Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

altijd gedacht dat ik na de octavia een superb of passat ging kopen, maar nu dus zeker dat dat nooit in huis komt

autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km

794532_5.png

Geplaatst:
53 minuten geleden, Dr Nick zei:

altijd gedacht dat ik na de octavia een superb of passat ging kopen, maar nu dus zeker dat dat nooit in huis komt

Volkswagen, dat zijn de grootste ezelskoppen die er bestaan. Zij luisteren immers niet naar wat de klanten willen.

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst: (aangepast)
2 minuten geleden, muscles zei:

Volkswagen, dat zijn de grootste ezelskoppen die er bestaan. Zij luisteren immers niet naar wat de klanten willen.

het gaat mij vooral over de herkomst in dit geval

1703130894_Erdogan-nennt-Hitler-Deutschland-als-Vorbild-fr-Verfassungsreform.jpg.47b01445ac6c55559aa2b88ad6e3062f.jpg

aangepast door Dr Nick
  • Hahaha 2

794532_5.png

Geplaatst:

De Ford Transit wordt al sinds de 1ste generatie gebouwd in Turkije, in Istanbul. Sedert de 3de generatie is dat echter in een fabriek kortbij Izmit, volgens Wikipedia. Nog gedetailleerder kan je de verschillende productieplaatsen terugvinden op de Duitstalige Wikipedia-pagina.

En dan Beko:

Beko is een merk van huishoudelijke apparatuur en consumentenelektronica van Arçelik A.Ş., onderdeel van de Turkse Koç Holding. Beko Elektronik A.Ş. (Later Grundig Elektronik A.Ş.) was een Turkse consumentenelektronicafabrikant, eigendom van Arçelik. In 2004 kocht Beko Elektronik het van oorsprong Duitse merk Grundig en in januari 2005 waren Beko en het eveneens Turkse elektronica- en witgoedmerk Vestel goed voor meer dan de helft van alle tv-toestellen die in Europa werden vervaardigd.

In april 2008 is Beko Elektronik A.Ş. omgedoopt tot Grundig Elektronik A.Ş. Tijdens de Buitengewone Algemene Vergadering van Aandeelhouders van Arçelik A.Ş. van 29 juni 2009 werd besloten Arçelik A.Ş. te fuseren met de dochteronderneming Grundig Elektronik A.Ş. door de overname van alle activa en passiva van Grundig in zijn geheel. De merknaam "Beko" blijft in gebruik voor een aantal producten van de Arçelik Group, zoals televisietoestellen, koelkasten, wasmachines en vaatwassers in verschillende landen.

• Bedankt 1

Beheerder van CNG Tankstations in België

Cars & Wallpapersinstagram-16px.png.ab5f56b217cfd76329ae67830bb7b958.png

Škoda Octavia Combi 1.4 G-Tec (2 september 2015 - 22 november 2019 | 270.073 km mee afgelegd), rijdt nu rond in Griekenland !

Seat Tarraco 2.0 Xcellence LPG

Geplaatst:

wat willen we nu zeggen????

ik zou dat niet meer kopen, niet vanwege de kwaliteit, maar vanwege de herkomst. 

794532_5.png

Geplaatst: (aangepast)
20 uren geleden, pluxy zei:

mercedes wordt ook gebouwd in turkey en erkins cranen ook. wreed content van:D

toch opletten waar de auto gebouwd wordt, kwaliteit is niet zo vanzelfsprekend

zie artikel van 28 mrt 2019, ivm audi a4, geproduceerd in china

3000 audi eigenaren ernstig ziek door verkeerde onderdelen

https://www.autoblog.nl/nieuws/3-000-audi-eigenaren-ernstig-ziek-door-verkeerde-onderdelen-122369

aangepast door Jan Robert
link aangepast
Geplaatst:
16 uren geleden, Jan Robert zei:

toch opletten waar de auto gebouwd wordt, kwaliteit is niet zo vanzelfsprekend

zie artikel van 28 mrt 2019, ivm audi a4, geproduceerd in china

3000 audi eigenaren ernstig ziek door verkeerde onderdelen

https://www.autoblog.nl/nieuws/3-000-audi-eigenaren-ernstig-ziek-door-verkeerde-onderdelen-122369

dit artikel is dubieus(had ik dus beter niet gepost), zoals de commentaren vermelden, wel kan het zijn dat giftige producten in het plastiek van het interieur terecht komen, maar hier is ook geen bewijs voor.

op social media wordt ook zoveel "fake news" vermeldt, en dit zal er dus ook wel één van zijn; ik had beter moeten opletten.

Geplaatst:

Qua kwaliteit zal het allemaal wel in orde zijn. De onderdelen dienen een welbepaalde kwaliteit te hebben. Turkije en Marokko zijn 2 landen waar de automobielsector serieus in heeft geïnvesteerd en nog steeds in investeert. 

Van de kwaliteit van bussen die in Turkije worden geproduceerd weet ik echter wel van grote verschillen, omdat ik dagelijks in de bus wereld zit. Het Turkse Otokar is beduidend minder betrouwbaar dan de MAN bussen die worden geproduceerd in Turkije. Mercedes bouwt er ook bussen en deze zijn ook van goede kwaliteit. 

Andere discussie buiten de kwaliteit die hierboven ook stilletjes de ronde gaat... Turkije en zijn leider... Gezien de situatie met de Koerden...

Beheerder van Aardgasrijder.be
Skoda Octavia Combi 1.4 TSI G-tec (2014-2018)
VW Touran 1.4 TSI Ecofuel uit 2010 (2018-2021)

Peugeot 508 SW 2.0 BlueHDI (2021-2025)
Citroën C4 Grand Picasso Exclusive 1.6 e-HDI (7pl) (2018-2025)

Skoda Scala 1.0 TSI (2025 -     )

Skoda Kodiaq 1.5 TSI  (2025 -    )

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...