Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste,

Volgens mijn dealer zou Audi er aan denken om ook de Q5 en A6 te voorzien van een g-tron versie.

Iemand meer nieuws hierover?  Zou de kogel al door de kerk zijn?

(rij nu met A4 g-tron, zeer tevreden maar moest er binnen 2 jaar een Q5 of A6 g-tron beschikbaar zijn dan stap ik wellicht over)

Geplaatst:

Het zou wel passen in de strategie van de VAG-groep om meer in te zetten op cng zoals ze begin dit jaar lieten optekenen in een interview. Cng en elektrisch is voor hen de toekomst. Ik heb echter nog nergens een gerucht opgevangen dat deze modellen op CNG gaan komen... Wat nog niet is kan uiteraard altijd nog komen. 

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

misschien testen ze maar ik zie een A6 g-tron moeilijk. De auto is zelfs zwaarder dan A4 en ze zouden met succes een motor moeten doen met veel meer dan 270 Nm engine om A6-klanten te overtuigen. Nu dat is een challenge...

Q 5, het koppel is nog belangrijker ...

Geplaatst:

je hebt het koppel nodig, zelfs als je een normale driver bent. wanneer je de auto start met 5 personen en bagage erin, wanneer je met een caravan wilt rijden, wanneer je stroom nodig hebt om een auto op de snelweg in te halen. Het koppel is veel belangrijker dan power, en je zult geen geavanceerde drivers overhalen om CNG te kiezen, wetend dat het koppel van elektrische of hybride auto enorm en onmiddellijk is.

Geplaatst:

Voor mij mogen ze binnen een jaartje (of 2) een CNG transporter in het gamma hebben....:D

• Vind ik leuk 2

BMW moto oldtimerfanaat  :D

Golf TGI Highline (2015)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...