Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

CNG onderdeel

pluxy

Aanbevolen berichten

Bij het rondsnuffelen op de gibgas site, kwam ik onderstaand artikel tegen. Na het lezen viel mijne euro. Dit probleem heb ik in het voorjaar gehad op weg naar vakantie.

Dichtingsring verloren met gevolg geen mogelijkheid tot tanken. Ik kan u verzekeren uw oren doen pijn als deze gaat vliegen. 

Ps. Op duitse en oostenrijkse tankstations staat dat er 3s gewacht dient te worden na bediening van de release.

https://shop.gibgas.de/CNG-Zubehoer/O-Ringe-3er-Set-CNG-Erdgas-Biomethan---Fahrzeug-Betankung?s_rubrik_id=2&s_artikel_id=8

of nl

Schermafbeelding 2018-09-23 om 21.05.30.png

aangepast door pluxy
  • Bedankt 1

Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes  Black Nano  :  922073_5.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus de vulhals niet te snel loskoppelen..

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 9 maanden later...
  • 8 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 10 maanden later...
Op 23/9/2018 om 21:11, pluxy zei:

Bij het rondsnuffelen op de gibgas site, kwam ik onderstaand artikel tegen. Na het lezen viel mijne euro. Dit probleem heb ik in het voorjaar gehad op weg naar vakantie.

Dichtingsring verloren met gevolg geen mogelijkheid tot tanken. Ik kan u verzekeren uw oren doen pijn als deze gaat vliegen. 

Ps. Op duitse en oostenrijkse tankstations staat dat er 3s gewacht dient te worden na bediening van de release.

https://shop.gibgas.de/CNG-Zubehoer/O-Ringe-3er-Set-CNG-Erdgas-Biomethan---Fahrzeug-Betankung?s_rubrik_id=2&s_artikel_id=8

of nl

Schermafbeelding 2018-09-23 om 21.05.30.png

Gib gas website werkt niet, bestelling gaat niet door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Op 30/6/2021 om 08:09, kaert zei:

Gib gas website werkt niet, bestelling gaat niet door...

begin juli had ik dit ook besteld via gibgas, gisteren thuis met de post ontvangen

aangepast door niko
  • Vind ik leuk 1

VW GOLF VARIANT 1.4 TGI  HIGHLINE LIMESTONE-GREY 7/2016

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...