Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Eerst afwachten tot de auto geleverd is en dan zal ik waarschijnlijk om de paar weken eens gaan tanken... Of het moet zijn dat we zo verliefd worden op het aardgas-rijden dat we ineens meer km afleggen

• Hahaha 2
Geplaatst:
3 uren geleden, Puren zei:

Eerst afwachten tot de auto geleverd is en dan zal ik waarschijnlijk om de paar weken eens gaan tanken... Of het moet zijn dat we zo verliefd worden op het aardgas-rijden dat we ineens meer km afleggen

Je zou dan misschien naar het voorbeeld van de Ronde van Frankrijk, de ronde van de CNG-tankstations kunnen doen (en daar foto's van maken, en die hier plaatsen. Hint, hint B|).

• Hahaha 2

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
4 uren geleden, Puren zei:

Alle stops richting provence

Oei, Frankrijk... dat zijn er niet veel.  (CNG stations)

Lancia Ypsilon 0.9 Gold TwinAir CNG "Ecochic" '14

Gemiddeld verbruik : 4.6 kg L-gas of 3.6 kg H-gas / 100 km   -  6.1 l Euro 98 / 100 km (verkocht in Okt 2024 na +/- 165.000 km)

Lancia Y 1.2 LS 8v '01

Gemiddeld verbruik :  6.0 à 6.5 l Euro 98 / 100 km

Lancia Y10 1.1 LX i.e. "Appia" '91

Gemiddeld verbruik : 6.2 à 7.0 l Euro 98 / 100 km (rond de kerktoren)

Mazda 2 Homura '24

Gemiddeld verbruik : l 4.7 à 5.0 / Euro 98 / 100 km

Geplaatst:

Volgens hetgeen ik gevonden heb, moet ik maar 1 keer 270km overbruggen(wat geen probleem is) en voor de rest max 100km. Nu maar hopen dat ze allemaal in gebruik zijn.

• Vind ik leuk 1
Geplaatst:
10 uren geleden, Puren zei:

Volgens hetgeen ik gevonden heb, moet ik maar 1 keer 270 km overbruggen (wat geen probleem is) en voor de rest max 100 km. Nu maar hopen dat ze allemaal in gebruik zijn.

Ik raad je aan om naar deze site te gaan: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php

Gas-Tankstellen_Frankrijk.png

Klik op "Anzeigen" en dan krijg je de 50 CNG-tankstations van Frankrijk te zien. Open nu een nieuw tab met deze URL: http://www.gibgas.de/Tankstellen

en geef de verschillende plaatsen (gemeenten) in onder Tankstellensuche (gemeente per gemeente) om te zien of al die tankstations wel degelijk in dienst of buiten dienst zijn.

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Geplaatst:
49 minuten geleden, muscles zei:

Ik raad je aan om naar deze site te gaan: https://www.gas-tankstellen.de/menu.php

Gas-Tankstellen_Frankrijk.png

Klik op "Anzeigen" en dan krijg je de 50 CNG-tankstations van Frankrijk te zien. Open nu een nieuw tab met deze URL: http://www.gibgas.de/Tankstellen

en geef de verschillende plaatsen (gemeenten) in onder Tankstellensuche (gemeente per gemeente) om te zien of al die tankstations wel degelijk in dienst of buiten dienst zijn.

ferm !

Geplaatst:
1 uur geleden, deverhelst zei:

ferm !

Dan heb je ook nog het onderwerp "Tankstellen in Frankreich" in het forum van onze Duitse collega's. Dat bevat op dit ogenblik 23 pagina's maar dat wordt alleszins goed bijgehouden. En er staan links in naar Franse CNG-sites.

• Vind ik leuk 1

• 1 maand later...
Geplaatst:
Op 7-2-2018 om 08:27, deverhelst zei:

en ik woon in Lebbeke maar ben afkomstig van Sint-Gillis-Dendermonde, dus zien we ons misschien eens aan de pomp in Opwijk ?

Wel ik denk ook dat ik vooral daar zal gaan tanken...

Ik ga wekelijks gaan schieten in Lebbeke dus kan altijd ff doorrijden om af te toppen.

Ook ligt dat DATS24 station in Opwijk op de weg naar de wapenwinkel in Merchtem :D

vw.JPG.99935966a9adfdabcab25ba3ac73b8e2.JPG

Volkswagen Golf 7 "IQ Drive" 1.0 TSI (2020) - Petrol Blue

Volkswagen Golf 8 "Active" 1.0 TSI (2021) - Kings Red

• 1 maand later...
Geplaatst:

Heeft iemand trouwens ervaring met het online opvolgen van je bestelling via MyVolkswagen.be?

Is dat "systeem" überhaupt accuraat te noemen? Mijn wagen stond ingepland voor week 17, maar we zijn nu al goed aan week 18 begonnen, maar de status blijft dezelfde.

Daarnet naar de dealer gebeld maar mijn contactpersoon was in gesprek. De collega kon de details van mijn bestelling niet inkijken aangezien enkel de persoon die je bestelling opgenomen heeft in het netwerk kan kijken.

Hopelijk straks telefoon terug met meer info...

Geplaatst:
Op 2/5/2018 om 12:44, DeNbEiRe_84 zei:

Hopelijk straks telefoon terug met meer info...

Inmiddels een mailtje ontvangen van de dealer:

MyVolkswagen is niet altijd juist met de opgegeven termijnen.

Ik zie dat jullie Golf Variant in de laatste fase van productie zit en hij vervolgens op transport richting België zal worden geplaatst.

Alles zit dus nog steeds op schema voor midden mei ?.

Tot binnenkort!

• Vind ik leuk 2

Geplaatst:

Ik heb tot hiertoe enkel tweedehandswagens gekocht, dus ik ben vrij verwend omdat ik daar binnen de week mee rondrij. In dit geval duurt het wachten lang (ook al zit hij perfect op schema) ?

Geplaatst:

Gelukzak! Ik heb vorige week gebeld en er was nog geen beweging. "Bel eind mei nog eens terug, dan weten we mss meer..." Zei de verkoper tegen mij

• Verward 1

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...