Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Premie aardgasfederatie

maartenleemans

Aanbevolen berichten

Oh had ik niet goed gelezen.
Even een telefoontje naar ngva zal duidelijkheid brengen, misschien dat ze door het groot aantal aanvragen toch betalingsachterstand hebben.
Hou ons op de hoogte

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik verwacht binnen enkele dagen een korte reportage op het VRT-nieuws over het aantal aangevraagde premies voor CNG na het autosalon.
Ik heb als beheerder van de blog een telefoon gehad van Trui De Maré, echter heb ik even aan haar moeten opmerken dat ik niet werkte bij de aardgasfederatie, maar gewoon particulier ben met gezonde interesse in rijden op aardgas :x

• Vind ik leuk 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eind oktober vorig jaar werd mij bevestigd dat ik in aaˆerking kwam voor de premie. Ik moedt enkel nog een kopie van het inschrijvingsbewijs bezorgen. Vandaag, bijna 2 weken verder nog niets gezien. Woensdag nog gebeld maar de betreffende bediende zou de ganse week in verlof zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Boodschap van de aardgasfederatie :

Aangezien het plafond van het budget voor kopers wonend in Vlaanderen bereikt is, informeren wij u van de stopzetting van deze premie.

Bestellingen en aanvragen geplaatst vandaag donderdag 28/1 zijn nog geldig.

Voor het Waals Gewest en Brussel loopt de premie nog door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb dus idd contact gehad met de federatie. Alleen gisteren (28/01) al kregen ze 250 aanvragen binnen. Alle aanvragen die 28/01 zijn binnen gekomen komen in aanmerking... Gisteren ook nog snel snel mijn aanvraag gedaan! De betaling kon, wegens de plotse drukte, idd wel wat op zich laten wachten, maar... als je m maar krijgt he :-)

Als nu het aantal "tank" stations ook nog eens zou willen volgen. Da' s hier in Limburg nog heel beperkt 

aangepast door Marco
Link naar reactie
Delen op andere sites

14 minuten geleden, Marco zei:

Heb dus idd contact gehad met de federatie. Alleen gisteren (28/01) al kregen ze 250 aanvragen binnen. Alle aanvragen die 28/01 zijn binnen gekomen komen in aanmerking... Gisteren ook nog snel snel mijn aanvraag gedaan! De betaling kon, wegens de plotse drukte, idd wel wat op zich laten wachten, maar... als je m maar krijgt he :-)

Als nu het aantal "tank" stations ook nog eens zou willen volgen. Da' s hier in Limburg nog heel beperkt 

Wow, wat een aanvragen.:D
Deze week is Bruno Winterslag geopend:) Ik weet niet welke regio je bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die blijft uiteraard kosteloos.
1000 euro premie is van de aardgasfederatie en staat los van de regeling van de Vlaamse regering B|

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Aardgasrijder zei:

Die blijft uiteraard kosteloos.
1000 euro premie is van de aardgasfederatie en staat los van de regeling van de Vlaamse regering B|

Ja ik heb het ondertussen ook vernomen van de garage. Een prijsofferte zal niet genoeg zijn zeker voor alsnog de premie te ontvangen... Jammer maar helaas; Dit is Belgie zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De interesse in CNG is groot op dit moment, dit zag ik op het autosalon en ook op deze website.

http://www.aardgasrijder.be/blog/enkele-cijfers-over-deze-blog/

In de voorwaarden van de premie stond 500.000 euro, als het potje op is, is het op.
Het is natuurlijk jammer, maar ook zonder de premie is rijden op CNG voordelig hoor ^_^ 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uren geleden, jelledp zei:

Voor het Waals en Brussels gewest loopt de premie nog wel? Moet je dan inwoner zijn daar of is het uw autodealer die in het gewest moet gevestigd zijn?

Iemand die daar iets meer over weet misschien?

Het gaat helaas over wat je woont... 

Fiat Fiorino 'Bakske' CNG 2012-2016

Volkswagen Caddy Maxi 'Torpedo' 1.4 TGI sinds 2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan die premie alsnog recupereren door je wagen in Duitsland te kopen en zelf in te voeren. Een VW Golf Highline Variant TGI heb je daar voor 20.000 euro . Belgische catalogusprijs vanaf 28.070 euro. Trek daar nog 5.000 euro korting af en je bespaart alsnog 3.000 euro. In combinatie met de toenmalige aardgaspremie van 2.000 euro deed ik een heel goede zaak.

• Vind ik leuk 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...