geplaatst: 16 november 2018 Geplaatst: 16 november 2018 Hallo, Wij zijn van plan om in de kerstvakantie met onze zafira op cng naar York te reizen. Heeft iemand ervaring met de ferry van P&O?
Lange_666 Geplaatst: 16 november 2018 Geplaatst: 16 november 2018 Geen idee, indien het niet zou mogen (en waarom niet), sticker verwijderen en who cares then...
Sertitude Geplaatst: 16 november 2018 Geplaatst: 16 november 2018 ik volg, wij zijn dit ook van plan ---- - Volvo V60 Bi fuel 2.0 213pk BJ2014 - meestal L-gas
Ivivke Geplaatst: 16 november 2018 Geplaatst: 16 november 2018 Voor zover ik weet mag dit alleen niet op de tunnel ( treinverbinding ) "daar mag niets van op druk gevulde zaken door" ( ook geen camions met bv drukvaten op hun opleggers ed .. ) . Meer info : http://www.poferries.com/bn/algemene-voorwaarden veel plezier 1
Kris81 Geplaatst: 17 november 2018 Geplaatst: 17 november 2018 Op de boot naar Texel was dit geen probleem. ( heb geen sticker )
fre_82 Geplaatst: 17 november 2018 Geplaatst: 17 november 2018 CNG is toegelaten bij P&O indien de wagen af-fabriek uitgerust is met een CNG-installatie: iii. We will accept vehicles powered by any fuel type, provided the vehicle has been designed, built and certified for road use by the principal manufacturer. http://www.poferries.com/en/terms-and-conditions zie punt 12.iii 1
sm4rty Geplaatst: 20 november 2018 Geplaatst: 20 november 2018 Ja inderdaad goed omdat vooraf uit te zoeken, heb ook een ferry-trip naar Oslo op het oog. Ik was deze zomer overigens wel verrast dat in Monaco ik geen parkeergarage kon vinden waar CNG was toegelaten. Daar stond specifiek aangegeven in de talloze ondergrondse dat GNV / CNG niet was toegelaten. Uiteindelijk ben ik er toch ergens gaan staan en eigenlijk was mijn gas al lang op daar in het zuiden van Frankrijk. ? Maar op de ferry kan het blijkbaar wel?
MrFingers Geplaatst: 26 november 2018 Geplaatst: 26 november 2018 Op 20/11/2018 om 10:47, sm4rty zei: Daar stond specifiek aangegeven in de talloze ondergrondse dat GNV / CNG niet was toegelaten. Veel uitbaters van parkeergarages hebben iets van "CNG = LPG". Is ook een lange tijd in België zo geweest, hoewel de meesten nu wel bijdraaien. 1
niko Geplaatst: 28 november 2018 Geplaatst: 28 november 2018 op de ferries van Italie naar Griekenland ook nooit een probleem gehad met onze golf TGI VW GOLF VARIANT 1.4 TGI HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen