NickVG Geplaatst: 17 februari 2020 Geplaatst: 17 februari 2020 Op 16/2/2020 om 00:13, T_F zei: @Dr Nick @Lange_666 Ik heb vorige maand een nieuwe Octavia Combi in gebruik genomen en zou graag de koffer willen sluiten met behulp van de afstandbediening en de knop in het interieur. Kan één van jullie dit voor mij regelen? (Woon regio Mechelen - Vilvoorde). Bedankt. Groeten, Tom Wacht, dus hardwarematig kan je octavia dat sowieso? Dat is enkel een softwarekwestie, die optie? Skoda Octavia Combi 1.5 G-TEC:
Dr Nick Geplaatst: 19 februari 2020 Auteur Geplaatst: 19 februari 2020 Op 17/2/2020 om 10:26, NickVG zei: Wacht, dus hardwarematig kan je octavia dat sowieso? Dat is enkel een softwarekwestie, die optie? als de hardware aanwezig is, dus als je een elektrische koffer hebt, kan je de afstandsbediening idd instellen om dit te doen. @T_F ik wil dit gerust doen, maar ben niet van in de buurt autonomie van mijn Skoda Octavia berline (rio red) 350-400km
T_F Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 @Dr Nick Heb wat verder gelezen op verschillende sites en me daarna een OBDeleven aangeschaft. De kofferprogrammatie heb ik ondertussen kunnen uitvoeren. Happy me . Bedankt voor het aanbod maar 't is niet meer nodig. Groeten.
T_F Geplaatst: 1 maart 2020 Geplaatst: 1 maart 2020 Op 17/2/2020 om 10:26, NickVG zei: Wacht, dus hardwarematig kan je octavia dat sowieso? Dat is enkel een softwarekwestie, die optie? Klopt, en met die OBDeleven is het kinderspel.
Metin Geplaatst: 17 oktober 2020 Geplaatst: 17 oktober 2020 Op 10/12/2017 om 12:16, Dr Nick zei: graag gedaan als ik kan helpen, dan doe ik dat met plezier, moesten er mensen zijn die het niet zien zitten om het zelf te doen, wil ik ook gerust verder helpen. Hallo, Ik was aan het googlelen voor forums naar iemand die kan coderen met vcds en die in België woont (ik zelf woon in Gent). Ik heb namelijk een vw golf 6 en heb een aftermarket achteruitrijcamera besteld. Na installatie op de rns 510 moet dit nog geactiveerd worden. Kan jij dit doen of ken je iemand die het kan doen? Graag zou ik ook de prijs hiervoor willen weten.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen