Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
2 minuten geleden, muscles zei:

Tja, bij een VW-dealer gaat het er misschien anders aan toe, maar toen ik einde juni 2015 mijn Skoda Octavia Combi G-TEC ging bestellen, vroeg mijn Skoda-dealer op het einde nog: "Is dat nu in orde zo?" Hij bedoelde of ik 100% zeker was zoals mijn auto "samengesteld" was of dat ik nog wou veranderen. Toen ik neen zei, kon ik duidelijk op zijn computerscherm zien dat hij op "verzenden" drukte, en hij zei daarbij dat die bestelling onmiddellijk bij de Skoda-fabriek in Tsjechië aankwam.

Waarschijnlijk hield de verkoper van jouw VW-dealer liever alles verborgen voor jou? Heb je op zijn computerscherm niet mogen mee volgen?

Ik ben nochtans ook bij een VW-dealer geweest waar ik wel op zijn computerscherm mocht meekijken.

Wij konden meekijken, maar werden hier niet op gewezen ofzo dat dat belangrijk was... Uiteindelijk allemaal niet zo erg in mijn ogen, zolang we maar geen valse hoop hebben gekregen door te zeggen dat het voor eind maart/ begin april zal zijn :D. Wel vreemd dat ne maat van mij zijn caddy een maand later dan op

de bon vermeld komt... Is wel een gewone benzine versie en de goeikoopste versie met dan wat opties als zijnde: elektrische ruiten, airco, Bluetooth. Maar dat zou toch geen verschil mogen maken

Geplaatst:
6 minuten geleden, Krokodyly zei:

Wij konden meekijken, maar werden hier niet op gewezen ofzo dat dat belangrijk was... Uiteindelijk allemaal niet zo erg in mijn ogen, zolang we maar geen valse hoop hebben gekregen door te zeggen dat het voor eind maart/ begin april zal zijn :D. Wel vreemd dat ne maat van mij zijn caddy een maand later dan op de bon vermeld komt... Is wel een gewone benzine versie en de goeikoopste versie met dan wat opties als zijnde: elektrische ruiten, airco, Bluetooth. Maar dat zou toch geen verschil mogen maken.

Ik kan ook moeilijk geloven dat die Caddy's, die kort na elkaar besteld zijn, niet vlak na elkaar zouden geproduceerd worden. Ze moeten trouwens hoogstwaarschijnlijk op dezelfde trein naar België komen. Ofwel moet je de oorzaak bij D'Ieteren gaan zoeken.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

Proficiat ,leuk net voor het weekend.Ik(wij) ga nog wat geduld moeten hebben,besteld op 02/03/2018,wacht nog op mail van volkswagen-)).

Als ik goed detecteer is die van jullie besteld op 27/01/2018?groeten ,Jean-Claude.

Geplaatst: (aangepast)

via mail heb ik nog niets vernomen, trouwens ook niet dat deze gefabriceerd is.

29-30 januari besteld.

aangepast door pluxy

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Geplaatst:

Aha, hij is in aantocht. Op dezelfde trein gestaan :P.

Bij mij stond 9/3 en is deze week toegekomen. Papieren waren onderweg.

Je kan dealer al contacteren. Bij ons vrijdag eens gaan horen en vermeld dat onze my-volkswagen-bestelling veranderd was. Keek op zijne ordinateur en zei vervolgens: da ziet er goed uit) zullen we eens gaan kieken.:ph34r: en daar stond hij dan, in 't zwart en vuil (waxske).:ph34r:

Geplaatst:

Daarstraks heeft mn vriendin via de bevriende verkoper het chassisnummer al gekregen. Auto zou zijn aangekomen bij de garage, nu was het nog wachten op de papieren... Bij MyVolkswagen stond al langer een chassisnummer maar dat klopt voor geen meter. Begon niet met WV zoals dat bij alle Volkswagens is

Bij mij stond niets,enkel geschatte levertijd.

hij is ondertussen bij dealer

aangepast door pluxy

Geplaatst:

Uiteraard, vooral de voor en na foto’s vd keramische coating die er volgende week zaterdag opgaat wil ik jullie niet onthouden. Heel benieuwd naar het verschil/effect. Ondertussen contact gehad met de bevriende verkoper. Het formulier tot inschrijving hebben we al gekregen in pdf dus dat is verzonden naar de verzekering. Volgende week donderdag om 18u mogen we hem gaan afhalen. 

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1

Hij staat juist geparkeerd op zijn standplaats:)

Verkoper zei direct ik heb de "ugly"-sticker er niet op geplakt.

Normaal komende weken nano coat, maar eerst de accessoires erop.

aangepast door pluxy
  • Hahaha 1

Geplaatst:
57 minuten geleden, pluxy zei:

Hij staat juist geparkeerd op zijn standplaats:)

Verkoper zei direct ik heb de "ugly"-sticker er niet op geplakt.

Normaal komende weken nano coat, maar eerst de accessoires erop.

Je hebt je mij nu toch wel heel nieuwsgierig gemaakt: welke accessoires komen er nog op?

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:

Ene Johnnybak spoiler? :D

b21ec9ad73_sierra-cosworth-22.png?w=880&

• Hahaha 1

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

nee, normaal andere velgen, drempelbescherming, kofferdrempelbescherming. spoiler staat er al op:D

Geplaatst:

Het cng-verbruik, wordt dit bij jullie op het radioscherm getoond of enkel op scherm achter stuur?

Kan car-net kosteloos geregistreerd worden? ik dacht betalend.

Geplaatst:
1 uur geleden, pluxy zei:

Het cng-verbruik, wordt dit bij jullie op het radioscherm getoond of enkel op scherm achter stuur?

Op het scherm achter het stuur kan je dit laten verschijnen door rechts op je stuur te drukken (normaal gezien op de bovenste toets), en op je radio- of computerscherm kan je dit ook weergeven door op Car te drukken.

Geplaatst:
16 uren geleden, pluxy zei:

EB964680-1EE0-4E82-82BC-F176CA98F0F6.thumb.jpeg.b97902b6f4e7a63e460f1f15bc7b3342.jpeg

Car-net zal wel bijbetalen zijn gezien de flinke meerkost bij ons op de bestelbon. 

Geplaatst:

Verkoper had het enkel over registreren en connecteren, niet over betalen.

maar jij hebt ook app connect en dat was zeker betalen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...