Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
3 uren geleden, julius zei:

sedert 15 april heb ik afscheid genomen van mijn golf tgi, heel jammer, want reed er graag mee.

nu op stap met mijn caddy tgi, en ik moet toegeven dat ik er echt een goed gevoel aan overhoud telkens ik er mee gereden heb, en vooral een heel beter ruggevoel.

ik mis wel enkele kleinigheden, zoals de spiegels die niet meer automatisch inklappen bij het afsluiten van de auto of de elektronische handrem, maar dat wordt men vrij snel gewoon, en ook een hoger verbruik (momenteel een 5,2 kg na 1500km).

maar daartegenover staat dan weer de heerlijkheid van een grotere actieradius dankzij meer inhoud aan gastanks en de enorme ruimte binnenin.

Proficiat met je tweede aardgaswagen! Heb je DSG?

En ik ben ook benieuwd naar al de opties die je genomen hebt ?

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

muscles, het is reeds mijn derde auto met dsg, omdat ik het zo aangenaam vind.

het is een dark en cool uitvoering.

wat betreft de opties, er waren twee packs aan 99€ met spiegels inklapbaar, schuiflades onder zetels, cominghome-leavinghome, parkpilot achteraan, dubbele halogeenkoplampen, mistlichten met bochtverlichting, en nog enkele aangenaamheden. daarbovenop nog een trekhaak, de elektronische airco, lendensteunen, regelbare armsteun, en neerklapbare passagiersstoel genomen

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:

er waren twee packs aan 99€

Waauw, dat zijn goedkope packs !

Actie waarschijnlijk ?  Want voor de opties die je allemaal opnoemt, betaal je meestal een hoop meer (bij alle merken).

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Deze 2 hebben we ook genomen. dacht normaalprijs 1800 euro. Nadeel was wel dat je bepaalde opties niet kon combineren (ons geval Xenon).

In september waren er ook acties maar dan anders. Vooral de LEDs binnen in interieur zijn een plus. De LED-hoofdverlichting mis ik wel t.o.v. vorige auto, maar daar wordt nog gezocht naar een alternatief.

• Bedankt 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

• 4 weken later...
Geplaatst:

Weet er iemand hoe je verdomde startstop kan uitschakelen bij een caddy ?

zodat deze afstaat bij starten.

garage wil/kan het niet.

Geplaatst:
23 uren geleden, pluxy zei:

Weet er iemand hoe je verdomde startstop kan uitschakelen bij een caddy ?

zodat deze afstaat bij starten.

garage wil/kan het niet.

Pluxy mag ik je vragen waarom je die "verdomde" startstop uitgeschakeld zou willen hebben?

Dit is geen vraag omwille van kritiek of zo, maar gewoon uit gezonde nieuwsgierigheid ?

Geplaatst:

Deze van de caddy slaat enorm snel af bij stilstand. En ook als hij koud heeft.

en soms kom je in situaties dat je snel wil reageren. 

Geplaatst:

Jouw wagen is er één met DSG en ik heb geen ervaring met DSG en start stop, met een handgeschakelde bak en start stop is het zo dat als je het ontkoppelingspedaal indrukt de motor weer opstart, zo dat je nooit de indruk krijgt om te moeten wachten tot de motor weer is opgestart. Enkel bij het rijden in file heb ik de indruk dat het systeem mij zou kunnen hinderen (of heeft het tot nu toe gedaan), maar dan druk ik eens op het knopje om het systeem voorlopig uit te schakelen. Is er zo geen trucje op een DSG om de motor reeds op te starten nog voor het echte vertrek? Mijn volgende wagen wordt er één met DSG dus mijn vraag is echt om bij te leren...

• Vind ik leuk 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...