dirk Geplaatst: 5 augustus 2016 Geplaatst: 5 augustus 2016 Goedenavond ik rijd ongeveer 6 maanden met een tweedehands zafira tourer op cng ( zeer tevreden gemiddeld 5,5 kg ) mijn intentie was om mee te helpen om de impact op het milieu te verminderen voor het profijt moet je het niet doen ( behalve biv en rijtaks) mijn ideaal was een tesla maar mijn budget was te laag wat ik vandaag gezien heb is weer typisch Belgisch op de technische controle staan een Jaguar met een cng installatie met een piepklein tankje met als enig doel de wagen in te schrijven en geen biv te betalen en geen rijtaks te betalen rijden op aardgas is niet aan de orde de Aston Martin van de zelfde eigenaar waren ze nu ook een cng installatie aan het plaatsen dit kan toch het doel niet geweest zijn van de vrijstelling van biv en rijtaks het zal dan zijn zoals met de zonnepanelen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Lange_666 Geplaatst: 5 augustus 2016 Geplaatst: 5 augustus 2016 Zie hybride superSUV's... zelfde probleem.
Aardgasrijder Geplaatst: 5 augustus 2016 Geplaatst: 5 augustus 2016 Jip dit is grootste fout die men gemaakt heeft, ik hierover al een betoog op het fourm gedaan in het verleden... Ze hadden een minimumtank moeten opnemen in de wetgeving én een maximaal aan PK's van de wagen, dat had toch al iets kunnen schelen, maarja... Beheerder van Aardgasrijder.be Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018) VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021) Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025) Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025) Skoda Scala 1.0 TSI (2025 - ) Skoda Kodiaq 1.5 TSI (2025 - )
Lange_666 Geplaatst: 6 augustus 2016 Geplaatst: 6 augustus 2016 UIteindelijk zijn het de "zie eens wat wij doen/verwezelijkt hebben voor het milieu" cijfers die tellen. Gelijk hoe ze eraan komen. Wat er uiteindelijk de lucht in geblazen wordt is bijzaak (maar mooi meegenomen mocht het resultaat op papier met de werkelijkheid overeen stemmen).
David Geplaatst: 7 augustus 2016 Geplaatst: 7 augustus 2016 Gelukkig zijn er anderen die wel belastingen betalen Het omgekeerde cliquetsysteem op diesel werd dit jaar al voor de 4e en laatste keer doorgevoerd https://belgie.carbu.com//index.php/r/Diesel%2C_benzine_en_stookolie_Extra_goedkoper_vanaf_morgen!/1470143030867/39
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen