Ga naar inhoud
bbh_blocked_dnftl

Philken

Leden
  • Aantal items

    5
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Philken's prestaties

Nieuweling

Nieuweling (1/9)

  • Eerste bericht geplaatst
  • Eerste bericht geplaatst
  • 1 week lid
  • 1 maand lid
  • 1 jaar lid

Recente badges

3

Reputatie

  1. THNX, die had ik al gelezen, maar ik vond niks over de 1.0, ik zou graag de koppelcurve eens zien na de wijziging voor ik het doe(de 20pk en 30Nm zal je idd voelen maar ik wil in de lagere regionen koppel winnen, de tuner zegt dat het ietsje beter zal zijn maar dat ik geen wonderen moet verwachten)
  2. wij hebben een Ibiza 1.0 tgi (2018 dus al buiten garantie) 90pk en ik denk er aan om chiptuning te laten plaatsen(90>110pk/160nm>190Nm) heeft er hier iemand dit al laten doen(Polo/Ibiza/scala/arona etc) en wat zijn je ervaringen? het zou vooral zijn om het gebrek aan koppel in de lage regionen te verbeteren en het wegrijden op een helling te vergemakkelijken dus laat maar je ervaringen weten
  3. 2018, was een 2ehandsje met 7700km ondertussen bijna 4400km op gas gereden en het gemiddelde verbruik is 4.7kg/100km(altijd H-gas), komt door de korte afstandjes (4km s morgens en 4km s'avonds met koude motor)maximumverbruik is 5.33kg/100km & minimumverbruik was een ritje naar Nederland(350km h/t op 1 tank) en dan was het verbruik 3.55kg/100km
  4. sinds een kleine maand hebben wij ook een Ibiza tgi (2ehands, nog met de normale benzinetank) en het verbruik ligt bij 4.25kg/100km,gemeten over 500km, wel veel korte afstandjes(4km per rit) en af en toe een autostraderit(maar dan wel vlotjes op de gas...) tov de Aygo 1.0 benzine is de brandstofkost net 50% dus tevreden
  5. Ik ben mij ook aan het oriënteren voor een v60 cng met 213 pk (omwille van de 5 cilinder). Is de homologatie moeilijk (is import, er zou een COC meegeleverd worden)?
×
×
  • Nieuwe aanmaken...