David Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 Ja idd, er moet iemand de eerste zijn om de fout te melden
wannes Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 En liefst daarna ook iemand om toch eens te gaan piepen en de fout af te melden ?
Gastanker Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 3 minuten geleden, wannes zei: de fout af te melden Da's meestal het grootste probleem... De overtuigde gebruikers van de app gaan er niet meer heen want defect en de anderen hebben geen weet van de defectmelding. Ik zou trouwens niet weten hoe je in de Gibgas app een defect kan afmelden. Ik heb het in ieder geval eens geprobeerd en heb het niet gevonden. Ik heb dan maar de prijs bevestigd. Vermoedelijk annuleren ze een defectmelding automatisch na enige tijd.
muscles Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 @wannes en @Gastanker Het is eigenlijk de bedoeling dat je het herstelde defect afmeldt via email aan info@gibgas.de 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
wannes Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 Nachtse mahl zal ik meines bestes Deutsch van zolder halen en een mailtje sturen 1
muscles Geplaatst: 12 januari 2020 Geplaatst: 12 januari 2020 @wannes Je kan eventueel ook gebruik maken van https://www.deepl.com/translator Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
muscles Geplaatst: 13 januari 2020 Geplaatst: 13 januari 2020 @wannes Anderen zeggen dat ik zeer goed Duits kan spreken - ik heb een talenknobbel - en ik kan het ook goed lezen en schrijven, dat gaat. Maar als ik een mail naar een Duitser stuur, wil ik toch dat de tekst perfect is. Ik heb zelfs het woord talenknobbel opgezocht om te zien of het juist is (ik dacht eerst dat het taalknobbel was). 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
gie Geplaatst: 9 februari 2020 Auteur Geplaatst: 9 februari 2020 Net terug van skivakantie. Dat is wel een avontuur met CNG wagen. In Marle (Lux ) geen probleem , Dijon ( Fauverney) met Romac kaart geen probleem. Maar dan … Volgens de verschillende sites was het station van Annecy (Cran Gevrier ) na lange tijd terug in werking maar daar was ter plaatse niets van te zien. Doorgereden naar La plagne en daar geëindigd met 20 km gas en 80 km benzine volgens scherm. Op de terugweg Annecy vermeden en langs nieuw station in Chambéry gegaan. Geen van mijn kaarten ( Maestro, Visa, Romac ) werken aanvaard. Dan naar Blyes gereden omdat Romacfuels me op voorhand had verzekerd dat ik met de Romac kaart daar kon tanken. Via de assistentieoproep van Air LIquide vernomen dat volgens hen de kaart niet geldig is en er geen overeenkomst is met Romacfuels. Toen ik hem zei dat ze wel werkte in hun station in Dijon kon hij me niet verder helpen. Verder op weg gegaan met Benzine en onderweg een reservebidonneke gekocht voor de zekerheid wel niet nodig gehad want vanaf Dijon werkte alles normaal. Er is nog werk aan de CNG stations in Frankrijk. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen