Baetens29 Geplaatst: 26 juli 2018 Geplaatst: 26 juli 2018 Le Havre gisteren alleszins nog buiten dienst!
muscles Geplaatst: 26 juli 2018 Geplaatst: 26 juli 2018 54 minuten geleden, Baetens29 zei: Le Havre gisteren alleszins nog buiten dienst! Prüfung staat er bij: dus nog in een testfase (wegens een defect). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
YvesCaddy Geplaatst: 15 augustus 2018 Geplaatst: 15 augustus 2018 Le Havre op zondag 12/08/2018 defect ! 1
muscles Geplaatst: 15 augustus 2018 Geplaatst: 15 augustus 2018 4 uren geleden, YvesCaddy zei: Le Havre op zondag 12/08/2018 defect ! Al defect vanaf de 24ste juli, staat hier op de Gibgas-pagina van Le Havre. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Pieter2 Geplaatst: 17 april 2019 Geplaatst: 17 april 2019 Ik ben vandaag in Le Havre gaan tanken met vw caddy. Dit ging en goed kunnen voltanken. Eerste keer dat ik in Frankrijk tankte dus wel eerst wat getaffel. Je kan kiezen uit GNC, bio-gas en nog een derde. Betaald met Mastercard. Bij het aansluiten van de pomp is het belangrijk dat je de knop 180° omdraait om de pomp vast te zetten. Verder de zwarte knop ingedrukt houden bij het tanken. De betaalautomaat stond op losse schroeven maar werkte (kon wel geen ticket afprinten) 1
Ivivke Geplaatst: 18 april 2019 Geplaatst: 18 april 2019 Op 24/8/2017 om 08:45, JJR zei: Ik heb benzine + CNG ingegeven en heb ook vignet n° 1 gekregen. Ik heb niet gekeken op mijn papieren alhoewel ik 37kg CNG heb en 13L benzine. Misschien even off-topic, maar heeft iemand nog een zicht door zijn/haar voorruit? Etiket CNG ( na keuring 4 jaar oud) etiket duitsland, etiket zwitersland, etiket oostenrijk, etiket frankrijk ... wat nog ? En dan nadien een herkeuring wegens tuning ( lol ) ... het is er toch over als je een beetje europees rondrijdt ... . gr, Ive
Lange_666 Geplaatst: 18 april 2019 Geplaatst: 18 april 2019 Ik nog wel maar ik neem dan ook al jaren het vliegtuig als ik op reis ga... 1
muscles Geplaatst: 18 april 2019 Geplaatst: 18 april 2019 24 minuten geleden, Ivivke zei: Misschien even off-topic, maar heeft iemand nog een zicht door zijn/haar voorruit? Etiket CNG ( na keuring 4 jaar oud) etiket duitsland, etiket zwitserland, etiket oostenrijk, etiket frankrijk ... wat nog ? En dan nadien een herkeuring wegens tuning ( lol ) ... het is er toch over als je een beetje europees rondrijdt ... . gr, Ive Kijk es hier zeg: een digitaal vignet of etiket voor Oostenrijk. Gedaan met plakken. Ik gebruik het zelf al sinds december 2018. https://www.asfinag.at/maut-vignette/vignette/digitale-vignette/ https://www.austria.info/de/service-fakten/anreisen-nach-osterreich/maut-vignette-oder-go-box Voor zover ik weet is enkel de groene Umwelt-sticker in de Duitse steden verplicht tenzij je op reis gaat met een vrachtwagen. Maar een vrachtwagen op CNG/LNG moet dan weer geen "Maut" betalen in Duitsland. Zwitserland en Frankrijk zullen ondertussen ook wel digitale etiketten of vignetten hebben, denk ik. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen