Pieter-Jan V Geplaatst: 5 november 2019 Geplaatst: 5 november 2019 Hallo, Ik sta op punt om ook zo'n dubbele cabine, 5 plaatsen, lichte vracht aan te kopen maar zit nog met 2 vragen naar de ervaren caddyrijders hier : 1) Is de beenruimte op de achterbank voldoende voor volwassen personen ? Die bank staat een stuk verder naar voren dan bij de gewone caddy maxi, doordat de wand erbij geplaatst moet worden. 2) Is de zetel voldoen om zeer veel lange ritten te doen ? Ik heb momenteel een echte "lux"-zetel, maar heb vooral last met de lage instap in de auto, vandaar eventueel de stap naar een caddy = rechter zitten, hogere instap,... Ik ben benieuwd naar jullie ervaring op deze 2 punten ! Pieter-Jan
wannes Geplaatst: 6 november 2019 Geplaatst: 6 november 2019 Ik heb jaren met een skoda superb gereden (stoffen zetels) en de zithouding van een caddy is toch wel rechter vind ik (niet door de zetel maar door de cockpit?). Maar op zich niet echt een probleem om een hele dag te rijden.Met de bank op de gewone plek: plaats genoeg voor je benen, als volwassene. Als ze naar voor staat: passen maar
Koen63 Geplaatst: 6 november 2019 Geplaatst: 6 november 2019 Pieter-Jan, Ik heb bijna 60000km op de teller van mijn caddy maxi lichte vracht. Ondertussen al 2x met 4 volwassen personen naar Oostenrijk gereden. Ik had ook een beetje schrik dat de beenruimte achteraan wat nipt zou zijn voor lange ritten. Mijn passagiers hebben daar eigenlijk niet over geklaagd. Als chauffeur had ik tijdens die ritten ook geen klagen over de zetel vooraan. Als ik lange ritten doe, komt mijn adaptive cruise control (acc) sowieso zeer goed van pas om af en toe eens van positie te wisselen. Ik heb er dus geen last van.
pluxy Geplaatst: 6 november 2019 Geplaatst: 6 november 2019 Ik zou zeker de optie lendensteun nemen. Is een must. 1 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
marki Geplaatst: 9 november 2019 Geplaatst: 9 november 2019 Op 6/11/2019 om 22:32, muscles zei: Alleen spijtig dat ze af-fabriek niet meer gemaakt worden met CNG. Dan wordt je al verplicht om een VW Caddy te kopen. En als de voorste zetel helemaal achteruit staat is er dan nog plaats van een volwassene ? Gr Marc
simons Geplaatst: 17 november 2020 Geplaatst: 17 november 2020 Dag Mate, Ook wij zijn aan het rondkijken voor een Caddy Maxi lichte vracht. Hoe is de ervaring tot nu toe vooral met de beenruimte langs achter (in ons geval is het ifv onze twee kleine kids + natuurlijk ook toekomst gericht) MVG Simon
Populair bericht Koen63 Geplaatst: 18 november 2020 Populair bericht Geplaatst: 18 november 2020 Dit valt wel mee. Al een paar keer met 4 volwassenen naar Oostenrijk gereden. Er werd niet geklaagd. Ik denk dat je in bepaalde vliegtuigen minder plaats hebt. 3
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen