Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
9 uren geleden, David zei:

Om nogmaar te zwijgen van de ondergrondse parkings

Dat zou géén probleem mogen zijn; technologie werd al tijdens WOII op onderzeeers gebruikt! ;-) (lol)

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

• Reacties 57
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Net terug van de bespreking met de garage, ga nog niet in details treden. Maar zou ik het aantal doblo's met dit probleem, (gekend op dit forum!), mogen weten aub.

En indien mogelijk hun chassisnummer(s) in een pb'tje!?

Alvast bedankt voor uw hulp.

Doblo één jaar oud: 33.000 km waarvan 10.000 km op benzine vanwege een steeds wederkerend defect!

• 2 weken later...
Geplaatst:

De wagen is terug bij Fiat, morgen ophalen. Zéér benieuwd.

• Vind ik leuk 2

Geplaatst:

zojuist mijn 500L terug na bijna 2 weken

volgens de garagist zou er een brief naar de CNG herstellers circuleren vanuit FIAT voor deze herstelling , maar deze blijkt ook reeds achterhaald te zijn , waardoor de fout terug komt

de CNG hersteller heeft dus de andere aanpassing gedaan , die ook reeds bij  FIAT bekend is

maar de betreffende algemene brief over deze fout , is dus nog achterhaald ....

dat was de uitleg van mijn garage

hopelijk hebben we hier geen problemen meer mee :D

Fiat 500L => 755818_5.png

Geplaatst:

Ja, zoals gezegd; de wagen is terug! Verder moet hier nog verder over gesproken worden, ik wacht hun aanbod af.

De oorzaak zou deze keer "vuil" zijn wat in de tank komt en waardoor de klep afsluit....

Op mijn vraag hoe ik dat dan kan vermijden (moet men het vulpistool dan uitblazen ...of ...wat!?), kon men niet antwoorden.

Geplaatst:
7 minuten geleden, kristiaan zei:

moet men het vulpistool dan uitblazen ...of ...wat!?

lol, even blazen. Stuur je een foto mee als je dat eens uitvoert ;) wel hopen dat dan net je tankbeurt niet begint :) 

(grapke he !! )

gr,

Ive

ps: effe serieus, ik hoop dat je problemen van de baan zijn en terug kan genieten net als alle anderen hier op het forum :). En ik hoop dat men je een faire compensatie kan aanbieden :)

Geplaatst:

Grappig! Net na het posten van mijn laatst bericht kreeg ik hun aanbod binnen.

Minder grappig is de inhoud ervan.

Wij vroegen een nieuwe wagen; en de offerte is dat het mits een opleg van 5.743 euro, kan. Ze hebben mij niet begrepen denk ik! 

Geplaatst:

Schandalig aanbod van Fiat ! Een nieuwe wagen zonder opleg , een schadevergoeding van 500 euro voor de kilometers die je noodgedwongen op benzine hebt gereden en 1.000 euro vergoeding per vakantie die door de schuld van Fiat vroegtijdig beeindigd werd lijkt me het enige aanvaardbare aanbod. Zoveel mogelijk ruchtbaarheid aan deze zaak geven zou ik zeggen.

Geplaatst:

Misschien kan het nog in der minne hé, heb je al eens contact genomen met test-aankoop ?? is misschien ook nog een mogelijke tussenstap :)

gr en toch succes,

Ivivke

Geplaatst:

Ben idd lid van test aankoop sinds de vorige perikelen en er is mij gezegd dat bij een 4 de herhaling van het probleem Fiat er dan niet meer onderuit kan.

Dit is dus hun laatste kans.

Maar dit laat ik zo ook al niet passeren.

Bij deze wagen hebben we de optie "5 jaar garantie" genomen, daar is bij een eventuele volgende wagen géén sprake meer van...

• Vind ik leuk 1

Geplaatst:

Terug voor de eerste keer gaan tanken; met een zeer bang hart.

Maar het is gegaan.

• Vind ik leuk 1

• 1 maand later...
Geplaatst:

Zoals gezegd, hier en  in andere topics, komen we er dus niet uit.

Test aankoop ingeschakeld en zowel Fiat als de garage een in gebreke stelling gezonden. Zowel elektronisch als aangetekend.

Van Fiat kreeg ik gisteren een vriendelijk telefoontje om te zeggen dat de email goed was aangekomen en in behandeling was, van de garage een aangetekende aanmaning voor openstaande facturen....o.O

• Vind ik leuk 1

• 3 maanden later...
Geplaatst:

Dinsdag wordt de zaak ingeleid voor de rechtbank.

Ik ga hier nu niet te veel over uitweiden om begrijpelijke redenen.

Maar ik hou jullie wel op de hoogte....binnen afzienbare tijd....;-)

• Vind ik leuk 1

Geplaatst:
1 uur geleden, kristiaan zei:

Dinsdag wordt de zaak ingeleid voor de rechtbank.

Ik ga hier nu niet te veel over uitweiden om begrijpelijke redenen.

Maar ik hou jullie wel op de hoogte....binnen afzienbare tijd....;-)

Succes! Wij zullen voor je duimen ... 

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

• Nieuwe aanmaken...