Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo, mijn verbruik is 4,2 kg bij 130 km / u, wat betekent dat A4 & A5 hetzelfde verbruik hebben.

Ik ben ook heel erg tevreden over de auto. Je moet gewoon een beetje reizen om CNG te tanken en vaker te vullen. Zodat wanneer er meer CNG-stations zullen zijn, het een paradijs zal zijn.

Geplaatst:

De leveringen van de A4-A5g-trons geraken precies op volle snelheid.

De A4 g-tron S-tronic van mijn partner is uiteindelijk besteld geraakt door de leasing op vrijdag 1 september en vandaag bevestiging gekregen van leasemaatschappij en dealer dat hij op 6 november zal geleverd worden!!

Is er nog iemand die onlangs besteld heeft en ook diezelfde levertermijnen heeft gekregen??

Ik kan het bijna niet geloven...

• Hahaha 2
Geplaatst:

Zucht... net naar de garage gebeld....

* A5 sport CNG (manueel), besteld 29 januari -> levering 30/06

* 14 februari aanpassing naar Daytona grijs: tja, da's speciale kleur -> levering 31/07

*  in juni de gekende problemen, levering onbekend, waarschijnlijk productie eind augustus

* blijkbaar staat het chassisnummer nu aangeduid voor export 25 september -> levering in garage: 7 oktober

CNG rijders zijn geduldige mensen ....

• Vind ik leuk 2
  • Verward 1
  • Triest 1
Geplaatst:

Relax, binnen een paar weken zal je blij zijn. Hoeveel co2 is er op je bestelling ?

De kleur van de auto veranderen is niet de reden, ik heb ook een optie gewijzigd op 1 februari (matrix LED) en de levering was veranderd van 30/6 tot 31/7. Ze wisten al dat ze te laat waren.

• Vind ik leuk 1
  • Bedankt 1
Geplaatst:
1 uur terug, Brembos zei:

Am 1.10 kommt auf VOX Auto Mobil eine CNG Sendung mit A4 TDI gegen A4 g-tron...

Zondag 1/10 op Vox (kanaal 176 bij Telenet) 17u - 18u15

Tja, die arm schapen van Proximus hebben Vox zelfs niet in hun aanbod!

Die link gaat naar een PDF-bestand op de Proximus-site.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

• 4 weken later...
Geplaatst:

Zijn er mensen die nog wachten op A5 G-tron manueel, heb via het werk besteld begin mei maar nog steeds geen leveringsdatum, collega's die A5 G-tron S-tronic bestelden rijden er al enkele weken mee rond, zelfs bestellingen van begin augustus. :-(

• Triest 3
Geplaatst:
2 uren geleden, r-tron zei:

Zijn er mensen die nog wachten op A5 G-tron manueel, heb via het werk besteld begin mei maar nog steeds geen leveringsdatum, collega's die A5 G-tron S-tronic bestelden rijden er al enkele weken mee rond, zelfs bestellingen van begin augustus. :-(

Ik dacht dat de levertijd 8 maanden kon duren, hopelijk voor jou wordt hij nog dit jaar geleverd, ik wens jou veel succes!

( hopelijk moet je niet tot het voorjaar 2018 wachten)

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (7 personen; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik op aardgas; seizoenen: winter / zomer via Total Kallo met H gas: 4,9kg / 100 km.

VW Caddy Maxi 2017 1.4 TGI (1 persoon; bandenspanning 2,7 kg vooraan en achteraan)

Gemiddeld verbruik ( super 98 + ) zomer augustus: 7,5l / 100km; na 155 km te hebben gereden heb ik bijgetankt.

Geplaatst:
8 minuten geleden, Lage Emissie Zone zei:

Ik dacht dat de levertijd 8 maanden kon duren, hopelijk voor jou wordt hij nog dit jaar geleverd, ik wens jou veel succes!

( hopelijk moet je niet tot het voorjaar 2018 wachten)

Dat is niet waar. r-tron zal dat misschien niet zo graag horen maar als het effectief 8 maanden is en zijn auto geleverd wordt in januari 2018 dan is zijn auto in het jaar 2019 één jaar oud, in 2020 twee jaar oud, enz. Als zijn auto in december 2017 geleverd wordt, dan is die in 2018 al één jaar oud. Allee, zo redeneren de meeste kopers toch. Dat is dus in geval je je wagen verkoopt na een aantal jaren.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:
Op ‎13‎/‎10‎/‎2017 om 20:08, r-tron zei:

Ik sinds 1 week mijn A5 G-tron manueel ontvangen. Best nog eens bij de garage informeren op geregelde tijdstippen.

• Vind ik leuk 2

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...