Darmgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 Ik wil in mijn Caddy maxi een dubbele laadvloer maken, zoiets als op onderstaande foto maar dan 1 lade en wat minder duur materiaal. Nu ben ik al verschillende sites tegengekomen die de inrichting doen maar daar betaal je dan ook een leuke prijs voor. Daarnaast ben ik ook sites tegengekomen die producten voor bedrijfswageninrichting verkopen maar allemaal verkopen ze enkel aan bedrijven. Weet er iemand een zaak waar ik als particulier kan kopen en die zulke laderails verkopen?
Aardgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 Netjes ! Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Darmgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Auteur Geplaatst: 24 april 2017 Volgens mij heb je mijn tekst niet gelezen... ? (Btw, de sticker is vandaag aangekomen, waarvoor dank!)
muscles Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 1 uur terug, Darmgasrijder zei: Volgens mij heb je mijn tekst niet gelezen... ? (Btw, de sticker is vandaag aangekomen, waarvoor dank!) In Genk weet ik dat er een bedrijf is dat speciaal voor Ford Genk destijds de kleine Ford Transit-modellen ombouwde. Ford Genk was een bedrijf, een groot bedrijf, maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat er geen "ombouwbedrijven" bestaan die dit doen voor zelfstandigen en particulieren. Ben jij een zelfstandige? D'Ieteren moet nochtans ook zo'n bedrijf kunnen aanwijzen vermits zij toch ook regelmatig ombouw moeten laten uitvoeren voor de VW-modellen in België. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Darmgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Auteur Geplaatst: 24 april 2017 Nee ik ben geen zelfstandige. De meeste die ik gevonden heb doen volledige inrichtingen waarvoor je ook een fors bedrag betaalt. Ik wil zelf van betonplex een dubbele bodem maken met 1 grote lade verdeeld in verticale vakken waar ik mijn hengels in kan leggen. Moet enkel een lange ladegeleider hebben die wat gewicht aankan. De bedrijven die ik al gecontacteerd heb verkopen ze niet los helaas.
Aardgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 3 uren geleden, Darmgasrijder zei: Volgens mij heb je mijn tekst niet gelezen... ? (Btw, de sticker is vandaag aangekomen, waarvoor dank!) Toch wel, ik vind zo'n ombouw wel mooi. Wel maar iets voor een zelfstandige Ik ken echter niemand die dit doet. Wat ik wel weet is dat in het Genkse een bedrijf zit dat ombouw naar lichte vracht doet, ze adverteren op kapaza Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Bij Geplaatst: 24 april 2017 Geplaatst: 24 april 2017 heb je hier al eens gehoord? Bij BCW verkopen ze zeker onderdelen particulier ik weet alleen niet of zij van die geleidingen hebben. BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015)
Darmgasrijder Geplaatst: 24 april 2017 Auteur Geplaatst: 24 april 2017 De eerste is te ver weg en de 2e doet aanhangwagens e.d. Maar toch bedankt
Bij Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Inderdaad aanhangwagens (ik heb er zelf ene die vandaar komt) maar ook inrichting ervan zoals de voorbeeldcaddy. En als er eventueel gerief tot bij u moet geraken dan kan er misschien via dit forum wel iets geregeld worden. die 2 firma's zitten hier in de buurt dus er iets gaan halen en tot ergens anders brengen kan wel geregeld worden. BMW moto oldtimerfanaat Golf TGI Highline (2015)
Combo Geplaatst: 25 april 2017 Geplaatst: 25 april 2017 Hoi vermits je enkel de schuifgeleiders nodig hebt kun je eens gaan zien bij Van Raemdonck, Antwerpen, Montignystraat nummer weet ik niet, maar is niet te overzien die hebben zoiets of ze kunnen het bestellen. Ik heb onlangs ook speciale geleiders nodig gehad en die mens doet daar een catalogus open om u tegen te zeggen. Je kunt je niet voorstellen wat er allemaal bestaat. Wij hebben toen een half uur gezocht maar toch gevonden ik denk dat het jouw adres is. veel geluk
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen