Populair bericht Ruben Geplaatst: 2 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 2 september 2017 Op 21-8-2017 om 21:34, muscles zei: Da' s fantastisch nieuws! (Dit is bijna een bevalling). Dat wordt dus hoogstwaarschijnlijk tanken bij Dats24 in Gent. Is dit een A4 g-tron met S-Tronic? En let er ook eens op of je aardgastanks volledig vol zijn wanneer je auto geleverd wordt. Het is een S-Tronic. Zeer tevreden. De eerste 2000 km zitten er bijna op. Het grootste deel van mijn km rij ik op de snelweg. Ik reed steeds in "Efficientie" stand en nooit meer dan 125 km/u. Het verbruik (H-gas) komt gemiddeld slechts 4.1 kg/100 km! Uiterst tevreden over het geringe gebruik. (ook over de adaptieve cruise controle en lane assist, verkeersbordherkenning ed werkt schitterend) 5
victor Geplaatst: 3 september 2017 Geplaatst: 3 september 2017 hallo, mijn verbruik is 4,2 kg bij 130 km / u, wat betekent dat A4 & A5 hetzelfde verbruik hebben. Ik ben ook heel erg tevreden over de auto. Je moet gewoon een beetje reizen om CNG te tanken en vaker te vullen. Zodat wanneer er meer CNG-stations zullen zijn, het een paradijs zal zijn.
victor Geplaatst: 4 september 2017 Geplaatst: 4 september 2017 Deze morgen, Brussel-Hasselt, geen trafiek, efficient mode, 125 km/h . 3,9 kg / 100km. 2
Populair bericht Prosper Geplaatst: 4 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 4 september 2017 (aangepast) https://www.facebook.com/dciitresources/posts/985184971622008 4 september 2017 aangepast door Prosper 3 1
CNG fanaat Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 De leveringen van de A4-A5g-trons geraken precies op volle snelheid. De A4 g-tron S-tronic van mijn partner is uiteindelijk besteld geraakt door de leasing op vrijdag 1 september en vandaag bevestiging gekregen van leasemaatschappij en dealer dat hij op 6 november zal geleverd worden!! Is er nog iemand die onlangs besteld heeft en ook diezelfde levertermijnen heeft gekregen?? Ik kan het bijna niet geloven... 2
speedy Geplaatst: 5 september 2017 Geplaatst: 5 september 2017 Bij mij is levertermijn 12/11 en besteld op 30/08....Dus ongeveer in dezelfde lijn. 1
Populair bericht GuyL Geplaatst: 5 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 5 september 2017 Hallo, Manuele versnelling A4 G Tron besteld midden maart zou nu onderweg zijn naar de garage. Het lijkt wat de produktie en levering betreft er nu eindelijk ... gas gegeven wordt. 2 1 4
Poppol Gazol Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Zucht... net naar de garage gebeld.... * A5 sport CNG (manueel), besteld 29 januari -> levering 30/06 * 14 februari aanpassing naar Daytona grijs: tja, da's speciale kleur -> levering 31/07 * in juni de gekende problemen, levering onbekend, waarschijnlijk productie eind augustus * blijkbaar staat het chassisnummer nu aangeduid voor export 25 september -> levering in garage: 7 oktober CNG rijders zijn geduldige mensen .... 2 1 1
victor Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Relax, binnen een paar weken zal je blij zijn. Hoeveel co2 is er op je bestelling ? De kleur van de auto veranderen is niet de reden, ik heb ook een optie gewijzigd op 1 februari (matrix LED) en de levering was veranderd van 30/6 tot 31/7. Ze wisten al dat ze te laat waren. 1 1
Brembos Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 Am 1.10 kommt auf VOX Auto Mobil eine CNG Sendung mit A4 TDI gegen A4 g-tron... Zondag 1/10 op Vox (kanaal 176 bij Telenet) 17u - 18u15
muscles Geplaatst: 9 september 2017 Geplaatst: 9 september 2017 1 uur terug, Brembos zei: Am 1.10 kommt auf VOX Auto Mobil eine CNG Sendung mit A4 TDI gegen A4 g-tron... Zondag 1/10 op Vox (kanaal 176 bij Telenet) 17u - 18u15 Tja, die arm schapen van Proximus hebben Vox zelfs niet in hun aanbod! Die link gaat naar een PDF-bestand op de Proximus-site. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Brembos Geplaatst: 10 september 2017 Geplaatst: 10 september 2017 http://www.vox.de/cms/sendungen/auto-mobil.html is ook online te bekijken. 2
Populair bericht GuyL Geplaatst: 11 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 11 september 2017 Hallo allen, Ik kan mijn A4 G-Tron manuele schakeling deze donderdag gaan afhalen in de garage. ( besteld midden maart ) 4
Populair bericht GuyL Geplaatst: 15 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 15 september 2017 Hallo Sinds gisterenavond ben ik dus ook een CNG-rijder. CNG-tank was vol met hoogcalorisch gas. Benzinetank was voor 25% gevuld. Mijn indruk van de eerste 2 ritten is dat de wagen in vergelijking met een A4-dieselmotor stiller is en nog comfortabeler rijdt. Ik heb er enkel nog maar mee in de pletsende regen gereden, hopelijk is er geen verband tussen CNG-rijden en regen Mijn complimenten voor Buslot Lokeren die zelfs - weliswaar na enige moeite - wisten te zeggen waar het nummer van de CNG-tank zich bevindt. Deze ochtend in fileverkeer naar het werk met een mix van regionale en provinciale wegen en autostrades met meer dan gemiddelde files o.a. ook omwille van de regen : 61 km in 1u20, verbruik 5.1 kg CNG. Vermoedelijk gaat het gemiddelde verbruik nog wat lager. Ik ben zinnens om alhier een aparte topic op te starten, iets in de stijl van "Rijervaringen en verbruik A4 G-Tron". 3 1
Populair bericht Ruben Geplaatst: 15 september 2017 Populair bericht Geplaatst: 15 september 2017 Mijn eerste 4300 km met A4 S-tronic zitten er op. Ik rij voornamelijk autosnelweg en in "efficiency" stand. (120 km/u) Mijn gemiddeld verbruik is nu 4.0 kg. Indien ik echt wil (=op autosnelweg 90 km/u) krijg ik hem op 3.2.kg (gelukt in een rit Moorslede - Gent, 68 km) Audi zou overwegen om ook de A6 en de Q5 uit te brengen op aardgas. Dat zou handig zijn. Er is binnenkort een weekendje Ardennen gepland, dat wordt weer proppen in de kofferruimte. 3 1 1
r-tron Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 Zijn er mensen die nog wachten op A5 G-tron manueel, heb via het werk besteld begin mei maar nog steeds geen leveringsdatum, collega's die A5 G-tron S-tronic bestelden rijden er al enkele weken mee rond, zelfs bestellingen van begin augustus. :-( 3
Lage Emissie Zone Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 2 uren geleden, r-tron zei: Zijn er mensen die nog wachten op A5 G-tron manueel, heb via het werk besteld begin mei maar nog steeds geen leveringsdatum, collega's die A5 G-tron S-tronic bestelden rijden er al enkele weken mee rond, zelfs bestellingen van begin augustus. :-( Ik dacht dat de levertijd 8 maanden kon duren, hopelijk voor jou wordt hij nog dit jaar geleverd, ik wens jou veel succes! ( hopelijk moet je niet tot het voorjaar 2018 wachten) VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km. VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan) Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.
muscles Geplaatst: 13 oktober 2017 Geplaatst: 13 oktober 2017 8 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei: Ik dacht dat de levertijd 8 maanden kon duren, hopelijk voor jou wordt hij nog dit jaar geleverd, ik wens jou veel succes! ( hopelijk moet je niet tot het voorjaar 2018 wachten) Dat is niet waar. r-tron zal dat misschien niet zo graag horen maar als het effectief 8 maanden is en zijn auto geleverd wordt in januari 2018 dan is zijn auto in het jaar 2019 één jaar oud, in 2020 twee jaar oud, enz. Als zijn auto in december 2017 geleverd wordt, dan is die in 2018 al één jaar oud. Allee, zo redeneren de meeste kopers toch. Dat is dus in geval je je wagen verkoopt na een aantal jaren. Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
Poppol Gazol Geplaatst: 18 oktober 2017 Geplaatst: 18 oktober 2017 Op 13/10/2017 om 20:08, r-tron zei: Zijn er mensen die nog wachten op A5 G-tron manueel, heb via het werk besteld begin mei maar nog steeds geen leveringsdatum, collega's die A5 G-tron S-tronic bestelden rijden er al enkele weken mee rond, zelfs bestellingen van begin augustus. :-( Ik sinds 1 week mijn A5 G-tron manueel ontvangen. Best nog eens bij de garage informeren op geregelde tijdstippen. 2
Populair bericht CNG fanaat Geplaatst: 20 oktober 2017 Populair bericht Geplaatst: 20 oktober 2017 Binnenkort nog een CNG-rijder erbij. Onze A4 avant g-tron s-tronic besteld op 31 augustus heeft sinds gisteren een chassisnummer doorgekregen van onze dealer. Nog een beetje wachten... 4
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen