golfcng Geplaatst: 9 juli 2019 Geplaatst: 9 juli 2019 Ben ik goed geïnformeerd? Kan men nu cng tanken aan het ‘nieuwe’ shell-station bij de LAR in Rekkem, aan de grens met Frankrijk? Zou een pitpoint installatie zijn, waar reeds LNG getankt kon worden. Weet iemand hier meer over? Bedankt!
Aardgasrijder Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 @Pitpoint_BE hebben jullie meer info voor golfcng aub? Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Pitpoint_BE Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 Wij bouwen niet bij Shell, maar zijn vlakbij op de LAR wel aan een Total LNG-station bezig. Momenteel is daar nog geen (L-)CNG beschikbaar. --- PitPoint clean fuels Driven by nature, human nature. www.pitpoint.be ---
muscles Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 2 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Wij bouwen niet bij Shell, maar zijn vlakbij op de LAR wel aan een Total LNG-station bezig. Momenteel is daar nog geen (L-)CNG beschikbaar. Is dat niet wat gek? Twee LNG-stations zo kort bij elkaar? Had het niet beter geweest dat er in het noorden van West-Vlaanderen een LNG-station gebouwd werd (omgeving Brugge - Zeebrugge)? Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Gastanker Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 1 uur terug, muscles zei: Twee LNG-stations zo kort bij elkaar? Euch, er is daar helemaal geen Shell LNG station! Het dichtstbijzijnde Shell LNG station is in Hamburg Was volgens mij gewoon een foutje van golfcng, moest Total zijn i.p.v. Shell. 3 uren geleden, Pitpoint_BE zei: Momenteel is daar nog geen (L-)CNG beschikbaar. Momenteel? Wil dat zeggen dat het er toch zal komen?
muscles Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 23 minuten geleden, Gastanker zei: Euch, er is daar helemaal geen Shell LNG station! Het dichtstbijzijnde Shell LNG station is in Hamburg Wat is dat hier dan? Gevonden op Zoek een Shell-tankstation | Shell België en Shell LNG aangevinkt. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Gastanker Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 6 minuten geleden, muscles zei: Wat is dat hier dan? Gevonden op Zoek een Shell-tankstation | Shell België en Shell LNG aangevinkt. Hetzelfde gedaan als jij:
muscles Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 6 minuten geleden, Gastanker zei: Hetzelfde gedaan als jij: Ik begrijp jouw redenering niet. In het onderstaande screenshot kan je toch duidelijk zien dat Shell eveneens een LNG-station heeft in Rekkem, in de Triloystraat. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Gastanker Geplaatst: 22 juli 2019 Geplaatst: 22 juli 2019 6 minuten geleden, muscles zei: Ik begrijp jouw redenering niet Is geen kwestie van redenering... Ik kreeg andere zoekresultaten dan jij op die site van Shell en ondertussen heb ik ook gevonden waarom: Als je hier kiest voor "Particuliere klant" dan krijg je dat station niet te zien, het verschijnt enkel als je "euroShell Card klant" kiest. Wat betekent dat er inderdaad twee LNG stations vlak bij elkaar zijn. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen