Jump to content
Aardgasrijder Forum - Rijden op aardgas
Aardgasrijder wordt gesponsord door Bol.com
Bij iedere aankoop op bol.com via deze link krijgt aardgasrijder een (pro)centje dankzij jouw bestelling, zodat we de website kunnen draaiende houden.
Black Friday 2018
Sign in to follow this  
dirk

Mercedes bussen in Frankrijk

Recommended Posts

Een groepje nieuwe Franse bussen op de parking van het enige cng station op de Franse autowegen (en het duurste)

Aire Beaune Les Mines Limoges

20190504_171630.jpg

• Vind ik leuk 2

Weer iets bijgeleerd, ik wist niet dat Mercedes Citaro's op CNG maakte.

Op mijn werk rijden we nu met de hybrides rond.

Beheerder van Aardgasrijder.be en Wallieweb Webhosting & Webdesign
Verbruik van mijn Skoda Octavia Combi 1.4 TSI 110 Pk met powerbox (voornamelijk H-gas)  709858_5.png 65.000 km (wagen verkocht en vervangen door een C4 Grand Picasso Diesel als caravantrekker en vakantiegen :$)

Verbruik van onze VW Touran 7-zit gezinswagen 1.4 TSI 150 Pk met trekhaak (voornamelijk H-gas) 901811_3.png 170.000 km  and counting

Als ik niet mis ben rijden in Hongarije in Kaposvar dergelijke buiten rond . 

4 uren geleden, marki zei:

Als ik niet mis ben rijden in Hongarije in Kaposvar dergelijke buiten rond . 

Inderdaad, en al een tijdje. Ze hebben ook een eigen CNG-tankstation. Spijtig genoeg is zo'n CNG-station er nog niet voor particulieren (in Kaposvár).

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

6 uren geleden, muscles zei:

Inderdaad, en al een tijdje. Ze hebben ook een eigen CNG-tankstation. Spijtig genoeg is zo'n CNG-station er nog niet voor particulieren (in Kaposvár).

inderdaad is dat een spijtige zaak , en dat in Nagykanisza is ook gesloten dacht ik ? 

3 uren geleden, marki zei:

inderdaad is dat een spijtige zaak , en dat in Nagykanisza is ook gesloten dacht ik ?

Ik heb dat nagevraagd bij BGW zelf en zij beweren dat Nagykanisza open is. Ik vond het toch maar raar dat er betonblokken geplaatst waren op de plek waar je het CNG-station binnenrijdt buiten de openingsuren. Ik kan moeilijk geloven dat ze die betonblokken altijd zouden verplaatsen.

Eind april dit jaar (de dag voordat ik terugkwam naar België) heb ik wel CNG kunnen tanken in Pécs maar je bent lang onderweg vanuit Kaposvár. Het is slechts 50 km rijden maar het is geen grote baan tot daar. Bij aankomst in Hongarije had ik nog CNG kunnen tanken in Keszthely (open van 8 tot 20 uur) en had ik voor de allereerste keer een goede vulling.

Allee, ge moogt zelf nergens CNG tanken in Hongarije. Je moet je laten bedienen.

En ik weet niet of je in Zalaegerszeg met een auto al CNG kan tanken en je daarvoor een speciale tankkaart nodig hebt of niet (open van 6 tot 22 uur). Die openingsuren zitten anders wel goed: dan kan je heel vroeg terug naar België vertrekken.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Besturingssysteem Bluestar Linux, fotobewerking Gimp

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec sinds 2 september 2015 | Op dit ogenblik een verbruik van 4,30 kg/100 km | 256.000 km and counting...

Op 31/5/2019 om 20:43, muscles zei:

Ik heb dat nagevraagd bij BGW zelf en zij beweren dat Nagykanisza open is. Ik vond het toch maar raar dat er betonblokken geplaatst waren op de plek waar je het CNG-station binnenrijdt buiten de openingsuren. Ik kan moeilijk geloven dat ze die betonblokken altijd zouden verplaatsen.

Eind april dit jaar (de dag voordat ik terugkwam naar België) heb ik wel CNG kunnen tanken in Pécs maar je bent lang onderweg vanuit Kaposvár. Het is slechts 50 km rijden maar het is geen grote baan tot daar. Bij aankomst in Hongarije had ik nog CNG kunnen tanken in Keszthely (open van 8 tot 20 uur) en had ik voor de allereerste keer een goede vulling.

Allee, ge moogt zelf nergens CNG tanken in Hongarije. Je moet je laten bedienen.

En ik weet niet of je in Zalaegerszeg met een auto al CNG kan tanken en je daarvoor een speciale tankkaart nodig hebt of niet (open van 6 tot 22 uur). Die openingsuren zitten anders wel goed: dan kan je heel vroeg terug naar België vertrekken.

bedankt voor de info ?

Op 31/5/2019 om 10:50, muscles zei:

Het zijn bussen van MAN in Kaposvar ........MAN heeft die techniek dus ook :) 

• Bedankt 1