kefkef Geplaatst: 9 februari 2018 Geplaatst: 9 februari 2018 Owkey bedankt voor de informatie. Dan is het nog gewoon afwachten tot april dan mag ik hem gaan afhalen ben heel benieuwd! 2
Bert P Geplaatst: 21 februari 2018 Auteur Geplaatst: 21 februari 2018 Op 2/9/2018 om 16:39, kefkef zei: hey bert p, ik heb begin januari juist dezelfde auto besteld, nu nog wachten tot midden april...(in Dendermonde gekocht?). Het was wel echt wikken en wegen, heb dan beslist het te doen maar heb nog altijd twijfels of ik er goed aan gedaan heb. lees veel negatieve reacties bv bij het tanken en nog hier en daar kwaaltjes. ook voor de attesten na 4, 5 en 8 jaar... positief ook natuurlijk! ik hoop er een goeie koop aan gedaan te hebben. wat zijn jouw bevindingen verlopig? tevreden? en bij de tankstations staat dit aangeduid of het over H- of L-gas gaat? mvg Dag kefkef! Sorry voor late antwoord. Inderdaad in Dendermonde, Buslot, gekocht. Vorig jaar getekend en geleverd op 7 augustus 2017. Intussen 17.000 km op de teller en nog geen seconde spijt gehad van de aankoop. Tanken doen wij altijd in Opwijk bij DATS24, H-gas dus. Is 1,5 km van ons deur, dus ligt voor de hand. Ik heb 1x in Aalst getankt. Geen enkel probleem ondervonden bij het tanken ... werkt voortreffelijk. Duurt per kg mss iets langer dan bij benzine of diesel en ja, beperkt qua inhoud in vergelijking met diesel of benzine, maar dat is iets wat we er eigenlijk met plezier bijnemen. Ik kan me eigenlijk geen enkel nadeel inbeelden tot op vandaag. Er is inderdaad, zoals hier al gemeld staat, een H-gas of L-gas aanduiding. Ik heb altijd al H-gas getankt. We doen ongeveer 350-375 km met een tank. De boordcomputer staat momenteel op 4,1 kg bij "verbruik lange tijd". Je hebt 3 weergaven: Verbruik sinds start, verbruik sinds tanken en verbruik lange termijn. Ik kan alleen maar het positivisme van andere forumleden delen 1
Bert P Geplaatst: 21 februari 2018 Auteur Geplaatst: 21 februari 2018 Op 2/9/2018 om 23:56, kefkef zei: Owkey bedankt voor de informatie. Dan is het nog gewoon afwachten tot april dan mag ik hem gaan afhalen ben heel benieuwd! Van toen ik besteld heb, had ik gezegd dat ik eens foto's ging posten eens hij geleverd was, dus zonder de plastiek van de fabriek erop, maar is er nog niet van gekomen. `k Heb me qua uitrusting wel eens laten gaan 2
muscles Geplaatst: 21 februari 2018 Geplaatst: 21 februari 2018 12 minuten geleden, Bert P zei: Van toen ik besteld heb, had ik gezegd dat ik eens foto's ging posten eens hij geleverd was, dus zonder de plastiek van de fabriek erop, maar is er nog niet van gekomen. `k Heb me qua uitrusting wel eens laten gaan Da's toch plezant, veel uitrusting. Ik vind dat een mens ook eens mag genieten, niet alleen van een welverdiende vakantie maar ook van het dagelijkse rijplezier. Ik had dat al onmiddellijk nadat ik voor de eerste keer met mijn nieuwe Octavia G-TEC begon te rijden. Toen dacht ik bij mezelf: "Het is terug fijn om te rijden!" Heel veel had natuurlijk ook te maken met de slechte, standaardophanging van de Skoda Superb Combi 1.9 TDI van het jaar 2010 en het ontbreken van een zesde versnelling op die Superb !!! Dat vind ik nog altijd iets ongelooflijk: Hoe is het toch mogelijk dat het VAG-concern nog steeds auto's verkoopt die slechts vijf versnellingen hebben? Hebben ze daar misschien nog een reusachtige stock van, of zo? 1 1 Beheerder van CNG Tankstations in België Cars & Wallpapers | Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland ! Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG
kefkef Geplaatst: 26 februari 2018 Geplaatst: 26 februari 2018 Allee @Bert P dan zal ik je waarschijnlijk wel nog tegenkomen in Opwijk. Ikzelf woon daar ook niet echt ver vandaan en rij er elke dag voor naar mijn werk te gaan langs Heb de mijne ook in Dendermonde besteld en ben je tevreden van de service? mvg
Bert P Geplaatst: 4 mei 2018 Auteur Geplaatst: 4 mei 2018 Op 26/2/2018 om 19:27, kefkef zei: Allee @Bert P dan zal ik je waarschijnlijk wel nog tegenkomen in Opwijk. Ikzelf woon daar ook niet echt ver vandaan en rij er elke dag voor naar mijn werk te gaan langs Heb de mijne ook in Dendermonde besteld en ben je tevreden van de service? mvg @kefkef Tot nader order wel tevreden ja, ook al kan je in een andere topic wel zien dat er wat discussie is over de onderhoudsintervallen. De boordcompuer geeft een signaal op 15K km voor de olie. Bij de dealer spraken ze van onderhoudsintervallen op 30K en dat heb ik zelf gechecked met D'Ieteren die de 30K bevestigd hebben. Zoals gezegd is hier een andere topic over (onderhoudskosten VW Variant). Heb je de auto intussen?
Lange_666 Geplaatst: 4 mei 2018 Geplaatst: 4 mei 2018 Fabrieksaf stond de onderhoudsinterval op 15k (Skoda Octavia wel maar het is dezelfde motor), na eerste onderhoud met longlife olie stond die op 30k. Na 2de onderhoud met gewone olie deze keer ook weer op 30k. Heb deze zelf dan naar 15k gezet. Rare is wel dat de max tijd tussen onderhoudsintervallen telkens op 1 jaar staat, dus ook als men 30k als interval gezet heeft, daar waar dit bij gewone motoren 2 jaar is.
kefkef Geplaatst: 14 mei 2018 Geplaatst: 14 mei 2018 jep heb em. Tot nu toe ook zeer tevreden van! ik d8 dat ze tegen mij ook hadden gezegd na 15k km langs te komen. 1
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen