Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Jammer hé. Misschien heeft de ontwikkelaar zijn CNG auto verkocht en heeft hij geen interesse meer... Moest ik meer tijd hebben, ik zou zijn project nog willen overnemen.

Zal nu dus enkel nog GibGas zijn. Alvast geen automatische updates van DATS. Merk nu trouwens dat de Q8 in Gent er zelfs niet op staat :-(

• 5 weken later...
Geplaatst:

Ik ga er niet wakker van liggen: ik erger me blauw aan de foutieve prijzen voor mijn dichtstbijzijnde station (G&V A'pen). 't Is voor die paljas die dat telkens verkeerd aanpast beter dat ik niet te weten kom wie hij is... 😡

• Hahaha 1

2016 Audi A3 g-tron 1.4 S-line S-tronic 

183422446_LR.JPG.387a5358ae7015129dece944d6c052cb.JPG  

2019 NIU NGT ( E-scooter )
2020 Opel Grandland X 1.6 hybrid 4 "Ultimate"

Geplaatst: (aangepast)
2 uren geleden, JoBé zei:

Ik ga er niet wakker van liggen: ik erger me blauw aan de foutieve prijzen voor mijn dichtstbijzijnde station (G&V A'pen). 't Is voor die paljas die dat telkens verkeerd aanpast beter dat ik niet te weten kom wie hij is... 😡

Heb je geen tel. Ik zend elke een maand een WhatsApp naar Kallo voor de prijs en verschillende malen per maand naar Brugge voor de prijs. 

Kallo      +32 494 89 69 96

Brugge  +32 56 73 30 00  op dat nummer word je soms door verbonden, Misschien kan je info vragen over andere pompen. Zelf                                              vraag ik alleen voor  ENoRa brugge

aangepast door Herbie

VW Golf 1.5 TGI CNG 130pk DSG7 Comfortline, since 02/09/2020

Geplaatst:
14 uren geleden, JoBé zei:

Hetzelfde gebeurt op Gibgas toch; hoogst ergerlijk.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...