Populair bericht DeNbEiRe_84 Geplaatst: 31 januari 2018 Populair bericht Geplaatst: 31 januari 2018 Beste forumleden Mijn naam is Bert D'Hondt, 33 jaar en woon al mijn hele leven in Dendermonde. Getrouwd, 2 kinderen en huisje, tuintje, boompje en al die andere cliché's Momenteel rij ik met een Volkswagen Golf Variant diesel uit 2010, maar doe veel te weinig kilometers... Nu, ik heb het een tijdje overwogen, de voor- en nadelen, en ben tot een besluit gekomen. Gisteravond heb ik dan ook bij VW dealer Marc De Kimpe uit Ninove het volgende besteld: Volkswagen Golf Variant Comfortline CNG (kleur Tungsten Silver) Levering is verwacht half mei 2018. Jammer genoeg was de actie van DATS24 (met 10.000 km gratis CNG) nét afgelopen (zolang de voorraad strekte). Anyway, dat gaat mijn pret niet bederven. Ik ben superblij met mijn nieuwe aankoop. Voorlopig is er in Dendermonde nog geen (particuliere) CNG te tanken. Hiervoor moet ik dus uitwijken naar Aalst, Lokeren of Opwijk. Ik heb de vraag gesteld aan DATS24 of ze binnenkort het tankstation in Dendermonde gaan ombouwen naar CNG, maar kreeg helaas een nietszeggend antwoord terug: "We hanteren het principe pas dan concrete info te geven over een toekomstige CNG-ligging als we 100% zeker zijn van de opening van het station." Nog even afwachten dus. Ik post ongetwijfeld een aantal foto's of bevindingen van zodra hij geleverd is 5 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Puren Geplaatst: 6 februari 2018 Geplaatst: 6 februari 2018 Bert, Ik ben van Baasrode, dus als ik deze zomer zo'n golf in de buurt zie, zal ik direct weten dat jij het bent! 2
deverhelst Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 en ik woon in Lebbeke maar ben afkomstig van Sint-Gillis-Dendermonde, dus zien we ons misschien eens aan de pomp in Opwijk ?
Tom V Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Herdersem hier ik kom jullie dan wel eens tegen. (alhoewel ik eerder in Aalst dan in Opwijk zal tanken)
Puren Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Eerst afwachten tot de auto geleverd is en dan zal ik waarschijnlijk om de paar weken eens gaan tanken... Of het moet zijn dat we zo verliefd worden op het aardgas-rijden dat we ineens meer km afleggen 2
muscles Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 3 uren geleden, Puren zei: Eerst afwachten tot de auto geleverd is en dan zal ik waarschijnlijk om de paar weken eens gaan tanken... Of het moet zijn dat we zo verliefd worden op het aardgas-rijden dat we ineens meer km afleggen Je zou dan misschien naar het voorbeeld van de Ronde van Frankrijk, de ronde van de CNG-tankstations kunnen doen (en daar foto's van maken, en die hier plaatsen. Hint, hint ). 2 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Puren Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Goed idee.. zal ik doen! Alle stops richting provence zullen op de gevoelige chip komen te staan! 1
Koen C Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 4 uren geleden, Puren zei: Alle stops richting provence Oei, Frankrijk... dat zijn er niet veel. (CNG stations) Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14 Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km - 6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km) Lancia Y 1.2 LS 8v '01 Gemiddeld verbruik : 6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91 Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren) Mazda 2 Homura '24 Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km
muscles Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 3 uren geleden, Koen C zei: Oei, Frankrijk... dat zijn er niet veel. (CNG stations) Daarna kan @Puren misschien aan de Ronde van België (Belgische CNG-tankstations) beginnen Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Puren Geplaatst: 7 februari 2018 Geplaatst: 7 februari 2018 Volgens hetgeen ik gevonden heb, moet ik maar 1 keer 270km overbruggen(wat geen probleem is) en voor de rest max 100km. Nu maar hopen dat ze allemaal in gebruik zijn. 1
muscles Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 10 uren geleden, Puren zei: Volgens hetgeen ik gevonden heb, moet ik maar 1 keer 270 km overbruggen (wat geen probleem is) en voor de rest max 100 km. Nu maar hopen dat ze allemaal in gebruik zijn. Ik raad je aan om naar deze site te gaan: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php Klik op "Anzeigen" en dan krijg je de 50 CNG-tankstations van Frankrijk te zien. Open nu een nieuw tab met deze URL: http://www.gibgas.de/Tankstellen en geef de verschillende plaatsen (gemeenten) in onder Tankstellensuche (gemeente per gemeente) om te zien of al die tankstations wel degelijk in dienst of buiten dienst zijn. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
deverhelst Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 49 minuten geleden, muscles zei: Ik raad je aan om naar deze site te gaan: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php Klik op "Anzeigen" en dan krijg je de 50 CNG-tankstations van Frankrijk te zien. Open nu een nieuw tab met deze URL: http://www.gibgas.de/Tankstellen en geef de verschillende plaatsen (gemeenten) in onder Tankstellensuche (gemeente per gemeente) om te zien of al die tankstations wel degelijk in dienst of buiten dienst zijn. ferm !
muscles Geplaatst: 8 februari 2018 Geplaatst: 8 februari 2018 1 uur geleden, deverhelst zei: ferm ! Dan heb je ook nog het onderwerp "Tankstellen in Frankreich" in het forum van onze Duitse collega's. Dat bevat op dit ogenblik 23 pagina's maar dat wordt alleszins goed bijgehouden. En er staan links in naar Franse CNG-sites. 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 28 maart 2018 Auteur Geplaatst: 28 maart 2018 Op 7-2-2018 om 08:27, deverhelst zei: en ik woon in Lebbeke maar ben afkomstig van Sint-Gillis-Dendermonde, dus zien we ons misschien eens aan de pomp in Opwijk ? Wel ik denk ook dat ik vooral daar zal gaan tanken... Ik ga wekelijks gaan schieten in Lebbeke dus kan altijd ff doorrijden om af te toppen. Ook ligt dat DATS24 station in Opwijk op de weg naar de wapenwinkel in Merchtem Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 2 mei 2018 Auteur Geplaatst: 2 mei 2018 Heeft iemand trouwens ervaring met het online opvolgen van je bestelling via MyVolkswagen.be? Is dat "systeem" überhaupt accuraat te noemen? Mijn wagen stond ingepland voor week 17, maar we zijn nu al goed aan week 18 begonnen, maar de status blijft dezelfde. Daarnet naar de dealer gebeld maar mijn contactpersoon was in gesprek. De collega kon de details van mijn bestelling niet inkijken aangezien enkel de persoon die je bestelling opgenomen heeft in het netwerk kan kijken. Hopelijk straks telefoon terug met meer info... Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 3 mei 2018 Auteur Geplaatst: 3 mei 2018 Op 2/5/2018 om 12:44, DeNbEiRe_84 zei: Hopelijk straks telefoon terug met meer info... Inmiddels een mailtje ontvangen van de dealer: MyVolkswagen is niet altijd juist met de opgegeven termijnen. Ik zie dat jullie Golf Variant in de laatste fase van productie zit en hij vervolgens op transport richting België zal worden geplaatst. Alles zit dus nog steeds op schema voor midden mei ?. Tot binnenkort! 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Populair bericht pluxy Geplaatst: 3 mei 2018 Populair bericht Geplaatst: 3 mei 2018 Bij mij zat er tussen de productiedatum en effectieve aflevering 4 weken, waarvan hij minstens 1,5 bij de dealer stond (kon niet meer wachten en ben achter zijn veren gaan zitten en hij was er, was toen serieus druk met leveren.?). 1 2 Vw Caddy Dark 'n Cool DSG TGI 110 perdjes Black Nano :
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 3 mei 2018 Auteur Geplaatst: 3 mei 2018 Ik heb tot hiertoe enkel tweedehandswagens gekocht, dus ik ben vrij verwend omdat ik daar binnen de week mee rondrij. In dit geval duurt het wachten lang (ook al zit hij perfect op schema) ? Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
DeNbEiRe_84 Geplaatst: 7 mei 2018 Auteur Geplaatst: 7 mei 2018 En plots gaat het snel op MyVolkswagen... 2 Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red
Puren Geplaatst: 7 mei 2018 Geplaatst: 7 mei 2018 Gelukzak! Ik heb vorige week gebeld en er was nog geen beweging. "Bel eind mei nog eens terug, dan weten we mss meer..." Zei de verkoper tegen mij 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen