Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Even geen vraagje over CNG maar een vraag wat voor iedere auto telt.

Daar ik volgende week wrs mijn nieuwe auto kan gaan halen wil ik hem natuurlijk beter gaan bij  houden dan m'n vorig 11 jaar oude auto.

Zelf de auto poetsen vind ik zelf een behoorlijk tijdrovende bezigheid.

Gaan jullie ooit naar de Carwash? En wat voor soort Carwash is niet slecht voor je auto ivm krassen en dergelijke? 

Geplaatst:

Softwash met heel veel schuim is het beste :)

Dus geen harde borstel, want dan krijg je snel krasjes en strepen.

Ik ben op 1.5 jaar 3 keer naar de carwash geweest, de andere keren heb ik de wagen met de hand gewassen (+ foamgun)

Dan krijg je zoiets... een knalwitte wagen die lekker ruikt en waar het vuil van wordt afgeweekt vooraleer je de rest met de hand wast.

02cc5a45-8265-4505-8b24-6665a9e21d9a.jpg

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Geplaatst:

Ik ben al te vaak naar de carwash geweest. Ik denk dat zij zich met opzet Softwash Express genoemd hebben, maar zoals het personeel van het atelier van mijn Skoda-garage vertelde, zijn daar jobstudenten bezig. De borstel gaat soms in de emmer met water, soms niet en dan is de kans op krassen groot. En toch zijn er in de Softwash Express in Hasselt altijd de duurste wagens die daar doorrijden!

Maar niet meer met mij vanaf nu! Ik ga eens waar ze mijn wagen met de hand wassen, bij de Indiërs, hier in Sint-Truiden.

• Vind ik leuk 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst: (aangepast)

Vele autofabrikanten raden op het begin af met een nieuwe wagen naar de carwash te gaan. De lak moet gewoon goed kunnen uitharden en dat heeft enige tijd nodig. Ik prefereer softwash waar je zelf het pistool bedient. Of een handwash bijvoorbeeld bij de Indiërs die gewoon prachtig werk leveren. Ja dat mag zeker eens neergeschreven worden. Waarom niet je eigen wasbeurt. Je ziet snel waar er lak schade is die je dan snel kan behandelen of laten behandelen. Zo heb je nog wat gezonde beweging want we zijn toch zo geneigd ons neer te ploffen en met onze elektronische hobby's bezig te zijn :D

aangepast door GiGi

AUDI A3 Sportback g-tron  807461_5.png

Geplaatst:

Wat je voorkeur ook is... er moet VEEL ZUIVER water gebruikt worden. Vuildeeltjes en droogkuis geven krassen.

VW Caddy Maxi 2016. 5,0 Kg/100Km volgens BC. 5,2 Kg/100KM volgens eigen bevindingen. (H-gas, snelwegen en dorpskernen)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...